Entertainment alle pijlers

The Walking Dead

20-09-2011 23:26 142 berichten
The Walking Dead, nieuwe serie over een hulpsherif die uit een coma ontwaakt in een wereld met heel veel zombies.

Vanavond was de eerste aflevering en pilot van de serie The Walking Dead op Fox.

Wie nog meer heeft de aflevering gezien?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dat dan?? Want je moet toch gebeten zijn voordat je geïnfecteerd wordt?!?! Of... net zoals 2 afleveringen terug; dat er 2 politiemannen dood lagen maar geen verwondingen hadden oid?? Hoe kan dat dan dat iedereen geïnfecteerd is?!! OMG ik ben echt zoooo verslaafd aan deze serie
Nee je hoeft dus niet gebeten te worden, het zit al in iedereens bloed. Als je dood gaat zij het via moord of een simpele hartaanval, kom je terug als walker. Mits je door je kop bent geknalt of gestoken, dan niet. Het is een virus en is dus verspreid via de lucht denk ik
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En we krijgen Michonne die's vet!

Voor diegene die de strips niet kennen : http://walkingdead.wikia.com/wiki/Michonne
quote:mali30 schreef op 20 maart 2012 @ 13:14:

Nee je hoeft dus niet gebeten te worden, het zit al in iedereens bloed. Als je dood gaat zij het via moord of een simpele hartaanval, kom je terug als walker. Mits je door je kop bent geknalt of gestoken, dan niet. Het is een virus en is dus verspreid via de lucht denk ik Maar hóe dan??? En hoe weet je dat? En als het zo is: dan is iedereen toch dood op een gegeven moment en is er geen serie meer? (je merkt wel dat ik niet fanatiek ben..) Ik vind het echt heel vervelend dat er steeds maar 1 aflevering wordt uitgezonden...
"Maar hóe dan??? En hoe weet je dat? En als het zo is: dan is iedereen toch dood op een gegeven moment en is er geen serie meer? (je merkt wel dat ik niet fanatiek ben..) Ik vind het echt heel vervelend dat er steeds maar 1 aflevering wordt uitgezonden..."

Adem in, adem uit..

Iedereen is DRAGER van het virus. Je krijgt het dus pas ALS je dood gaat

Zolang je niet de pijp uit gaat word je geen zombie. Ga je wel kassie wijlen, dan word je zombie, mits je door je hoofd ben geschoten, gestoken of je kop is eraf gehakt.

Hoe ik het weet, ik download, dus heb de laatste aflevering van het seizoen al gezien
Jezus hé... maar wie is die Michonne over wie net geschreven werd hier? Ik durf niet te klikken ivm spoilers enzo
Michonne is een nieuw karakter, ze komt voor in de strips super personage. Kijk maar rustig je laatste afleveringen, je ziet het allemaal vanzelf
Jammer hoor, vond Shane altijd wel een lekker hapje om naar te kijken...

@Mali30 haha ook zo'n fervent downloader en volger van de betere serie in America. Ben er gisteren eens heerlijk voor gaan zitten. Top season finale!!! Nu weer errug lang wachten. maar True Blood begint in juni weer geloof ik dus ach...
True Blood in juni weer? Da's mooi, toen ik met verlof was om van Smartie te bevallen heb ik daar een hele serie van weg gekeken. Eind juni ga ik weer met verlof...

Niets verder verklappen! Dat Shane eruit gaat.. jammer :( maar verder niets zeggen :p
Nou MauraV, ga dan ook maar niet op zoek naar plaatjes van Shane... Ik dacht nog even lekker te kunnen genieten van zijn torso, maar Google spoilert zelfs met plaatjes.

Hé pff.... donderdag komt pas de eerst volgende :( waar kun je ze eerder bekijken dan ?
Downloaden via internet, maar ik wacht ook braaf donderdag af hoor. Heb net wel allemaal coole plaatsjes gezien op internet en wat meer spoilers gelezen, echt, het verhaal wordt (zo te lezen) zo gaaf in seizoen 3.

0a"nakatomi1983, 3 uur geleden

@Mali30 haha ook zo'n fervent downloader en volger van de betere serie in America. Ben er gisteren eens heerlijk voor gaan zitten. Top season finale!!! Nu weer errug lang wachten. maar True Blood begint in juni weer geloof ik dus ach..."

Yep, download al mijn shit

The walking dead

Grimm

Supernatural

Game of thrones

Dexter

The vampire diaries (sorry elke gek zijn gebrek zullen we maar zeggen )

Ik haat de summerbreak, winterbreaks alles wat mijn flow onderbreekt eigenlijk

@Artemis, idd tegen shane zeg ik geen nee
Mits betekent: als wordt voldaan aan de erop volgende voorwaarde. Dus als je zegt: mits ze door hun hoofd worden geschoten... Bedoel je dat ze alleen een zombie worden als ze door hun hoofd worden geschoten.

Tenzij.... Is het tegenovergestelde. Dus dat wordt hier denk ik bedoeld. Iedereen wordt een zombie na de dood tenzij de doden in hun hoofd worden geschoten...
Mali, hier nog een fan.

Ik krijg deze week het stickie, met seizoen 2 erop.

Dochter moest nog even de finale binnenhalen.

Dat wordt een marathon voor mij.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
A Mali30, het lijkt wel of ik mezelf lees/ hoor hzahahah

Die kijk ik ook allemaal.

Ik download ook echt ALLES, Law and Order, CSI, Nikita, mn favo Vampire Diaries (krijg geen genoeg van Damon) ,Criminal Minds, Southland. Missing (Nieuwe goeie serie met Ashley judd ) Sons of Anarchy etc...

Game of Thrones ook, Carice van Houten heeft daar in seizoen 2 een bijrol in dus ga zeker weer kijken.

Maar heb verder ook nog een sociaal leven hoor hahahahah
Is een leuke serie!

Heb alles gezien wat er tot nu toe uit is dus hoop dat er snel weer een nieuwe aflevering komt
Een erg goede serie! Collega's raadde de serie aan..Heb het geen moment met rust meer kunnen laten!

Hoop echter wel dat het verhaal een geografische breedte krijgt..Lijkt me wel vet!
Ik baal ervan dat ik weer moet wachten tot november
Gisteravond nog even lekker zitten genieten van knappe Shane...
Hij was weer spannend gister...Shane?!!! Ze moeten een marathon houden bij fox !!!!!!
Het begin was leuk...na 3 afleveringen was ik echter niet meer geïnteresseerd.
Vanavond was weer een ijzersterke spannende aflevering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven