Entertainment alle pijlers

Uitstel van executie

26-08-2015 14:49 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de eerste aflevering van een nieuwe reeks.

Vrouw die met torenhoge schulden achtergelaten is na de zelfdoding van haar partner.Een partner die een sexverslaving bleek te hebben welke ontdekt werd na zijn zelfdoding.Een tweede hypotheek op het huis met vervalsing van haar naam,leningen,creditcardschulden en dat alles ging naar hoeren,betaalde sexsites etc.

Gelukkig kon door een goede verkoop van het huis en schulden kwijtschelding ivm vervalste handtekening de torenhoge schuld teruggebracht worden tot ca 23000 schuldenlast.

Volgende week ook het nieuwe seizoen van dubbeltje op zijn kant, heerlijk die programma's weer
Werden jullie ook zo nerveus van de beste man die op vrijwillige basis aan het klussen was in het huis?
quote:cijfernerd schreef op 22 september 2015 @ 21:16:

Pand staat nog steeds te koop op funda

http://www.funda.nl/koop/ ... en-van-prinstererlaan-47/En de terrastegels zijn nog steeds niet rechtgelegd
quote:cijfernerd schreef op 22 september 2015 @ 21:16:

Pand staat nog steeds te koop op funda

http://www.funda.nl/koop/ ... en-van-prinstererlaan-47/Wat sneu zeg. Is dit programma misschien nog geen maanden geleden opgenomen? We horen het zo wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Huiskamer is wel krap. Wel een mooie metamorfose vind ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:girasole3 schreef op 22 september 2015 @ 21:14:

Het is ook zo bijzonder; dat ze er niet over uitgepraat raken
Als ik t geld had..
Of misschien hebben de nieuwe eigenaars het alweer verkocht. Bij mijn vorige woning had ik ook een nieuwe keuken end erin laten zetten maar die kopers hebben het kort na de koop weer verkocht.
Appartementen loopt nog niet zo hard.
Ai, wat vervelend voor ze. Ik vind het echt een mooi appartement. Hoewel ik de indeling niet zo tof vindt. Keuken en huiskamer ineen in zo`n klein kamertje .............. maar ja, als je kinderen hebt zijn 3 slaapkamers wel lekker.
Waarom en hoe lang zijn de exen uit elkaar? Dat heb uk even gemist. Leuke kerel om te zien trouwens, die Diego.

Huh? " Er is volgens de bank nog een beleggingspotje dat vrijkomt als het huis verkocht wordt van 115.000 euro?"

Waar komt dat ineens vandaan?
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Van 15000 toch?
quote:Flashy schreef op 23 september 2015 @ 16:37:

Van 15000 toch?Ik weet het niet zeker (stond ondertussen ook te strijken dus luisterde maar met een half oor.)
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Waarom ze uit elkaar zijn...?? Dat maakt toch niks uit?

Ze waren in elk geval al 5 jaar uit elkaar.
up
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zit er weer klaar voor!
Och, wat vreselijk voor die mensen zeg.
Echt verschrikkelijk!
Nou, het loopt niet echt storm hier
Oh nee, wat een nachtmerrie
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hier wordt ik echt naar van. Ik schrijf net dat ik mijn kindje net op bed heb gelegd. Gadver. Het idee.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het ergste wat je kan overkomen is een kind verliezen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dit vind ik nou echt een stel die de hulp verdient.

Geen schulden door de blowerij, stront eigenwijs en een winkel willen houden. Te beroerd om te werken.

Ze zijn keihard door het leven onderuit geschopt.
Hoe lang zou dat appartement al te koop staan?
Maar 75.000 euro voor een appartement?
Het staat al lang te koop en is heel klein. Is ook heel erg afhankelijk van in welke wijk van Rotterdam het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven