Twisters topic: This is it!!
Anoniem_100629
zondag 30 mei 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
zondag 25 juli 2010 om 23:01
Alle reacties
Link kopieren
Gek hè...ik voel me nu echt opeens het kleine bange meisje van vroeger, onzeker...
Het lijkt me superleuk, maar ik heb nu een beetje het idee: 3 is teveel (dat had ik vroeger altijd). En die derde ben ik dan dus,
Soulcats
zondag 25 juli 2010 om 23:08
Alle reacties
Link kopieren
Ach meid, ik ben al net zo'n verlegen, onzekere, mutserige muts als jij bent. Daar laten we ons toch niet door kisten?
Three is not a crowd as far as I am concerned!
.
Cateye
zondag 25 juli 2010 om 23:11
Alle reacties
Link kopieren
Het lijkt me wel heel erg leuk hoor!
Soulcats
zondag 25 juli 2010 om 23:13
Alle reacties
Link kopieren
Stiekem toch wel he
Gewoon gezellig mee gaan, is toch hartstikke leuk?!
Denk je dat wij het niet eng vinden
.
Cateye
zondag 25 juli 2010 om 23:36
Alle reacties
Link kopieren
Het lijkt me wel heel leuk hoor, echt!
Cateye
zondag 25 juli 2010 om 23:37
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga onder zeil dames, het is al bijna kwart voor 12, we zitten nog steeds buiten.
Tot snel!!
Anoniem_100629
zondag 25 juli 2010 om 23:38
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 25 juli 2010 @ 23:13:
Stiekem toch wel he
Gewoon gezellig mee gaan, is toch hartstikke leuk?!
Denk je dat wij het niet eng vinden Spreek voor jezelf! Ik ben nergens bang voor!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
zondag 25 juli 2010 om 23:47
Alle reacties
Link kopieren
sorry Twis, dat had ik moeten weten.
*zingt she'a s supergirl, lalalalalalala*
Nou Cat, dan schijten we op de 21e gezellig samen in ons broek, goed? Twis is de rust zelve.
Ik ga lekker crashen in mijn heerlijke bed, als de haarballen tenminste wat ruimte voor me hebben overgelaten.
Slaap lekker meiduh!
(het wordt tijd voor nieuwe smileys, deze beginnen me te vervelen! )
.
Cateye
zondag 25 juli 2010 om 23:50
Alle reacties
Link kopieren
OK, nou dan ben ik erbij hoor de 21e!
Count me in
Wat gaan we voor leuks doen?
Anoniem_100629
zondag 25 juli 2010 om 23:52
Alle reacties
Link kopieren
Slaap lekker, meisjes!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
zondag 25 juli 2010 om 23:54
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_100629
maandag 26 juli 2010 om 13:59
Alle reacties
Link kopieren
Hoi schatteboutjes, alles goed?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
maandag 26 juli 2010 om 17:19
Alle reacties
Link kopieren
Zijn we nu ineens zinloos geworden Twis
Niet zo bevordelijk voor mijn labiele bui hoor...
Gelukkig is er hier geen brug waar ik vanaf kan springen.
Hoe gaatie? Al iets minder moe hoop ik?
.
Anoniem_100629
maandag 26 juli 2010 om 17:33
Alle reacties
Link kopieren
Whahahaha, Stalkie toch!
Werd vanochtend doodmoe wakker, dus ik heb net nog even 1,5 liggen tukken. Heb zo een BBQ en misschien duiken we erna nog even de kroeg in. We'll see.
Waarom ben je zo labiel? Weet je zeker niet hè?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
maandag 26 juli 2010 om 17:53
Alle reacties
Link kopieren
Hoe weet jij dat?!
Nee serieus, er zijn wel wat dingen die dat gevoel veroorzaken die ik wel kan benoemen hoor, maar die ga ik niet in dit zinloze topic schrijven natuurlijk
Wat vervelend dat je zo moe opstond vanochtend. Goed dat je net nog even lekker een tukkie hebt gedaan dan.
Eet smakelijk straks, altijd gezellig en lekker een BBQ, en mocht je nog naar de kroeg gaan, veel plezier!
Sterkte met je moeheid, ik weet hoe naar dat is
.
Cateye
maandag 26 juli 2010 om 18:36
Alle reacties
Link kopieren
Ha lieve meiden, gelukkig voel ik me wat beter nu. Ik vind het hardstikke leuk, de 21e! Ik heb er echt zin in.
Mailen we nog even over hoe, wat, wanneer, hoe laat enzo?
Cateye
maandag 26 juli 2010 om 18:39
Alle reacties
Link kopieren
Wat een heerlijk luierdagje was het vandaag! Ik heb nu 2 glazen wijn op *burp* en ik voel het wel, ik drink heel weinig alcohol.
Mijn privékok is nu heerlijk aan het bakken, jummie!!
Cateye
maandag 26 juli 2010 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
Ladies? Waar zijn jullie?
Cateye
maandag 26 juli 2010 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
ben ik nu helemaal alleen?
Cateye
dinsdag 27 juli 2010 om 22:48
Alle reacties
Link kopieren
Twissie....Soultje....waar zijn jullie nou?
Catje is heel erg verdrietig nu....snik....huil....bler....
Anoniem_100629
dinsdag 27 juli 2010 om 23:11
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben er hoor, Catje!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 27 juli 2010 om 23:27
Alle reacties
Link kopieren
Hee meis, gezellie! Alles goed?
Ik ga zo lekker op 1 oor, we hebben heerlijk gewinkeld vandaag in een MEGAwinkel...geweldig. Ik mag die Franse winkels wel
Anoniem_100629
dinsdag 27 juli 2010 om 23:36
Alle reacties
Link kopieren
Heb je leuke dingetjes gekocht? Hope so!
Ik zal je binnenkort toevoegen op msn, alhoewel ik daar niet héél actief op ben.
Fijne vakantie nog en slaap lekker!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 27 juli 2010 om 23:39
Alle reacties
Link kopieren
Oh ja joh, leuke make-upjes enzo, daar ben ik gek op.
Ik ben ook niet veel op msn hoor, maar het is toch wel gezellig af en toe.
Welterusten meis, tot laterrrrrr!!!! Ik ben er vast morgen weer.
Soulcats
woensdag 28 juli 2010 om 00:01
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben er ook morgen weer hoor. Ben nu nogal moe van mijn avonturen en ga lekker naar bed. Truste lieverds
.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder