Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
RikM schreef:
27-03-2019 18:46
Heeft Hilltop nu geen leider meer, of is dat Daryl?
Nee volgens mij niet. Daryl woonde niet in Hilltop.
Misschien dat Maggie nog terugkomt?
RikM schreef:
27-03-2019 20:06
Misschien dat Maggie nog terugkomt?
Ik heb ergens gelezen dat de actrice die Maggie speelt er een jaar tussenuit was gegaan om in een speelfilm te spelen.
Er vermoedelijk komt ze dus wel terug.
Alle reacties Link kopieren Quote
noctua schreef:
27-03-2019 12:06
Ik vond de victims niet super indrukwekkend. In de comic schrok ik er meer van (the King en Rosita). Vind het vooral jammer van Henry maar meer ondat Lydia nu niemand heeft. Wisten jullie trouwens dat de actuers die de jongere en oudere Henry spelen broertjes zijn van de actrice die Soohie (Carols dochter) speelde?

Hopelijk neemt Daryl Lydia onder zijn hoede. Wel erg sneu voor Carol. Die heeft ondertussen zoveel kinderen verloren. Tara ben ik niet super rouwig om, vond haar niet zo boeiend. De hilltop jeugd vond ik ook vooral irritant. Heb het idee dat Alpha enigszins gericht gekozen heeft (jeugd die Lydia bedreigt, Tammy, die de baby heeft geadopteerd, Henry, Lydia’s lover).

Ben benieuwd hoe het verder gaat nu met the Whisperers. Hebbhet gevoel dat er een wig gaat komen tussen alpha en beta aangezien alpha zwakte heeft getoond. Ikvond deze aflevering echt briljant. Hoe alpha daar vermomd rondliep en met the King aan het praten was. Kreeg daar echt de bibbers van O_O . Wat een briljante actrice trouwens. Ze zet die rol perfect neer!

Yep Henry, zowel de grote en jonge henry zijn broertje van de actrice die sophia speelde,

ja dat wist ik, je ziet het ook wel in een gezichten ook

ik denk niet dat alpha het heeft gezien dat die jeugd haar dochter bedreigde (het was meer dom getreiter trouwens)
ik vond de reactie van Lydia wel apart en met die hechting bij henri,
ik weet het niet met die karakter..
Daryl zou haar wel beschermen idd een soort beth in haar zien ofzo, wat hij met haar heeft
(GEEN liefdesrelatie voor duidelijkheid) een soort grote broer gevoel


bij alpha in normaal burger kleding dacht ik er alleen maar dat ze zich dus wel schoon kan maken, en dat ezekiel niet echt mensenkennis heeft :D
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
27-03-2019 18:46
Heeft Hilltop nu geen leider meer, of is dat Daryl?
nee er is geen leider meer zo ver we weten nu
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Mayapril schreef:
27-03-2019 21:37
Ik heb ergens gelezen dat de actrice die Maggie speelt er een jaar tussenuit was gegaan om in een speelfilm te spelen.
Er vermoedelijk komt ze dus wel terug.
ze speelt in een ander serie
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik neem het altijd op.
Staat het laatste stukje er niet op, hij stopte bij dat Lydia met die indringster stond te praten pfff.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
28-03-2019 12:03
Ik neem het altijd op.
Staat het laatste stukje er niet op, hij stopte bij dat Lydia met die indringster stond te praten pfff.

Dit is wat daarna gebeurde: (in die volgorde)

Pike scene
Pike scene aftermath

Ik vond die speech wel heel goed trouwens. Goed geacteerd ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
28-03-2019 13:02
Dit is wat daarna gebeurde: (in die volgorde)

Pike scene
Pike scene aftermath

Ik vond die speech wel heel goed trouwens. Goed geacteerd ook.
Super, dank je wel.

Heftig hoor.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Fans react to The Walking Dead Pike Scene :hihi:

https://www.youtube.com/watch?v=xUpyR30yv74
RikM schreef:
28-03-2019 18:29
Fans react to The Walking Dead Pike Scene :hihi:

https://www.youtube.com/watch?v=xUpyR30yv74
Hahaha grappig om te zien dit (maarreh.. waarom filmen ze zichzelf tijdens serie kijken?). Denk niet (hoop) dat ik er zo bij zat :P.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
28-03-2019 18:29
Fans react to The Walking Dead Pike Scene :hihi:

https://www.youtube.com/watch?v=xUpyR30yv74
Ja die filmpjes zijn altijd leuk! :rofl: maar ik vond de opbouw van die scène met dat muziekje ook wel echt goed hoor... ik zat er ook wel een beetje zo bij vrees ik... :facepalm: maar goed... :P mijn man kwam binnen en vroeg zich al af wat er aan de hand was... ik hem uitleggen hoe en wat (hij kijkt niet, vind het een stomme zombie-show...)
‘Ze hebben Tara gedood!’ Wie? :'(
Ik denk dat Daryl inderdaad als een grote broer Lydia onder zijn hoede neemt, hij komt natuurlijk zelf ook uit een verknipte familie, dus ik denk dat hij een grote verbondenheid met haar voelt... denk dat ze niet naar Hilltop terug gaan. Denk dat Michonne naar Hilltop gaat, dat Gabriel het dagelijks bestuur van Alexandrië op zich neemt...
ik zag wat sneak-previeuws voor volgende week, ik verwacht nog wel wat... laatste aflevering alweer...
Alle reacties Link kopieren Quote
Pff, heb net de aflevering gezien. Helemaal in shock. Zoveel in 1 keer..
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, heb de laatste aflevering gezien.. beetje een saaie!
Wit: was dat nou Maggie op het laatst door de radio? Of hoe heet ze ook alweer... die met Rick in de helikopter is weggevlogen... weer een nieuwe groep hoop ik toch echt niet!
Ben er niet rouwig om dat Carol en Ezekiel uit elkaar zijn, ben wel een beetje klaar met de King...

Nou weer een hele lange tijd wachten tot het volgende seizoen! Het voelt voor mij als een behoorlijk afgerond verhaal... niet zo’n frustrerend open einde zoals wel eens geweest is. Als ze er nu mee zouden stoppen zou het niet eens zo gek zijn...
Alle reacties Link kopieren Quote
//
collision wijzigde dit bericht op 01-04-2019 18:53
Reden: Foutje! Ik dacht dat vorige week de laatste aflevering was, blijkbaar niet!!
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh is het deze week weer de laatste?
Ik kijk van de week pas.
Op Videoland kijk ik een serie ( a million little things) en in de laatste paar afleveringen kwam er een jongen in voor die me zo bekend voor kwam maar ik kon er niet op komen. Was het Chandler Riggs, uit het oog uit het hart denk ik :P
Ik vond het een prima aflevering. Niet heel spectaculair maar wel goed geschreven. Heel tof ook om TWD in de winter te zien.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat (wit) ze The Kingdom zouden verlaten!

PS... Father Not-The-Father en Dr. Baby Daddy :HA:
Ook ik vond het een toffe aflevering.
Had zelfs af en toe associaties met GoT :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook wel een leuke aflevering, anders dan anders. Was voor mij dus een verrassing dat die van gisteren nog kwam, ik dacht dat de heftige aflevering van vorige week het einde van het seizoen was, haha. Nu weer wachten tot oktober :(
https://www.nu.nl/film/5821161/seth-fat ... zicht.html
Alle reacties Link kopieren Quote
O vond het wel vermakelijk hoor! Maar die opbouwende spanning van vorige week was er nu niet... heb bijvoorbeeld geen moment gedacht dat er iemand dood zot gaan of zo...
Rikm: wat jij in wit hebt geschreven begreep ik ook niet zo... vast alleen voor het dramatisch effect... wit: the Kingdom has fallen! Maar weggaan omdat leidingen niet neer werken? Tja!
Vond Negan wel weer briljant!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dramatisch effect. De prins is dood tenslotte


En tja aan beelden te zien was het ook vervanging toe met scheuren in de muren..

Waarom er dan wel een fair gegeven kan worden 🙄🤣
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Tegen de tijd dat seizoen 10 begint is de winter alweer voorbij. Dat vind ik wel jammer. :(

Weer een tijdsprong voor The Walking Dead
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik ook! Vond die bevroren walkers hilarisch...
Ik ben trouwens wel een beetje kwijt hoeveel jaar er zit tussen het begin van de apocalyps tot nu... 10-12 jaar?
Vind Angela Kang wel een aanwinst voor de serie trouwens...
De tweede spin-off rond TWD wordt in 2020 verwacht. De serie volgt "twee jonge vrouwelijke heldinnen die volwassen worden in de Apocalyps."

https://www.serietotaal.nl/nieuws/8278/ ... 20-te-zien

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven