Top 2000
woensdag 16 december 2015 om 08:30
Net de tot 10 van de tot 2000 gezien... wat een bagger lijst!!
1. John Lennon – ‘Imagine’
2. Queen – ‘Bohemian Rhapsody’
3. Eagles – ‘Hotel California’
4. Claudia de Breij – ‘Mag Ik Dan Bij Jou’
5. Led Zeppelin – ‘Stairway To Heaven’
6. Billy Joel – ‘Piano Man’
7. Boudewijn de Groot – ‘Avond’
8. Deep Purple – ‘Child In Time’
9. Pink Floyd – ‘Wish You Were Here’
10. Coldplay – ‘Fix You’
1, 2 en 3 oké maar 4?! Mag ik dan bij jou? WTF! En Coldplay nummer 10?! Pffff
Wat denken jullie over?
1. John Lennon – ‘Imagine’
2. Queen – ‘Bohemian Rhapsody’
3. Eagles – ‘Hotel California’
4. Claudia de Breij – ‘Mag Ik Dan Bij Jou’
5. Led Zeppelin – ‘Stairway To Heaven’
6. Billy Joel – ‘Piano Man’
7. Boudewijn de Groot – ‘Avond’
8. Deep Purple – ‘Child In Time’
9. Pink Floyd – ‘Wish You Were Here’
10. Coldplay – ‘Fix You’
1, 2 en 3 oké maar 4?! Mag ik dan bij jou? WTF! En Coldplay nummer 10?! Pffff
Wat denken jullie over?
zaterdag 26 december 2015 om 18:55
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 18:34:
Cecilia!
Zo leuk vond ik dat als kind (en mijn dochters nu ook) pas onlangs begreep ik dat het over orale seks gaat
Was sowieso een mooi stukje tijdens het eten: Eres tu en Cecilia.
Vanmiddag nog met ze gedanst op Out of Space van Prodigy, want daar hadden we vroeger heel rare danspasjes bij.
Cecilia!
Zo leuk vond ik dat als kind (en mijn dochters nu ook) pas onlangs begreep ik dat het over orale seks gaat
Vanmiddag nog met ze gedanst op Out of Space van Prodigy, want daar hadden we vroeger heel rare danspasjes bij.
zaterdag 26 december 2015 om 18:59
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 18:55:
[...]
Vanmiddag nog met ze gedanst op Out of Space van Prodigy, want daar hadden we vroeger heel rare danspasjes bij.Out of Space ja, dat vindt mijn zoon dus helemaal te gek en geweldig en zo . Hij was behoorlijk verbaasd toen ik vertelde dat ik vroegah de Single heb gekocht
[...]
Vanmiddag nog met ze gedanst op Out of Space van Prodigy, want daar hadden we vroeger heel rare danspasjes bij.Out of Space ja, dat vindt mijn zoon dus helemaal te gek en geweldig en zo . Hij was behoorlijk verbaasd toen ik vertelde dat ik vroegah de Single heb gekocht
zaterdag 26 december 2015 om 19:02
quote:khemam schreef op 26 december 2015 @ 18:58:
Ben ik dan echt de enigste die dat hele imagine maar een zeiknummer vind? Als ik dan een nummer van lennon moest kiezen dan maar working class hero. Al vind ik dan die van marianne faithfull en greenday leukere versies.
Ik vind het wel mooi hoor, maar nummer één neuh. Typisch weer een gevalletje waan van de dag en daar ben ik een beetje allergisch voor.
Niet dat dat mijn plezier nou zal verpesten hoor, want zoals ik al zei je hoort ze toch maar één keer en die volgorde maakt dan geen reet uit. En het weerhoudt me ook niet om na de Bohemian rotjes te gaan afsteken, dan begin ik gewoon een paar minuten eerder.
Ben ik dan echt de enigste die dat hele imagine maar een zeiknummer vind? Als ik dan een nummer van lennon moest kiezen dan maar working class hero. Al vind ik dan die van marianne faithfull en greenday leukere versies.
Ik vind het wel mooi hoor, maar nummer één neuh. Typisch weer een gevalletje waan van de dag en daar ben ik een beetje allergisch voor.
Niet dat dat mijn plezier nou zal verpesten hoor, want zoals ik al zei je hoort ze toch maar één keer en die volgorde maakt dan geen reet uit. En het weerhoudt me ook niet om na de Bohemian rotjes te gaan afsteken, dan begin ik gewoon een paar minuten eerder.
zaterdag 26 december 2015 om 21:21
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 21:15:
[...]
O die kan ik ok meezingen!
Zo hoort het ook!
Nu Benny Neyman (waarom fluister ik je naam nog): al zijn liedjes vind ik tamelijk meh, maar die man had zo'n mooie stem. Zo vriendelijk en warm. In een ander genre had dat echt een superheld kunnen zijn.
[...]
O die kan ik ok meezingen!
Zo hoort het ook!
Nu Benny Neyman (waarom fluister ik je naam nog): al zijn liedjes vind ik tamelijk meh, maar die man had zo'n mooie stem. Zo vriendelijk en warm. In een ander genre had dat echt een superheld kunnen zijn.