Twisters topic: This is it!!
maandag 21 juni 2010 om 21:12
maandag 21 juni 2010 om 21:16
gelukkig
Ik schrik er soms zelf van, hoe weinig ik onthou. Serieus .
Ik ben vanochtend naar therapeute geweest en daarna even naar de stad voor een paar kleine boodschappen.
Vanmiddag een vriend op de koffie gehad en gezellig een uurtje of wat gekletst in de tuin.
Goeie dag dus
Dat weet ik dus allemaal nog wel, hahahaha
En de jouwe?
Ik schrik er soms zelf van, hoe weinig ik onthou. Serieus .
Ik ben vanochtend naar therapeute geweest en daarna even naar de stad voor een paar kleine boodschappen.
Vanmiddag een vriend op de koffie gehad en gezellig een uurtje of wat gekletst in de tuin.
Goeie dag dus
Dat weet ik dus allemaal nog wel, hahahaha
En de jouwe?
.
maandag 21 juni 2010 om 21:21
maandag 21 juni 2010 om 21:56
Hey Catje, sorry, ik was er nog niet aan toegekomen om je terug te mailen. Als ik jou was, zou ik een eigen topic openen. Waarschijnlijk ga je daar veel steun uit halen.
Ik noem het topic waar ik op schrijf steevast "mijn afvaltopic", maar technisch gezien is hij niet van mij. Ik heb me toentertijd wel als eerste aangemeld!
Je zou ook met ons mee kunnen schrijven, maar wij hanteren serieus een ontgroening! Weliswaar een leuke, maar het is en blijft een ontgroening.
Ik noem het topic waar ik op schrijf steevast "mijn afvaltopic", maar technisch gezien is hij niet van mij. Ik heb me toentertijd wel als eerste aangemeld!
Je zou ook met ons mee kunnen schrijven, maar wij hanteren serieus een ontgroening! Weliswaar een leuke, maar het is en blijft een ontgroening.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
maandag 21 juni 2010 om 22:08
quote:Twister2010 schreef op 21 juni 2010 @ 21:56:
Hey Catje, sorry, ik was er nog niet aan toegekomen om je terug te mailen. Als ik jou was, zou ik een eigen topic openen. Waarschijnlijk ga je daar veel steun uit halen.
Ik noem het topic waar ik op schrijf steevast "mijn afvaltopic", maar technisch gezien is hij niet van mij. Ik heb me toentertijd wel als eerste aangemeld!
Je zou ook met ons mee kunnen schrijven, maar wij hanteren serieus een ontgroening! Weliswaar een leuke, maar het is en blijft een ontgroening.O jee...ik heb het nooit zo op ontgroeningen, vind dat altijd iets zinloos en ook niet zo leuk
Hey Catje, sorry, ik was er nog niet aan toegekomen om je terug te mailen. Als ik jou was, zou ik een eigen topic openen. Waarschijnlijk ga je daar veel steun uit halen.
Ik noem het topic waar ik op schrijf steevast "mijn afvaltopic", maar technisch gezien is hij niet van mij. Ik heb me toentertijd wel als eerste aangemeld!
Je zou ook met ons mee kunnen schrijven, maar wij hanteren serieus een ontgroening! Weliswaar een leuke, maar het is en blijft een ontgroening.O jee...ik heb het nooit zo op ontgroeningen, vind dat altijd iets zinloos en ook niet zo leuk
maandag 21 juni 2010 om 22:16
quote:Cateye schreef op 21 juni 2010 @ 22:08:
[...]
O jee...ik heb het nooit zo op ontgroeningen, vind dat altijd iets zinloos en ook niet zo leuk
Snap ik! Zeker na Hallootjes...
Dit is wel een leuke ontgroening hoor! Alles met een knipoog. Gewoon om de medelijnsters te leren kennen enzo.
Maar het lijkt me het beste om een eigen topic te openen. Degenen die zich aanmelden, beginnen dan tegelijktijdig met jou aan het afvaltraject. Het is ook handig om te vermelden hoeveel je wilt afvallen, dan vind je gelijkgestemden. Niet dat de een maar 3 kilo wil afvallen en de ander 30.
O ja, als je het fijn vindt, kom ik me daar ook wel regelmatig melden. Just let me know!
[...]
O jee...ik heb het nooit zo op ontgroeningen, vind dat altijd iets zinloos en ook niet zo leuk
Snap ik! Zeker na Hallootjes...
Dit is wel een leuke ontgroening hoor! Alles met een knipoog. Gewoon om de medelijnsters te leren kennen enzo.
Maar het lijkt me het beste om een eigen topic te openen. Degenen die zich aanmelden, beginnen dan tegelijktijdig met jou aan het afvaltraject. Het is ook handig om te vermelden hoeveel je wilt afvallen, dan vind je gelijkgestemden. Niet dat de een maar 3 kilo wil afvallen en de ander 30.
O ja, als je het fijn vindt, kom ik me daar ook wel regelmatig melden. Just let me know!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
maandag 21 juni 2010 om 22:22
quote:Twister2010 schreef op 21 juni 2010 @ 22:16:
[...]
Snap ik! Zeker na Hallootjes...
Dit is wel een leuke ontgroening hoor! Alles met een knipoog. Gewoon om de medelijnsters te leren kennen enzo.
Maar het lijkt me het beste om een eigen topic te openen. Degenen die zich aanmelden, beginnen dan tegelijktijdig met jou aan het afvaltraject. Het is ook handig om te vermelden hoeveel je wilt afvallen, dan vind je gelijkgestemden. Niet dat de een maar 3 kilo wil afvallen en de ander 30.
O ja, als je het fijn vindt, kom ik me daar ook wel regelmatig melden. Just let me know! Fijn dat je het begrijpt. Ik zou het te gek vinden als je af en toe komt snuffelen. Ik kan echt alle steun gebruiken.
[...]
Snap ik! Zeker na Hallootjes...
Dit is wel een leuke ontgroening hoor! Alles met een knipoog. Gewoon om de medelijnsters te leren kennen enzo.
Maar het lijkt me het beste om een eigen topic te openen. Degenen die zich aanmelden, beginnen dan tegelijktijdig met jou aan het afvaltraject. Het is ook handig om te vermelden hoeveel je wilt afvallen, dan vind je gelijkgestemden. Niet dat de een maar 3 kilo wil afvallen en de ander 30.
O ja, als je het fijn vindt, kom ik me daar ook wel regelmatig melden. Just let me know! Fijn dat je het begrijpt. Ik zou het te gek vinden als je af en toe komt snuffelen. Ik kan echt alle steun gebruiken.