Twisters topic: This is it!!
vrijdag 18 juni 2010 om 21:13
vrijdag 18 juni 2010 om 23:24
quote:Twister2010 schreef op 18 juni 2010 @ 22:44:
O, dat lukt wel hoor! Tussen de bedrijven door wordt ie voor slap geouwehoer gebruikt door mij, Soulcats en Cateye...
Nou ja Twis, heb je mij ooit wel eens slap horen/zien ouwehoeren?
Ik zou de Nobel prijs moeten krijgen voor mijn zinnige uitspraken.
Leuk Bella, het is hier erg gezellig!
O, dat lukt wel hoor! Tussen de bedrijven door wordt ie voor slap geouwehoer gebruikt door mij, Soulcats en Cateye...
Nou ja Twis, heb je mij ooit wel eens slap horen/zien ouwehoeren?
Ik zou de Nobel prijs moeten krijgen voor mijn zinnige uitspraken.
Leuk Bella, het is hier erg gezellig!
.
vrijdag 18 juni 2010 om 23:59
zaterdag 19 juni 2010 om 11:31
quote:Soulcats schreef op 18 juni 2010 @ 23:59:
[...]
Daar is nou die annuleringsverzekering voor
Ik ben me geestelijk aan t voorbereiden op de wedstrijd... En natuurlijk even een bodempje aan t leggen voor al die goudgele rakkers!
Ja Catje, mijn enige geneugte is alcohol. Ook ik zondig!
[...]
Daar is nou die annuleringsverzekering voor
Ik ben me geestelijk aan t voorbereiden op de wedstrijd... En natuurlijk even een bodempje aan t leggen voor al die goudgele rakkers!
Ja Catje, mijn enige geneugte is alcohol. Ook ik zondig!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
zaterdag 19 juni 2010 om 12:10
quote:Twister2010 schreef op 19 juni 2010 @ 11:31:
[...]
Ik ben me geestelijk aan t voorbereiden op de wedstrijd... En natuurlijk even een bodempje aan t leggen voor al die goudgele rakkers!
Ja Catje, mijn enige geneugte is alcohol. Ook ik zondig!
Ik doe met je mee Twis, cheers!
Ben er helemaal klaar voor, omringt door mijn eigen geneugten: drop, peuken en drank
Blijf je thuis of ga je nog de kroeg in?
[...]
Ik ben me geestelijk aan t voorbereiden op de wedstrijd... En natuurlijk even een bodempje aan t leggen voor al die goudgele rakkers!
Ja Catje, mijn enige geneugte is alcohol. Ook ik zondig!
Ik doe met je mee Twis, cheers!
Ben er helemaal klaar voor, omringt door mijn eigen geneugten: drop, peuken en drank
Blijf je thuis of ga je nog de kroeg in?
.