Entertainment alle pijlers

Titanic 3D

04-04-2012 13:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was erg benieuwd !! Wie gaat erheen in de bios ?? Ik ga vrijdag met me beste vriendin. Ik kan haast niet wachten. Al was het niet 3D maar wel weer een keer in de bios zou ik ook gegaan zijn trouwens. Titanic op het grote scherm zo moet je hem toch eigenlijk kijken.
Vind het eerlijk gezegd nogal geldklopperij om weer dezelfde film NOG een keer uit te brengen (en er dus wéér geld voor te vangen), maar dan in 3D.

Maar ieder z'n mening. Ik ga niet in elk geval.
Ik twijfel of ik kaartjes zal bestellen voor komende vrijdag om samen met mijn moeder te gaan. Ben 8 weken geleden bevallen en ben nog geen 1 keer weggeweest alleen, dus zou wel leuk zijn. Maar weet niet of mijn moeder het leuk vind om mee te gaan haha!
@ivetje 8 weken !! Gefeliciteerd. Vond je moeder Titanic mooi ? Houd je moeder van de bioscoop ? Dat zijn wel essentiële puntjes haha. Als je besluit te gaan zou ik wel snel reserveren. Ik ging reserveren en ik moet zeggen dat ik geluk had dat ik nog 2 plekjes kon vinden. Als je gaat heel veel plezier.
quote:ikbenik schreef op 04 april 2012 @ 13:43:

Vind het eerlijk gezegd nogal geldklopperij om weer dezelfde film NOG een keer uit te brengen (en er dus wéér geld voor te vangen), maar dan in 3D.

Maar ieder z'n mening. Ik ga niet in elk geval.Eens.
Ik ben echt benieuwd hoe de film is, ik denk niet zo heel erg bijzonder, aangezien de meeste vrouwen het origineel al wel 100x gezien hebben "I'll never let go"
Ik heb de film toen der tijd 2x in de bios gezien en de videoband sneeuwt van het teveel kijken maar toch ben ik benieuwd hoe het zal zijn in 3D. Ga vast weer schrikken van die toeter als het schip gaat zinken omdat ik dan altijd even schrik omdat het zo hard is.

Dus waarschijnlijk ga ik wel, ook al is het maar voor de nostalgie. Weet nog dat een vriendinnetje en ik Leonardo DiCaprio helemaal geweldig vonden
Ik wil m dolgraag in de bios zien maar niemand wil mee

Toen ie 15 jaar geleden uitkwam mocht ik van mijn ouders niet naar de bios dus het is een beetje het gevoel dat ik t nu lekker wel kan

Heb de film overigens wel 10000 keer gezien ofzo maar het lijkt me super om m s in de bios te zien (en al helemaal in 3D!)
Het blijft mijn favoriete film allertijden, dus ik wil m zeker in 3D zien.
quote:mama_lein schreef op 04 april 2012 @ 14:38:

Ik wil m dolgraag in de bios zien maar niemand wil mee

)Ik wil wel mee hoor, maar ik ga wel janken haha !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven