Twisters topic: This is it!!
Anoniem_100629
zondag 30 mei 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
donderdag 17 juni 2010 om 22:24
Alle reacties
Link kopieren
Stalkie, mocht je je nog melden zo, ik heb mijn notificatie aanstaan! Maak t alleen niet al te laat vanavond. Misschien tot zo en anders tot morgen!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
donderdag 17 juni 2010 om 22:31
Alle reacties
Link kopieren
Twis, handig
Kom net binnen rennen, maak het zelf ook niet laat dus ben al onderweg richting bed.
Niemand wenst mij truste.....
Slaap lekker meid en hopelijk treffen we elkaar morgen weer.
.
Anoniem_100629
donderdag 17 juni 2010 om 22:32
Alle reacties
Link kopieren
U riep mij?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
donderdag 17 juni 2010 om 22:33
Alle reacties
Link kopieren
Huilie! Jij was er ook niet om trusten tegen te zeggen...
Bij deze: trusten, lieve Stalkie, sweet dreams!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
donderdag 17 juni 2010 om 22:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 17 juni 2010 @ 22:32:
U riep mij? klopt, almachtige
.
Anoniem_100629
donderdag 17 juni 2010 om 22:35
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 17 juni 2010 @ 22:34:
[...]
klopt, almachtige
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
donderdag 17 juni 2010 om 22:35
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 17 juni 2010 @ 22:33:
Huilie! Jij was er ook niet om trusten tegen te zeggen...
Bij deze: trusten, lieve Stalkie, sweet dreams!
heerlijk dat soort humor.
Nu kan ik lekker gaan slapen. Truste Twistie
hoop dat je goed slaap vannacht.
Jij ook nog een verlate weltrusten Cat...
.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 17:14
Alle reacties
Link kopieren
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
Twis, ik weet niet of ik kan kleppen hoor vanavond.
Voel me een beetje grieperig worden....
.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
Tuurlijk Stalkie....
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:38
Alle reacties
Link kopieren
Wat een kutfilm! Hoe ze dat gefilmd hebben ook...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:38
Alle reacties
Link kopieren
Nee echt, ik voel me nogal epidemic
.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
Ik denk niet dat ik deze film uit ga zitten.
Sponsored by Heinz....
.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:40
Alle reacties
Link kopieren
Zeg Twis, als ik bloed overgeef op mijn toetsenbord, moet ik dan de dokterdienst bellen?
.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:40
Alle reacties
Link kopieren
Ga misschien wel zappen naar t WK. Kan er nu al niet meer mee dealen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:41
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 18 juni 2010 @ 20:40:
Zeg Twis, als ik bloed overgeef op mijn toetsenbord, moet ik dan de dokterdienst bellen?Nee joh, dat bloeden houdt vanzelf op. Je weet wel wanneer dat is.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:42
Alle reacties
Link kopieren
O god, ze hebben Tiffany Amber Thiessen gecast voor deze film...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:43
Alle reacties
Link kopieren
Ikooknie.
Ik zap misschien ook even naar voetbal of naar sbs en ga met mijn helaas niet aanwezige big mac op de bank hangen.
Ik heb wel aardbeien, dat dan weer wel.
Laters!
.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:43
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 18 juni 2010 @ 20:41:
[...]
Nee joh, dat bloeden houdt vanzelf op. Je weet wel wanneer dat is.
.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:43
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 18 juni 2010 @ 20:42:
O god, ze hebben Tiffany Amber Thiessen gecast voor deze film...Was ze in de aanbieding?
.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:44
Alle reacties
Link kopieren
Wat een verlossing. Reclame. Heb nog liever Carglasssterretjes dan deze film zeg.
.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:44
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb de laatste aardbeien die ik had lekker door de yoghurt gegooid, mjammie!
See ya later, Stalkie!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
vrijdag 18 juni 2010 om 20:45
Alle reacties
Link kopieren
Ga je nou weg of blijf je hier? Ik weet niet meer waar ik aan toe ben nu...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
vrijdag 18 juni 2010 om 20:47
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 18 juni 2010 @ 20:45:
Ga je nou weg of blijf je hier? Ik weet niet meer waar ik aan toe ben nu...
dat weet je met mij maar nooit
maar nu ben ik weg schat, kun je weer ademhalen
.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder