Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:mama_lin schreef op 30 april 2017 @ 12:47:

[...]

Ik draag tenminste nog een moer bij

[afbeelding]
quote:-catnip schreef op 30 april 2017 @ 15:14:

[...]

Ja het was heel leuk! Edinburgh is erg mooi, met een interessante geschiedenis. We zijn ook nog een dagje wat verder the highlands in geweest, dat was zo gaaf. Zal op facebook nog wel een paar fotootjes plaatsen, zoals van mijn grote vrienden de Schotse Hooglanders. Ik wil over een aantal jaar nog wel een keer terug en dan gewoon een paar weekjes door the highlands rijden, verder het noorden in.*rent naar Facebook*
quote:Dory_1 schreef op 01 mei 2017 @ 09:30:

Ik lees net dat Josh McDermitt al zijn social media accounts heeft verwijderd vanwege haatmails en doodsbedreigingen.

Kansloos!

Niet van Josh uiteraard.
quote:Lovestar schreef op 02 mei 2017 @ 13:20:

[...]

Ik nog niet....Linkje?

[...]

Viel mij ook al op

Maar een paar vakantiegangers toch? Ik geloof dat het topic ook een break heeft, niet zo gek natuurlijk.Ik merk ook dat ik vrij weinig te melden heb haha! Heb me wel aangemeld bij Spoiling Dead, dit ook ivm onze vakantie. Mooi in de gaten houden waar er gefilmd wordt en wie er waar gespot wordt. Dan kunnen wij in juli op pad (en als man mee wil werken, gaan we ook nog een keer voordat we naar huis vliegen haha!)
Wow. I wish I could speak whale.
quote:zusvanmijnbroer schreef op 01 mei 2017 @ 22:21:

Haaai ik kom even de rust verstoren hier

Was wel weer een tijdje geleden maar het was niet zoveel om bij te lezen deze keer.

[...]

Het is vast vloeken in de kerk wat ik nu ga zeggen maarrr GoT is echt mijn nr 1 serie maar TWD is een hele goeie tweede hoor Ik durf soms niet te praten over andere series hier Doe het toch, maar wordt gedoogd omdat ik inmiddels meubilair ben hier
quote:MacTrees schreef op 02 mei 2017 @ 01:14:

Zo, heb even een hele week niks gelezen!! Ben net terug van vakantie Turkije en ...uhm...best wel bruin. Ja wat wil je met 29 graden zon. Wij zin 9 dgn geweest en het was heerlijk. Heb hier niks gelezen maar wel veel gedroomd over gevangen zijn, Negan en bevrijd worden. Och en als je dan 's ochtends wakker wordt in het besef dat je gewoon naar je ontbijt kan gaan....och!

Nu zijn we thuis en ik denk dat ik wat bij te lezen heb!Ben niet jaloers
quote:zusvanmijnbroer schreef op 01 mei 2017 @ 22:21:

Haaai ik kom even de rust verstoren hier

Was wel weer een tijdje geleden maar het was niet zoveel om bij te lezen deze keer.

[...]

Het is vast vloeken in de kerk wat ik nu ga zeggen maarrr GoT is echt mijn nr 1 serie maar TWD is een hele goeie tweede hoor Bij mij is het andersom, maar I'll allow it.

Zo, heb even een hele week niks gelezen!! Ben net terug van vakantie Turkije en ...uhm...best wel bruin. Ja wat wil je met 29 graden zon. Wij zin 9 dgn geweest en het was heerlijk. Heb hier niks gelezen maar wel veel gedroomd over gevangen zijn, Negan en bevrijd worden. Och en als je dan 's ochtends wakker wordt in het besef dat je gewoon naar je ontbijt kan gaan....och!

Nu zijn we thuis en ik denk dat ik wat bij te lezen heb!

Welcome back!

Was het een zonvakantie of hebben jullie ook andere dingen ondernomen?
quote:meestmistig schreef op 02 mei 2017 @ 08:16:

Zo en eindelijk kan ik in dit topic lezen en schrijven, 1 maand geleden begonnen met kijken en gisteren de laatste gekeken. Jeetje wat overkomt je zeg als je twd kijkt zeg, wat een emoties door mijn lichaam. Voel mij ook wel suffie dat ik het nu pas voor het eerst gezien heb en weet wat het is.

Zo, jij hebt hardcore gebingewatched!

Schrijf je volgend seizoen hier mee op de maandag?
Zo hoort het Mistig, bij mij ging het ook zo
quote:Lovestar schreef op 02 mei 2017 @ 13:21:

[...]

*rent naar Facebook*Sorry, moet ze nog uitzoeken
quote:-catnip schreef op 02 mei 2017 @ 16:29:

[...]

Sorry, moet ze nog uitzoeken Ik zag het
quote:Lovestar schreef op 02 mei 2017 @ 18:12:

[...]

Ik zag het Ik heb alle foto's daarnet op de computer gezet en dubbele of slechte verwijderd. Nu moeten ze nog uitgezocht worden op facebook-waardigheid. Wat een werk hoor.

Nu zijn we thuis en ik denk dat ik wat bij te lezen heb!Heerlijk!

Zo en eindelijk kan ik in dit topic lezen en schrijven, 1 maand geleden begonnen met kijken en gisteren de laatste gekeken. Jeetje wat overkomt je zeg als je twd kijkt zeg, wat een emoties door mijn lichaam. Voel mij ook wel suffie dat ik het nu pas voor het eerst gezien heb en weet wat het is. Dat heb je lekker snel gedaan!
goed bezig mistig !! 1 maand dat is snel maar niet zo snel als 8 dagen maar goed toen had ik ook nog maar 4 en half seizoen te kijken

maar kan behoorlijk snel bingwatchen, ga maar door en door
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Een bericht van Josh over de doodsbedreigingen

https://twitter.com/TWD__HQ/status/859353344560611328
quote:Lucylucille schreef op 30 april 2017 @ 13:16:

Joe!

Het grootste gedeelte van de cast is inmiddels terug in Georgia voor opnames. Dat levert de eerste kiekjes op.

Zoals deze. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, maar ze hebben het leuk [afbeelding]

[afbeelding]

Steven heeft het nog even aan de stok met een haan. Kan iedereen gebeuren.

[afbeelding]

Jeffrey en Norman brachten hun spaarzame vrije tijd samen door in een Harley Davidson winkel. ( zijn die twee uberhaupt ooit zonder elkaar)[afbeelding]

Jeffrey tijdens de opnames van zijn nieuwe film Rampage, die handig genoeg tegelijkertijd in Georgia wordt opgenomen. Daar is over na gedacht.

[afbeelding]

Gezellig samen naar de opticien.

[afbeelding]

Een kiekje met een gelukkige fan

[afbeelding]

Andrew is er gelukkig ook gewoon weer bij

[afbeelding]

Hoi,

Ik ben weer thuis!

Goeie foto's weer

Ik wil even toevoegen dat ik voor Steven Ogg ook in de rij ga.

Zo en eindelijk kan ik in dit topic lezen en schrijven, 1 maand geleden begonnen met kijken en gisteren de laatste gekeken. Jeetje wat overkomt je zeg als je twd kijkt zeg, wat een emoties door mijn lichaam. Voel mij ook wel suffie dat ik het nu pas voor het eerst gezien heb en weet wat het is.Welkom!
quote:Starshine-2 schreef op 03 mei 2017 @ 14:26:

[...]

Hoi,

Ik ben weer thuis!

Goeie foto's weer

Ik wil even toevoegen dat ik voor Steven Ogg ook in de rij ga.Ik ben bang dat ik hem zou vragen of hij old spice draagt

Edit, welkom thuis natuurlijk!

Zo en eindelijk kan ik in dit topic lezen en schrijven, 1 maand geleden begonnen met kijken en gisteren de laatste gekeken. Jeetje wat overkomt je zeg als je twd kijkt zeg, wat een emoties door mijn lichaam. Voel mij ook wel suffie dat ik het nu pas voor het eerst gezien heb en weet wat het is.

Duh...dit is dan natuurlijk ook de àllerleukste 'fangirlsclub' van twd. Dus logisch dat je hier mee gaat schrijven.

Kijk je ook Fear? Dat hoort er minimaal bij om die ook een paar afleveringen aan te kijken of het wat voor je is he!
Wie heeft er een linkje voor de fear preview?
Ha Starshine, alweer terug? Leuk geweest?

Ik heb geen linkje voor Fear. Ben wel begonnen met kijken (eindelijk doorgezet), maar ik ben nog niet weg van de hoofdrolspelers. Dat had ik met TWD wel, 2 afleveringen en ik was verkocht. Ik vind 'Nick' wel leuk, maar die moeder

Maar het is fijn om een gerelateerde serie te kijken tijdens het wachten op het echte werk
Trailer gevonden: Trailer season 3 FTWD (ze zijn toch bij S3?)

Beetje jammer dat ik zelf ook heb gekeken
Bedankt dat je de link geplakt hebt voor deze luilak. Ziet er spannend uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven