Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Starshine-2 schreef op 25 april 2017 @ 07:44:

Lieve medefans,

Ik ga vandaag mijn spullen inpakken, want morgen vertrek ik een weekje naar de zon. Ik zal vast af en toe buurten als er wifi is, maar verder ga ik beeldschermloos genieten.Klinkt goed!!!! Veel plezier!
quote:Lovestar schreef op 28 april 2017 @ 12:59:

Ben ein-de-lijk seizoen 6 Game of Thrones aan het kijken (volgens mij is seizoen 7 op tv?). Bijna af Wat een goede serie! Weet iemand wanneer seizoen 7 afgelopen is?Seizoen 7 is nog niet begonnen. Dat begint half juli pas weer. Met minder afleveringen dus het seizoen is waarschijnlijk begin september afgelopen.
quote:-catnip schreef op 25 april 2017 @ 10:19:

Midolfinger.

En gatver, Beth. Iew.

Veel plezier op vakantie Starshine! Ik ga morgen ook, maar geen zonnige bestemming (Edinburgh). Toch als nog veel zin in. Jij ook veel plezier!!
quote:mamsvan schreef op 26 april 2017 @ 02:02:

[afbeelding]

Omg
Ik weet niet of ik het hier kwijt mag, maar ben helemaal enthousiast over GoT!!! Gewoon kippevel van de laatste aflevering. Ik kijk uit naar het volgend seizoen.

Ik heb een vermoeden hoe bepaalde dingen gaan verlopen
Hoi lovestar.

Heeft iemand al de trailer ehm preview van fear gezien. Ik wel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat rustig hier. Zegt zij die ook geen moer heeft bijgedragen.
quote:mamsvan schreef op 29 april 2017 @ 22:25:

Hoi lovestar.

Heeft iemand al de trailer ehm preview van fear gezien. Ik welNog niet. Ga ik morgen wel even doen.
I'm baaaaaack
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 01:44:

Wat rustig hier. Zegt zij die ook geen moer heeft bijgedragen. Ik draag tenminste nog een moer bij

Joe!

Het grootste gedeelte van de cast is inmiddels terug in Georgia voor opnames. Dat levert de eerste kiekjes op.

Zoals deze. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, maar ze hebben het leuk

Steven heeft het nog even aan de stok met een haan. Kan iedereen gebeuren.

Jeffrey en Norman brachten hun spaarzame vrije tijd samen door in een Harley Davidson winkel. ( zijn die twee uberhaupt ooit zonder elkaar)

Jeffrey tijdens de opnames van zijn nieuwe film Rampage, die handig genoeg tegelijkertijd in Georgia wordt opgenomen. Daar is over na gedacht.

Gezellig samen naar de opticien.

Een kiekje met een gelukkige fan

Andrew is er gelukkig ook gewoon weer bij

O ik word zo blij van Simon en Dwight, weet niet waarom

jammer dat Gregory er ook bij is

maar wie weet is de man zelf erg aardig leuke foto,s weer

ik had begrepen dat ze de opnames eerder doen

hihi en die moer
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de acteur van Gregory inderdaad een prima vent is.

Waarom hebben ze hun shirt allemaal uit
Om aan hun kleurtje te werken natuurlijk

Ik klaag niet.
ik denk dat het warm is
quote:mama_lin schreef op 30 april 2017 @ 12:47:

[...]

Ik draag tenminste nog een moer bij

[afbeelding]

Ik wilde eigenlijk schrijven 'geen klap', dan had ik zeker ook een leuk plaatje of gifje gekregen.

Of geen reet, geen hol, geen flikker, geen bal, geen drol.
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 13:47:

[...]

Ik wilde eigenlijk schrijven 'geen klap', dan had ik zeker ook een leuk plaatje of gifje gekregen.

Of geen reet, geen hol, geen flikker, geen bal, geen drol. Ik ga even op mijn handen zitten
Elke keer als ik Simon zie moet ik aan die Old Spice reclame denken. En elke keer als ik Old Spice zie moet ik meteen aan Terry Crews en Simon denken.
En ik vind Gregory nog steeds iets akeligs hebben, als ik naar hem kijk denk ik ''meh''.
quote:-catnip schreef op 30 april 2017 @ 12:41:

I'm baaaaaack Ik vergeet helemaal te vragen hoe het was in Edinburgh! Heb je het leuk gehad?
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 14:51:

[...]

Ik vergeet helemaal te vragen hoe het was in Edinburgh! Heb je het leuk gehad?Ja het was heel leuk! Edinburgh is erg mooi, met een interessante geschiedenis. We zijn ook nog een dagje wat verder the highlands in geweest, dat was zo gaaf. Zal op facebook nog wel een paar fotootjes plaatsen, zoals van mijn grote vrienden de Schotse Hooglanders. Ik wil over een aantal jaar nog wel een keer terug en dan gewoon een paar weekjes door the highlands rijden, verder het noorden in.
Father G is ook op de set. Met een leuke nieuwe coup

quote:-catnip schreef op 30 april 2017 @ 15:14:

[...]

Ja het was heel leuk! Edinburgh is erg mooi, met een interessante geschiedenis. We zijn ook nog een dagje wat verder the highlands in geweest, dat was zo gaaf. Zal op facebook nog wel een paar fotootjes plaatsen, zoals van mijn grote vrienden de Schotse Hooglanders. Ik wil over een aantal jaar nog wel een keer terug en dan gewoon een paar weekjes door the highlands rijden, verder het noorden in.Wat leuk! Ik ben anderhalf jaar geleden in Schotland geweest en ik zou ook zó nog een keer willen. Ik ben bijvoorbeeld niet in Edinburgh geweest, maar dat wil ik wel graag een keer.
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 15:47:

[...]

Wat leuk! Ik ben anderhalf jaar geleden in Schotland geweest en ik zou ook zó nog een keer willen. Ik ben bijvoorbeeld niet in Edinburgh geweest, maar dat wil ik wel graag een keer.Oeh, waar ben jij allemaal geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven