Entertainment alle pijlers

The Walking Dead

20-09-2011 23:26 142 berichten
The Walking Dead, nieuwe serie over een hulpsherif die uit een coma ontwaakt in een wereld met heel veel zombies.



Vanavond was de eerste aflevering en pilot van de serie The Walking Dead op Fox.



Wie nog meer heeft de aflevering gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er weer helemaal in as we Speak! Spannend!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
OMG het einde!! Daryl <3
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in shock...
Alle reacties Link kopieren
Ahw, poor baby! Dappere Daryl <3
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie de sneakpeak van volgende week al gezien in Talking Dead? Spannend..
Nah ik heb hem toch al nooit vergeven voor zijn eerdere zondes



Ja ik ben keihard.



Ben ZO benieuwd naar volgende week, maar ook beetje bang omdat het het einde van het seizoen is dat ze me gaan laten zitten met een enorme cliff hanger, dat kan ik niet aan
Alle reacties Link kopieren
Oh Merl interesseerd mij ook geen hol, maar Daryl is mijn moppie..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Maar Daryll gaat straks met Carol. Hij houdt wel van op een oude fiets moet je het leren. En dan kunnen ze een nieuwe Sophia maken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook van van Daryl maar niet van zijn haar,dat is me net iets te gestyled voor iemand die al een jaar tegen zombies aan het vechten is( meer kapsels van mensen daar maar bij hem valt het me het meest op en zo niet passen bij zijn rol nl..)



Van mij mag Carol er wel uit die voegt wat mij betreft niet heel veel toe.
Alle reacties Link kopieren
Let maar op die Carol heeft een stel ballen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de laatste aflevering opgenomen en gisteren gekeken... Arme Darryl...



Wat ik wel tof vond aan zombie-Merle, was dat hij nog steeds trekjes had van levende-Merle. Goed gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nou en bedankt! Ik heb die aflevering nog niet gezien...
Misschien is het beter om een Walking Dead spoiler topic te maken, waar je kunt praten voor de mensen die het volgen zoals het te zien is in de US (dus aankomende maandagochtend de laatste aflevering seizoen 3). Ik zal er eentje maken en een linkje plaatsen
The Walking Dead Spoiler topic (USA seizoen volgend)
Alle reacties Link kopieren
Fijn,wij lopen wel enigszins gelijk maar hebben de laatste dus nog niet gezien..
Alle reacties Link kopieren
Jammer van de spoiler. Ik moet de aflevering van zondag/maandag nog zien.
Alle reacties Link kopieren
Sorry meiden
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven