Twisters topic: This is it!!
Anoniem_100629
zondag 30 mei 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:08
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:05:
[...]
Nou dat wil je niet weten, ik kreeg het halve VF over me heen omdat ik Hallootjes als topictitel had en een paar dingetjes over mezelf had verteld, zoals ik dat op andere fora gewend was. Toen was ik meteen ontgroend nu weet ik hoe het moet hoor Hoe verzin je het?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:08
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:05:
[...]
Nou dat wil je niet weten, ik kreeg het halve VF over me heen omdat ik Hallootjes als topictitel had en een paar dingetjes over mezelf had verteld, zoals ik dat op andere fora gewend was. Toen was ik meteen ontgroend nu weet ik hoe het moet hoor oe da's heftig.
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:08
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:05:
[...]
Niet alleen om wakker te worden, ook om te koken blijkbaar
Nou hoor....Catje gaat huiltjes doen... ik ben de hele dag al geplaagd...ik ben ZIELUGG!! Heb meelij!..
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:08
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:07:
[...]
Ik ben zo opstandig als een raket!
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga dat topic eens opsnorren... "Hallootjes" zei je hè?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:07:
Ik was bijna met de staart tussen de benen weggeslopen .
Maar uiteindelijk viel het mee
Had ik nooit gedurft, zo'n sprong in het diepe...
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:08:
[...]
Nou hoor....Catje gaat huiltjes doen... ik ben de hele dag al geplaagd...ik ben ZIELUGG!! Heb meelij!..
Ik zal op mijn handen gaan zitten meis.
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:10:
[...]
Ik zal op mijn handen gaan zitten meis.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:09:
Ik ga dat topic eens opsnorren... "Hallootjes" zei je hè? Nou Twis, dat vind ik lullig. Ik wacht tenminste nog tot morgen
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
Whahahahaha, ik pis in mijn broek!
Sorry Catje, dat moet een traumatische ervaring zijn geweest...
*Proest nog een beetje na...*
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:14:
[...]
Hoe lang ben je eigenlijk al actief op het forum Cat? En jij Twis?
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:14:
Whahahahaha, ik pis in mijn broek!
Sorry Catje, dat moet een traumatische ervaring zijn geweest...
*Proest nog een beetje na...*
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:14:
Whahahahaha, ik pis in mijn broek!
Sorry Catje, dat moet een traumatische ervaring zijn geweest...
*Proest nog een beetje na...*
*Catje gaat heel zielig in een hoekje zitten*
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:16
Alle reacties
Link kopieren
Ik zit hier vanaf begin januari. Ik dacht, een nieuw jaar, een nieuw forum.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:15:
[...]
*Catje gaat heel zielig in een hoekje zitten*
Ach meid, trek het je niet aan.
Het zijn gewoon alle geetee frustraties die we even kwijt moeten. En jij kwam toevallig net op tijd binnen
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:18
Alle reacties
Link kopieren
Het is groen en het staat in de wei, wat is dat?
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:18
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:16:
Ik zit hier vanaf begin januari. Ik dacht, een nieuw jaar, een nieuw forum.
Blij dat je er bent!
Beter he? ghehehe
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:18:
Het is groen en het staat in de wei, wat is dat?Een ontgroenkoe?
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:17:
[...]
Ach meid, trek het je niet aan.
Het zijn gewoon alle geetee frustraties die we even kwijt moeten. En jij kwam toevallig net op tijd binnen ik kan wel wat hebben hoor hihihi!
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:20
Alle reacties
Link kopieren
Nee hoor, ik ben gewoon een helleveegje!
Zit pas sinds februari op het forum, maar vind maar een paar topics boeiend. De relatiepijler krijg ik echt jeuk van! :puke:
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:20
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:19:
[...]
Een ontgroenkoe?Nee, een dophertje
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:20
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:19:
[...]
ik kan wel wat hebben hoor hihihi!
Mooi. *neemt nog een raket*
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:18:
Het is groen en het staat in de wei, wat is dat?
Een dophertje!
O nee, die staat in het bos...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:18:
[...]
Blij dat je er bent!
Beter he? gheheheSoul is lief!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder