The Walking Dead
dinsdag 20 maart 2012 om 12:59
dinsdag 20 maart 2012 om 13:14
Nee je hoeft dus niet gebeten te worden, het zit al in iedereens bloed. Als je dood gaat zij het via moord of een simpele hartaanval, kom je terug als walker. Mits je door je kop bent geknalt of gestoken, dan niet. Het is een virus en is dus verspreid via de lucht denk ik
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dinsdag 20 maart 2012 om 13:17
En we krijgen Michonne die's vet!
Voor diegene die de strips niet kennen : http://walkingdead.wikia.com/wiki/Michonne
Voor diegene die de strips niet kennen : http://walkingdead.wikia.com/wiki/Michonne
dinsdag 20 maart 2012 om 13:17
quote:mali30 schreef op 20 maart 2012 @ 13:14:
Nee je hoeft dus niet gebeten te worden, het zit al in iedereens bloed. Als je dood gaat zij het via moord of een simpele hartaanval, kom je terug als walker. Mits je door je kop bent geknalt of gestoken, dan niet. Het is een virus en is dus verspreid via de lucht denk ik Maar hóe dan??? En hoe weet je dat? En als het zo is: dan is iedereen toch dood op een gegeven moment en is er geen serie meer? (je merkt wel dat ik niet fanatiek ben..) Ik vind het echt heel vervelend dat er steeds maar 1 aflevering wordt uitgezonden...
Nee je hoeft dus niet gebeten te worden, het zit al in iedereens bloed. Als je dood gaat zij het via moord of een simpele hartaanval, kom je terug als walker. Mits je door je kop bent geknalt of gestoken, dan niet. Het is een virus en is dus verspreid via de lucht denk ik Maar hóe dan??? En hoe weet je dat? En als het zo is: dan is iedereen toch dood op een gegeven moment en is er geen serie meer? (je merkt wel dat ik niet fanatiek ben..) Ik vind het echt heel vervelend dat er steeds maar 1 aflevering wordt uitgezonden...
dinsdag 20 maart 2012 om 13:22
"Maar hóe dan??? En hoe weet je dat? En als het zo is: dan is iedereen toch dood op een gegeven moment en is er geen serie meer? (je merkt wel dat ik niet fanatiek ben..) Ik vind het echt heel vervelend dat er steeds maar 1 aflevering wordt uitgezonden..."
Adem in, adem uit..
Iedereen is DRAGER van het virus. Je krijgt het dus pas ALS je dood gaat
Zolang je niet de pijp uit gaat word je geen zombie. Ga je wel kassie wijlen, dan word je zombie, mits je door je hoofd ben geschoten, gestoken of je kop is eraf gehakt.
Hoe ik het weet, ik download, dus heb de laatste aflevering van het seizoen al gezien
Adem in, adem uit..
Iedereen is DRAGER van het virus. Je krijgt het dus pas ALS je dood gaat
Zolang je niet de pijp uit gaat word je geen zombie. Ga je wel kassie wijlen, dan word je zombie, mits je door je hoofd ben geschoten, gestoken of je kop is eraf gehakt.
Hoe ik het weet, ik download, dus heb de laatste aflevering van het seizoen al gezien
dinsdag 20 maart 2012 om 18:36
0a"nakatomi1983, 3 uur geleden
@Mali30 haha ook zo'n fervent downloader en volger van de betere serie in America. Ben er gisteren eens heerlijk voor gaan zitten. Top season finale!!! Nu weer errug lang wachten. maar True Blood begint in juni weer geloof ik dus ach..."
Yep, download al mijn shit
The walking dead
Grimm
Supernatural
Game of thrones
Dexter
The vampire diaries (sorry elke gek zijn gebrek zullen we maar zeggen )
Ik haat de summerbreak, winterbreaks alles wat mijn flow onderbreekt eigenlijk
@Artemis, idd tegen shane zeg ik geen nee
@Mali30 haha ook zo'n fervent downloader en volger van de betere serie in America. Ben er gisteren eens heerlijk voor gaan zitten. Top season finale!!! Nu weer errug lang wachten. maar True Blood begint in juni weer geloof ik dus ach..."
Yep, download al mijn shit
The walking dead
Grimm
Supernatural
Game of thrones
Dexter
The vampire diaries (sorry elke gek zijn gebrek zullen we maar zeggen )
Ik haat de summerbreak, winterbreaks alles wat mijn flow onderbreekt eigenlijk
@Artemis, idd tegen shane zeg ik geen nee
dinsdag 20 maart 2012 om 23:05
Mits betekent: als wordt voldaan aan de erop volgende voorwaarde. Dus als je zegt: mits ze door hun hoofd worden geschoten... Bedoel je dat ze alleen een zombie worden als ze door hun hoofd worden geschoten.
Tenzij.... Is het tegenovergestelde. Dus dat wordt hier denk ik bedoeld. Iedereen wordt een zombie na de dood tenzij de doden in hun hoofd worden geschoten...
Tenzij.... Is het tegenovergestelde. Dus dat wordt hier denk ik bedoeld. Iedereen wordt een zombie na de dood tenzij de doden in hun hoofd worden geschoten...
woensdag 21 maart 2012 om 13:16
woensdag 21 maart 2012 om 14:35
A Mali30, het lijkt wel of ik mezelf lees/ hoor hzahahah
Die kijk ik ook allemaal.
Ik download ook echt ALLES, Law and Order, CSI, Nikita, mn favo Vampire Diaries (krijg geen genoeg van Damon) ,Criminal Minds, Southland. Missing (Nieuwe goeie serie met Ashley judd ) Sons of Anarchy etc...
Game of Thrones ook, Carice van Houten heeft daar in seizoen 2 een bijrol in dus ga zeker weer kijken.
Maar heb verder ook nog een sociaal leven hoor hahahahah
Die kijk ik ook allemaal.
Ik download ook echt ALLES, Law and Order, CSI, Nikita, mn favo Vampire Diaries (krijg geen genoeg van Damon) ,Criminal Minds, Southland. Missing (Nieuwe goeie serie met Ashley judd ) Sons of Anarchy etc...
Game of Thrones ook, Carice van Houten heeft daar in seizoen 2 een bijrol in dus ga zeker weer kijken.
Maar heb verder ook nog een sociaal leven hoor hahahahah
donderdag 22 maart 2012 om 04:07
Een erg goede serie! Collega's raadde de serie aan..Heb het geen moment met rust meer kunnen laten!
Hoop echter wel dat het verhaal een geografische breedte krijgt..Lijkt me wel vet!
Hoop echter wel dat het verhaal een geografische breedte krijgt..Lijkt me wel vet!