Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Niemand zegt ook dat Rick of wie dan ook wel een good guy is.
Er wordt alleen gezegd dat Negan een bad guy is. En dat is ook gewoon zo. Kan je heel erg proberen recht te praten, maar nee helaas...negan IS gestoord.
Ik praat niks recht wat krom is ,
Ik zeg alleen dat er geen een good guy bestaat,

En ik zie echt wel in dat Negan evil is 😎
Maar goed dat blijft een eindeloze stomme discussie eigenlijk,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
06-03-2018 15:59
Ik praat niks recht wat krom is ,
Ik zeg alleen dat er geen een good guy bestaat,

En ik zie echt wel in dat Negan evil is 😎
Maar goed dat blijft een eindeloze stomme discussie eigenlijk,
Ik lees al een tijdje mee, maar ik moet zeggen dat ik met jou eens ben.
Als je bekijkt van het begin af aan, Rick vermoorde meerdere mensen van Negan.
Hierdoor kwam het gevecht/ruzie tussen Negan en Rick.
Carl ziet iemand die hulp nodig heeft, maar Rick wil niet helpen.
Dus Carl gaat terug waardoor hij gebeten word.
Vervolgens schrijft Carl meerdere brieven (waaronder Negan) over samenwerken.
Imo leek juist Negan geschokt te zijn en hier oren na te hebben, maar Rick juist niet.
trikkie schreef:
06-03-2018 22:14
Imo leek juist Negan geschokt te zijn en hier oren na te hebben, maar Rick juist niet.
Wacht effe. Ik weet niet of je goed opgelet hebt maar Negan was toch al bezig verschillende gemeenschappen onder druk te zetten en te laten doen wat hij wilde. Blijkbaar had hij daarbij toch wel al wat mensen neergeknuppeld waarvan ook een jonge jongen van Hilltop.
Harstikke lomp dat ze dan een outpost binnenvallen van de saviors en daar mensen in hun slaap vermoorden maar goed de saviors voerden toen al een schrikbewind.
En nee, Negan heeft geen oren naar samen werken zoals Carl het bedoeld maar meer "samenwerken" zoals hij dat wil.
Rick is nog te geschokt door de dood van Carl en nog te boos. Het zou in mijn ogen ongeloofwaardig zijn wanneer hij meteen in the good guy die wil samen werken was veranderd.

Haha, ik vind die discussie juist wel leuk :proud:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik kan me nog een Rick heugen die bereid was om heel Alexandria uit te moorden om de leiding te pakken :hihi:

Nogmaals, iedereen denkt het zijne ervan.

Ik vind het enkel niet ongeloofwaardig dat Rick een soort karakterverandering door zal maken.
Het zal tenslotte niet de eerste keer zijn. Als er iets wat een mens van gedachten kan laten veranderen, dan is het wel de dood van een kind.

Het mooiste aan de dood van Carl vind ik dat het een ieder er aan herinnert wordt wie de echte vijand is.
Je kan elkaar allemaal uitmoorden hoor. En dan blijf je alleen achter en dan sterf je omdat je tijdens het plukken van bramen wordt gebeten door een zombie.

Het brengt even het oorspronkelijke "echte" probleem terug, daar waar het mee begon.
En ja, misschien is samenwerken ( of "samenwerken", kan mij het schelen) wel de manier om de echte vijand te slim af te zijn.
Lucylucille schreef:
06-03-2018 22:47
Ik kan me nog een Rick heugen die bereid was om heel Alexandria uit te moorden om de leiding te pakken :hihi:

Nogmaals, iedereen denkt het zijne ervan.

Ik vind het enkel niet ongeloofwaardig dat Rick een soort karakterverandering door zal maken.
Het zal tenslotte niet de eerste keer zijn. Als er iets wat een mens van gedachten kan laten veranderen, dan is het wel de dood van een kind.

Het mooiste aan de dood van Carl vind ik dat het een ieder er aan herinnert wordt wie de echte vijand is.
Je kan elkaar allemaal uitmoorden hoor. En dan blijf je alleen achter en dan sterf je omdat je tijdens het plukken van bramen wordt gebeten door een zombie.

Het brengt even het oorspronkelijke "echte" probleem terug, daar waar het mee begon.
En ja, misschien is samenwerken ( of "samenwerken", kan mij het schelen) wel de manier om de echte vijand te slim af te zijn.
echt 100% dit
dat gevoel had ik bij de laatste 2 afleveringen enorm
ook dat weer een ander kind een volwassen dood,
henry, uit wraak verlicht om zijn broer maar dat is het
trikkie schreef:
06-03-2018 22:14
precies !!

de enigste aanvaring was er met Daryl en die gasten op de weg
waarvan Negan niet eens weet wie dat veroorzaakt hadden
dat begreep hij pas toen ze omringd waren voor hun straf
Rick en Crew doen alsof ze geen keuze hadden, maar die had ze wel degelijk
en inderdaad ze wouden Alexandria overnemen met geweld, dat ze het niet deden uiteindelijk zegt niet zoveel

ik kijk vanuit hoe het begon, niemand is goed meer in die wereld,
iedereen heeft een eigen overlevingsmentaliteit die wij als kijkers soms verafschuwen en soms begrijpen

ik begreep bijvoorbeeld ook de terminus mensen,
de wolven en garbage rats niet,
Maar wat moet je dan als je probeert te overleven en iemand komt de helft van al je spullen opeisen, op straffe van extreem geweld?
RikM schreef:
07-03-2018 09:36
Maar wat moet je dan als je probeert te overleven en iemand komt de helft van al je spullen opeisen, op straffe van extreem geweld?
Die schakel je uit, om je eigen club te beschermen. Althans, ik denk dat het zo zou werken...
RikM schreef:
07-03-2018 09:36
overleven, er tegen in gaan, wat ze doen of wegtrekken wat ze niet doen,
Dat laatste snap ik ook niet zo goed, waarom ze niet gewoon zijn vertrokken naar een ander gebied waar de Saviors niet heersen. Maar dat kon geloof ik niet omdat de Saviors de wegen geblokkeerd hadden? Beetje raar wel.
RikM schreef:
07-03-2018 11:40
Dat laatste snap ik ook niet zo goed, waarom ze niet gewoon zijn vertrokken naar een ander gebied waar de Saviors niet heersen. Maar dat kon geloof ik niet omdat de Saviors de wegen geblokkeerd hadden? Beetje raar wel.
De saviors waren pissig omdat 30 van hun mensen waren afgemaakt. Dus ja, toen was het wel gedaan met dat vertrekken naar zonnigere oorden. Ter vergelding zijn Glenn en Abe gedood. Dat is letterlijk gezegd. Ze moesten de prijs betalen. Ook achterlijk natuurlijk, daar niet van.

Ik vind dat hele zogenaamde handelsverdrag vanuit de saviors ook geen zuivere koffie hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar om dan maar blind oorlog te gaan voeren en op elkaar in te hakken? Het verleden heeft toch wel uitgewezen dat dat zelden de oplossing is. Er vanuit gaande dat de wereld van voor de apocolypse vergelijkbaar is met de onze.

Ik had eerlijk gezegd ook niet de indruk dat de hilltop en kingdom nou zo extreem te lijden hadden onder het bewind.
Oja, na de compound moorden hebben ze ook nog een groep opgeblazen met een RPG. Ook niet echt lekker voor je onderhandelingspositie :proud:
RikM schreef:
07-03-2018 11:40
Wegtrekken is wel heel simpel gesteld.
Zoveel plekken waar een bestaan op te bouwen is zijn er niet.
Alexandria heeft ook veel voordelen., huizen, een muur, een stukje landbouw dat al op gang is, het is een energieneutrale wijk met zonnepanelen en een regenwateropvangsysteem. Ik zou het ook niet zomaar opgeven.
Zeker niet voor een stelletje bullies die de baas proberen te spelen.
En okay, ze waren best arrogant geworden ja, dat speelde mee in het besluit: afdragen of vechten.

Enfin, ik zit helemaal rick niet te verdedigen verder want hij is ook geen good guy.
Ik vind het gewoon typisch dat zodra iemand zegt: 'wow negan is best gestoord.' Dat de tegenreactie dan is: ja maar rick heeft ook slechte dingen gedaan.

Ja klopt, en negan ook. En simon en gavin en morgan en carol en daryl en oceanside en tara en dwight en gabriel etcetcetcetcetc
Saoghail schreef:
07-03-2018 12:12
En okay, ze waren best arrogant geworden ja, dat speelde mee in het besluit: afdragen of vechten.

Enfin, ik zit helemaal rick niet te verdedigen verder want hij is ook geen good guy.
Ik vind het gewoon typisch dat zodra iemand zegt: 'wow negan is best gestoord.' Dat de tegenreactie dan is: ja maar rick heeft ook slechte dingen gedaan.

Ja klopt, en negan ook. En simon en gavin en morgan en carol en daryl en oceanside en tara en dwight en gabriel etcetcetcetcetc
Ik geloof dat er hier niemand zit die Negan niet gestoord vindt. Ze zijn allemaal gestoord. Niet zo gek ook. Van trauma's ga je rare dingen doen.
Wat ik enkel aan heb gegeven is dat ik niet denk Negan ALLEEN maar puur gestoord is. Ik blijf van mening dat er iets van gevoel in die man zit. Net als in Rick.
Uiteindelijk hebben ze door dit geintje aan beide kanten veel, en veel meer mensen verloren dan ooit nodig was geweest.

Dus ja, ik vind "verdedigen" ( AKA, blind moorden) een zeer domme beslissing.
Ik denk dat je vanuit een sterke onderhandelingspositie ( en die hadden ze, samen met hilltop/kingdom/zeetrutten) een heel eind had kunnen komen.

Maar goed, dan was het wel een hele serie geworden natuurlijk :proud:
Van mij mogen ze dat verhaal met de Saviors en Negan nu wel afronden. Ik volg zelf de strip niet maar ik geloof dat we nog wel wat groepen te gaan hebben (die met de helikopter bijvoorbeeld?).
RikM schreef:
07-03-2018 12:37
Van mij mogen ze dat verhaal met de Saviors en Negan nu wel afronden. Ik volg zelf de strip niet maar ik geloof dat we nog wel wat groepen te gaan hebben (die met de helikopter bijvoorbeeld?).
In het wit:

Geen helikopter groep in de comics hoor, geen idee wat de serie betreft. Ze hinten er naar, dus er zal wel iets komen.
Lucylucille schreef:
07-03-2018 12:06
Oja, na de compound moorden hebben ze ook nog een groep opgeblazen met een RPG. Ook niet echt lekker voor je onderhandelingspositie :proud:
Dat was voor de compound moorden,

Negan wist niet eens wie zijn motor gasten heeft gedood,
Daryl, Sasha en Abe hadden ze op de weg ontmoet nadat ze de walker horde hadden weg geleid van Alexandria,

Jesus kwam pas 3 afleveringen daarna in beeld en de "onderdrukking" waarvan Rick en co wel even dacht dat lukt ons wel om te benadrukken, en hilltop te redden, dus voor de compound moorden,

Voor de rest eens met jou eerdere post
Lucylucille schreef:
07-03-2018 12:25
Ik geloof dat er hier niemand zit die Negan niet gestoord vindt. Ze zijn allemaal gestoord. Niet zo gek ook. Van trauma's ga je rare dingen doen.
Wat ik enkel aan heb gegeven is dat ik niet denk Negan ALLEEN maar puur gestoord is. Ik blijf van mening dat er iets van gevoel in die man zit. Net als in Rick.
Het is best jammer dat ze nog niet naar Carl wens luisteren,

Ze blijven maar my Dick is bigger than yours spelen,

Voor de rest vind ik Negan ook gestoord in zijn doen en laten
Poeh...kreeg net de schrik van mijn leven (na een avondje stappen). Kon het topic niet meer terug vinden. Maar voila...het is er zeker nog!!

Ik denk dat Carl's wens heel langzaam begint in te dalen. Dit brengt hun dichter bij elkaar. Rick neemt zich dit ook ter harte en maakt dit ook tot zijn doel. Het heeft gewoon even tijd nodig. Zie ik in de toekomst gebeuren :fortune:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Help! Shitterdeshit. Mijn man en ik zijn fanatiek Walking dead kijkers maar hebben helaas afgelopen 2 afleveringen nog niet kunnen kijken. We hadden ze opgenomen dus het plan om vanavond eindelijk de schade in te halen. Beslist onze mediabox uitgerekend vanmiddag om er mee op te houden. :cry: (6) Resultaat: er wordt een nieuwe opgestuurd maar onze opnames zijn weg! Neeeee!
Is er een plek waar we ze online kunnen kijken?
Zo gekeken.
In het wit om niet te spoileren:
Goh, die Gabriel en Carson, samen on the road op zoek naar God ;-D . Wel sneu dat Carson zo hop dood werd geschoten. Maar ik denk dat Gabriel en Eugene in een ruimte wel voor een spannende wending gaat zorgen. Gaby benadrukte niet voor niets zo erg dat onze lieve heer een bedoeling had met dit tripje.
Tara is een zeikerd. Ja het is allemaal heul erg dat je vriendin dood is, maar dat is niet iets unieks in deze wereld. En Dwight helpt jullie nu he. Get over it.
Wel stom ook dat toen Tara vroeg wie even kwam helpen met het doden van de walkers dat iedereen stom bleef zitten.
En boze Daryl :hihi: dat hebben we ook lang niet gezien.

Ik snap niet waarom Maggie blijft praten tegen de gevangenen, gewoon negeren die hap.

Jeuh, Daryl en Carol weer samen :cheer:

Zo Negan heeft een plan, walkerprut over de muur gooien en zo. n vast ook iets van kogels en pijlen in walkerbloed dippen en dan schieten. Dat heb ik eerder gehoord. :O

Nou, het was weer als vanouds!
Ri88 schreef:
11-03-2018 19:50
Help! Shitterdeshit. Mijn man en ik zijn fanatiek Walking dead kijkers maar hebben helaas afgelopen 2 afleveringen nog niet kunnen kijken. We hadden ze opgenomen dus het plan om vanavond eindelijk de schade in te halen. Beslist onze mediabox uitgerekend vanmiddag om er mee op te houden. :cry: (6) Resultaat: er wordt een nieuwe opgestuurd maar onze opnames zijn weg! Neeeee!
Is er een plek waar we ze online kunnen kijken?
ikkijk via kodi
Hehe eindelijk eens weer een witte tekst,

Niet dat die nu ga lezen want ik kijk vanavond maar leuk om het witte weer te zien 😎

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven