Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het echt een mooie stem.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn, ik wil het je best uitleggen. Maar wil je je berichtje weghalen? Ik bericht je wel.
Ik vind dit meisje echt mooi zingen, zelfs als het net vals is. En heur haar is zo mooi.
Saai optreden
Prachtig dit
quote:itsme26 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:58:

[...]

zeg niets verkeerds daarover hoor, ik stamp ook als een lompe boself door het leven

Ik ook hoor! Maar ze was zo gespannen dat ze volgens mij de eerste de beste volkomen ondersteboven had gelopen.
quote:itsme26 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:58:

[...]

zeg niets verkeerds daarover hoor, ik stamp ook als een lompe boself door het levenhahahaha
Ze lijkt op Sylvia Witteman.
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:59:

Enn, ik wil het je best uitleggen. Maar wil je je berichtje weghalen? Ik bericht je wel.

Nee, hoor. Dankjewel dat hoeft wat mij betreft echt niet. En ik haal het weg, stop jij dan met info delen die je niet geplaatst wilt zien.

Jij ook alvast bedankt.
Is dit gas geven?
Dit vind ik mooi
ze kan echt zingen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ze komt goed los, mooi hoor
wauw, dit is weer heel anders zeg
quote:gemini2009 schreef op 23 oktober 2015 @ 22:00:

[...]

hahahahaoch het is serieus, tijdens mijn trouwdag moest ik naar het altaar schrijden. Mijn vader en ik waren er binnen een halve minuut (manlief had er in zijn eentje een paar minuten over gedaan)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:rosanna08 schreef op 23 oktober 2015 @ 22:02:

ze kan echt zingen hoor Ja he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:barbaracartland schreef op 23 oktober 2015 @ 22:01:

Ze lijkt op Sylvia Witteman.Klopt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ali is een held, ze straalt als een malle en is voor de volgende keer stukken minder zenuwachtig :-)
Oh ik hou zo van Ali!!

En wat is dit meisje goed!!!!
quote:gemini2009 schreef op 23 oktober 2015 @ 22:01:

Is dit gas geven?Ik vond het ook tegenvallen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:itsme26 schreef op 23 oktober 2015 @ 22:02:

[...]

och het is serieus, tijdens mijn trouwdag moest ik naar het altaar schrijden. Mijn vader en ik waren er binnen een halve minuut (manlief had er in zijn eentje een paar minuten over gedaan)hahahahhaha.
De nieuwste van Adele vandaag uitgebracht.

https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A
Ik vind het een prachtig nummer.
quote:Enn schreef op 23 oktober 2015 @ 22:06:

De nieuwste van Adele vandaag uitgebracht.

https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9AJaaa, hij is prachtig, heb hem vanmiddag ook al even geluisterd
Die van adele heb ik net al grijs gedraaid. Wat een mooi nummer. Ik kan niet wachten op de rest vd cd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven