Twisters topic: This is it!!
Anoniem_100629
zondag 30 mei 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:20:
Nee hoor, ik ben gewoon een helleveegje!
Zit pas sinds februari op het forum, maar vind maar een paar topics boeiend. De relatiepijler krijg ik echt jeuk van! :puke:Idem! Staat voor mij gelijk aan de horrorpijler. Brrr.....
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:20:
[...]
Nee, een dophertje
Nog nooit een hertje in de wei gezien Twis?
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:21:
[...]
Soul is lief! En ik dan?!?!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
ik heb hier een kat die 16 is maar doet alsof ze een half jaar is
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:23:
[...]
En ik dan?!?! Jij ook Twissie, jij ook
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:21:
[...]
Soul is lief!
Jaaa.... als mijn hoorntjes even een blokje om zijn
BTW, mail met foto's toch goed ontvangen hoop ik?
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:22:
[...]
Nog nooit een hertje in de wei gezien Twis? Ik ken hem als: het is groen en loopt in het bos!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:24:
[...]
Jaaa.... als mijn hoorntjes even een blokje om zijn
BTW, mail met foto's toch goed ontvangen hoop ik?Yes meis!
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:23:
ik heb hier een kat die 16 is maar doet alsof ze een half jaar is
Ik had vanmidddag nog vredig dobberende mooie nieuwe waterhyacinten in mijn mini vijver. Tot mevrouw Tricolore dacht dat ze deze mee naar binnen moest slepen....
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:23:
[...]
Jij ook Twissie, jij ook Dan is t goed, dan is t goed!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:26:
[...]
Yes meis!
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:26:
[...]
Ik ken hem als: het is groen en loopt in het bos! Die is ook leuk...wist ook niet zeker of ik hem goed had, ik ben zeer slecht in moppen vertellen
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:24:
[...]
Jaaa.... als mijn hoorntjes even een blokje om zijn
BTW, mail met foto's toch goed ontvangen hoop ik?
Waarom mailen jullie niet met mij?
*Pist altijd naast de pot!*
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:26:
[...]
Ik ken hem als: het is groen en loopt in het bos!
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:27:
[...]
Die is ook leuk...wist ook niet zeker of ik hem goed had, ik ben zeer slecht in moppen vertellen bos Cat, bos
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:28:
[...]
Waarom mailen jullie niet met mij?
*Pist altijd naast de pot!*Moeten we ff vriendjes worden. Doe je dan wel open als ik aanklop?
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb je een vriendenverzoekje gestuurd Twis
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga even een blokje om meiden, het is zulk lekker weer.
Misschien tot later *zwaait naar Twis en Cat*
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:
[...]
Moeten we ff vriendjes worden. Doe je dan wel open als ik aanklop? Ik heb je binnen gelaten en een kopje koffie aangeboden. Met slechts 1 koekje, dat dan weer wel!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:30:
Ik heb je een vriendenverzoekje gestuurd Twis
ik ook!
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:31:
Ik ga even een blokje om meiden, het is zulk lekker weer.
Misschien tot later *zwaait naar Twis en Cat*Ik weet niet in welk subtropisch oord jij woont, maar hier is het ijskoud!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:31:
Ik ga even een blokje om meiden, het is zulk lekker weer.
Misschien tot later *zwaait naar Twis en Cat*Ik weet niet in welk subtropisch oord jij woont, maar hier is het ijskoud!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:26:
[...]
Ik had vanmidddag nog vredig dobberende mooie nieuwe waterhyacinten in mijn mini vijver. Tot mevrouw Tricolore dacht dat ze deze mee naar binnen moest slepen.... sorry Soul zie het helemaal voor me
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:32:
[...]
ik ook!Ook een kopje koffie?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:33:
[...]
Ik weet niet in welk subtropisch oord jij woont, maar hier is het ijskoud!
Ik had mijn jas en schoenen al aan, toen schoof er een wolk voor de zon. En had ik geen zin meer. Ruggegraat he?
.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder