Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Hhahahaaha Coda. Wat een heerlijke droom! Lekker bakvissen.

Fijn dat het verder steeds wat beter gaat Coda, veel sterkte nog en hopelijk is er verder niks ernstigs met je schildklier.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Coda schreef op 21 april 2017 @ 10:33:

Dames, ik beloof jullie dat als ik straks weer lang kan zitten dat ik dan alles bij ga lezen. Maar bijlezen op mobiel is echt super irritant, de pagina verspringt steeds door reclame of loopt compleet vast. Ellende!



Met mijn rug gaat het inmiddels eigenlijk heel goed! Ik loop soms 20/30 minuten achter elkaar. Ben ik daarna wel total loss maar hé, het is een begin! Qua zitten is het 10/15 minuten per keer. Langzaam opbouwen dus. Volgens de fysio ben ik volgend jaar pas weer helemaal de oude.. Pffff!



Nu dat de goede kant op gaat ben ik gisternacht uit bed gegaan omdat ik het gevoel had dat er iets in mijn keel zit waardoor ik minder lucht binnen krijg.. Had ik al een paar keer gevoeld de nachten daarvoor maar als ik dan op een iets andere manier ging liggen ging het weer weg. Gisteren helaas niet en dus 's middags naar de dokter gegaan.. Zag niet in mijn mond maar voelde wel een vergrote schildklier dus bloed laten prikken en die uitslag was gelukkig goed. Maar ja, nog steeds geen diagnose nu. Dus doorgestuurd voor een echo voor een eventuele cyste op de schildklier, ik kan vanmiddag gelukkig al in het ziekenhuis terecht! Ik hou jullie op de hoogte!



Snap ik wel hoor! Ik forum ook niet graag mobiel



Leuk dat je een update komt doen! En goed om te horen dat het steeds beter met je gaat. Maar meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, volgend jaar Wat lang zeg!



En de vergrote schildklier Jeetje, het gaat wel lekker zeg met jou
quote:Coda schreef op 21 april 2017 @ 10:41:

Oh, en nog een leuke update:



IK HEB GEDROOMD OVER NEGAN..



Ik was in de apocalypic world en ik stond samen met een groep overlevenden, waaronder Negan, naar een hek te kijken zoals ze ook om de gevangenis hadden. Aan de andere kant van het hek liepen zombies en mensen die in de serie overleden waren. Sasha, Beth, Hershel etc. Voor het hek lag een spoor van buskruit wat ontstak, in slow motion verbrande dat en veranderde het in een explosie van stukjes rood papier die langzaam naar beneden dwarrelden.. Alle walker neer en een pad door de walker heen richting een soort nieuwe wereld.. Daar liepen we heen en daar was het gewoon vrede, geen dood meer, geen walker helemaal niet gewoon weer GOED!



Toen ging Negan steeds apart staan/zitten want hij voelde zich ongelooflijk schuldig voor alles wat hij gedaan had. Ik ging steeds bij hem zitten om hem te vertellen dat iedereen hem vergeven had en niet meer boos op hem was. Toen hij dat eindelijk geloofde sloeg hij z'n armen om mij heen en duwde mij heel dicht tegen hem aan..



Dat was het! Geen seks hhahaha maar zoooo fijn!! AAAAHHH!!





En wat een mooie droom!
Alle reacties Link kopieren
Hihi!



Echo was goed trouwens! Geen afwijkingen te zien, enkel wat verdikte lymfeknopen. Gevoel trekt ook steeds meer weg, is er nog wel maar niet meer alsof iemand mijn keel dichtknijpt dus fijn haha!



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar Coda!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Omg Coda. Wat een gaaf gifje.. Meteen opgeslagen op mijn telefoon.

Fijn dat de echo goed was.

Hoe is het verder met iedereen ?





Kwam.weer een meme tegen







O Ja ik heb nu in mijn slaapkamer een grote spiegel tegen de muur .. Zodra ik opsta zie ik Negan van 2 kanten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Deze kom ik net tegen op Tumblr! (Ff checken of er nog babynieuws is van Norman en Diane )



Gaaf gemaakt:



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Iemand trouwens JDM's verjaardagskaart al gezien van zijn zoon?



Check de 'midol finger'!

Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Oh en het laatste nieuws: Norman is alleen naar Georgia gegaan.



Zijn jullie weer op de hoogte
Wow. I wish I could speak whale.
Midol finger, hahaha.

Die enorme lucille er ook bij



Kijk Gus dan met z'n mini negan jasje

quote:Dory_1 schreef op 24 april 2017 @ 12:29:

Iemand trouwens JDM's verjaardagskaart al gezien van zijn zoon?



Check de 'midol finger'!

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
..





kennelijk komen zo wel zij als lizzie,

Lizzie oke, alhoewel ik wel even dacht o wie was dat o ja..

Bloemen meisje,



MAAR BETH
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 24 april 2017 @ 22:08:

..

[afbeelding]



kennelijk komen zo wel zij als lizzie,

Lizzie oke, alhoewel ik wel even dacht o wie was dat o ja..

Bloemen meisje,



MAAR BETH Tja, als je dan ècht niemand weet te regelen...dan doe je wel eens een wanhoopsdaad
Alle reacties Link kopieren
Zolang ze maar niet op DCC komt.



Ik vertik het om haar handtekening te gaan halen, by the way.
quote:Dory_1 schreef op 24 april 2017 @ 12:35:

Oh en het laatste nieuws: Norman is alleen naar Georgia gegaan.



Zijn jullie weer op de hoogte Nou, dan is de verkering vast over.
quote:Liadan schreef op 24 april 2017 @ 23:49:

Zolang ze maar niet op DCC komt.



Ik vertik het om haar handtekening te gaan halen, by the way.Een team viva handtekening van EK? Nee we willen alleen handtekeningen van lekkere kerels.
Lieve medefans,

Ik ga vandaag mijn spullen inpakken, want morgen vertrek ik een weekje naar de zon. Ik zal vast af en toe buurten als er wifi is, maar verder ga ik beeldschermloos genieten.
Oja, Coda. Goed dat je je al beter voelt en dat het geen schildklierafwijking is!
Alle reacties Link kopieren
Beth = liev



Haters Will be haters!



Jullie zijn ook liev hoor!
You like icecream? We have icecream.
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 april 2017 @ 07:42:

[...]



Een team viva handtekening van EK? Nee we willen alleen handtekeningen van lekkere kerels.Of Melissa of Lauren: graag! Maar idd, laat Emilydoos maar zitten.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 april 2017 @ 07:44:

Lieve medefans,

Ik ga vandaag mijn spullen inpakken, want morgen vertrek ik een weekje naar de zon. Ik zal vast af en toe buurten als er wifi is, maar verder ga ik beeldschermloos genieten.Wat heerlijk! Waar ga je naartoe? Heel veel plezier!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mysterymoustache schreef op 25 april 2017 @ 07:54:

Beth = liev :heart:



Haters Will be haters!



Jullie zijn ook liev hoor!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Snor toch
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven