Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Bovenaan mijn lijstje van mensen die mogen vergaan staat eerder die langharige Savior (Jared) dan Gabriel, maar ieder z'n meug.
liadan wijzigde dit bericht op 14-11-2017 15:35
Reden: kromme zin verbeterd
3.42% gewijzigd
Liadan schreef:
13-11-2017 23:32
*insert Friends-deuntje.*
Die van Jared maakt een geweldig gifje :puh:
Alle reacties Link kopieren
Merlijne schreef:
13-11-2017 23:25
Eens.
Fijn geacteerd. Je voelde de king steeds verder breken. Het begin vond ik ook ijzersterk, met die verscheurde lichamen. Enige minpunt vond ik dat datzelfde geweer nog geen deukje maakte in Rick's auto (die hele scène was een beetje ... videogame achtig voor mensen die gta San andreas hebben gespeeld).
En dan Shiva :cry:

Ja ik ben wel klaar voor volgende week!
Hahaha dit is precies wat ik tegen vriend zei toen die achtervolging begon: Lijkt wel GTA zo.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Merlijne schreef:
13-11-2017 23:29
Voor wie ze ook zo mist:

Afbeelding

Gemaakt door een getalenteerde redditor.

Edit: ah shit zo is het ruk kwaliteit. Betere versie:
https://gfycat.com/CraftyImperfectBlackbuck
:rofl:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een leuke aflevering! The Kang zijn wereld die even helemaal instort, vond ik wel zielig maar erg mooi om te zien. Elke keer dacht ik dat hij door Shiva gered zou worden, maar toen het Jerry was werd ik toch wel driedubbel zo blij. :heart: Met zijn bijl. :proud:

Shiva haar bestaan vond ik ook ongeloofwaardig, maar vond het wel super sneu hoe dit gebeurde. Vooral omdat the Kang naar mijn inzien een beetje moeilijk deed en ze wel weg hadden kunnen gaan als iemand die nog mobieler was een paar walkers ging bevechten en de ander hem hielp. Daarna kon Shiva ook makkelijk nog weg, maar ze ging niet weg. Echt een opoffering. :'( Dieren die dood gaan breken mijn hart, niet oké.

Stukje met Daryl en Rick was erg GTA. Carol in actie vond ik erg leuk. En dat momentje dat ze de motor van Daryl hoorde en wist dat het goed zou komen. :heart:

Aflevering was wel erg snel voorbij. En ik ben zo benieuwd naar Negan & Gabe, potverdorie.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk Carol die weer eens in actie komt. Ze heeft zolang op een zijspoor gestaan dat het wel weer wennen is dat ze iets onderneemt. Maar ik ben er blij om.
Eigenlijk vind ik het jammer dat er zoveel kingdommers gedood zijn. Ik ben benieuwd hoe de overlevenden, die nog in het kingdom waren, reageren. Zeker nu de Kang zo is ingestort. Wel een mooi verhaallijn inderdaad.
Nog twee afleveringen geloof ik voor de break. Heel benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Ik denk echter dat ze Gabriel tot de laatste aflevering voor de stop bewaren. Ik hoop dat hij voor verrassingen zorgt. In positieve zin!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Dit was afl 4 hoor dus nog 4 afleveringen ;-)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
MacTrees schreef:
14-11-2017 09:53
Eindelijk Carol die weer eens in actie komt. Ze heeft zolang op een zijspoor gestaan dat het wel weer wennen is dat ze iets onderneemt. Maar ik ben er blij om.
Eigenlijk vind ik het jammer dat er zoveel kingdommers gedood zijn. Ik ben benieuwd hoe de overlevenden, die nog in het kingdom waren, reageren. Zeker nu de Kang zo is ingestort. Wel een mooi verhaallijn inderdaad.
Nog twee afleveringen geloof ik voor de break. Heel benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Ik denk echter dat ze Gabriel tot de laatste aflevering voor de stop bewaren. Ik hoop dat hij voor verrassingen zorgt. In positieve zin!
We zijn bij aflevering 4, volgens mij nog 4 te gaan tot de break!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Oh mosterd :-D
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
BTS :heart:

Afbeelding
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
:heart:

Afbeelding
Wow. I wish I could speak whale.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :HA: I :heart: Andy & Norman

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Wow. I wish I could speak whale.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha. :rofl: Zo leuk. :heart:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik vind Andy en via Andy Rick echt met de jaren leuker worden. Straks word ik nog een Rick fangirl :bonk:

(Maar nu ben ik eigenlijk een Dwight fangirl en dat is nog erger :proud: )
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Liadan schreef:
13-11-2017 23:41
Bovenaan mijn lijstje van mensen die mogen vergaan staat eerder die langharige Savior (Jared) bovenaan dan Gabriel, maar ieder z'n meug.
Bij mij ook ja. Misselijk type.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar ik de afleveringen van seizoen 8 kan terugkijken? Als het kan legaal/betaald. Ik heb dus gewoon even niet in de gaten gehad dat het al weer was begonnen... O_O Nu wil ik die 4 afleveringen dus terugkijken en dan weer meelopen met Fox.

Heb al een gezocht, maar kan het niet goed vinden, misschien kan het ook wel niet
Alle reacties Link kopieren
Liadan schreef:
13-11-2017 23:41
Bovenaan mijn lijstje van mensen die mogen vergaan staat eerder die langharige Savior (Jared) bovenaan dan Gabriel, maar ieder z'n meug.
Ik zie nu pas wat een kromme zin ik geschreven heb gisteravond. :facepalm:
Poeszie schreef:
14-11-2017 15:02
Weet iemand waar ik de afleveringen van seizoen 8 kan terugkijken? Als het kan legaal/betaald. Ik heb dus gewoon even niet in de gaten gehad dat het al weer was begonnen... O_O Nu wil ik die 4 afleveringen dus terugkijken en dan weer meelopen met Fox.

Heb al een gezocht, maar kan het niet goed vinden, misschien kan het ook wel niet
Als je iets van TV gemist hebt ofzo, kun je in ieder geval de aflevering van gisteren en waarschijnlijk vorige week ook nog wel terug kijken... De rest geen idee, dat wordt dan toch minder legaal ben ik bang :(
Alle reacties Link kopieren
Merlijne schreef:
14-11-2017 15:35
Als je iets van TV gemist hebt ofzo, kun je in ieder geval de aflevering van gisteren en waarschijnlijk vorige week ook nog wel terug kijken... De rest geen idee, dat wordt dan toch minder legaal ben ik bang :(
Hmm, ja daar was ik ook al bang voor. Ik vrees alleen dat ik niet nog kan wachten tot alles op Netflix staat
Walking dead staat überhaupt niet meer op Netflix. De licentie is verlopen. Echt balen :(
We hebben van de week de blu-ray van 7 maar gekocht.

Ik had niet heel veel met de aflevering. Ik vind Kang niet leuk, en die tijgerT vind ik het slechtst wat ze ooit in deze serie gedaan hebben.
Van die laatste zijn we af, en Kang zal ook niet meer zo hoog van de toren blazen verwacht ik.

Jerry is tof en Carol schitterde :heart:
Prima aflevering, maar het is er niet eentje die ik eindeloos ga terug kijken.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
14-11-2017 10:24
Dit was afl 4 hoor dus nog 4 afleveringen ;-)
Nou, ik ben weer goed bezig. :bonk: Eerst heel hard roepen dat Jerry in lost gespeeld heeft (niet dus) :biggrin: en nu er van overtuigd dat er nog maar 2 afleveringen zouden komen :nooo:
Ik durf dadelijk niet meer hier te komen.. :$

maar eigenlijk is het wel goed nieuws. Geen 2 maar nog 4 afleveringen.. :yes:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
De aflevering opnieuw aan het bekijken. Herhaling nu! Is ook wel eens leuk om gewoon rustig te kijken ipv op het puntje van je stoel en hopen dat het goed komt.

Heb toch een beetje melij met de Kang!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven