Entertainment alle pijlers

Uitstel van executie

16-02-2010 20:46 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, was hier nog geen topic over, of zijn het herhalingen?

In ieder geval, nu op RTL 4, uitstel van executie, met Martijn Krabbeé.

Het stel wat er nu in zit heeft een hypotheek van 900 euro, 250 euro aan verzekeringen en hij verdient 1600 euro per maand.

Mijn kin ligt weer op mijn knieën.

Dus, Pode, Sabeltandcavia en the rest of my trash TV matties, kom er maar in!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
HUH? N euforisch gevoel?? Je zit na je mooie koophuis in n huurhuis en hebt n enorme schuld die je moet gaan aflossen??
Ik heb een 'schuld' van 500 euro waar ik nachten van wakker lig... Een regelrechte nachtmerrie 41.000 euro!!!
Schoon ship... ze zitten nog steeds tot over hun oren in de schulden
Mn beeld begint ineens te kraken als zij in beeld is... Toevallig hoor haha. Tot volgende week maar weer?

Ik zap naar schaatsen...GO SVEN
Wat een sukkels...
quote:Ratteke schreef op 23 februari 2010 @ 21:28:

[...]

Nee geen figuurlijke... hihi. Vrouw, te kort haar, driekwartbroek, lelijk shirt, daar moet een rugtasje bij.

[afbeelding]Past helemaal!
quote:Ratteke schreef op 23 februari 2010 @ 21:20:

[...]

Als ik naar mijn oude woonplaats wil waar ik 20 jaar heb gewoond moet ik 2 uurtjes met de trein. En ja, ik heb best heimwee gehad, naar mijn stad, mijn vrienden, mijn huis. Maar dat gaat over. Je hebt toch een nieuw leven hier. Ik ben gaan samenwonen en ik wil hier mijn leven verder leven.

Mevrouw zal emotioneel wat zwakker zijn. (netjes gezegd he?)

Dan heb jij geen heimwee gehad...

Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar onderschat echte heimwee niet...
quote:wohman schreef op 23 februari 2010 @ 21:29:

HUH? N euforisch gevoel?? Je zit na je mooie koophuis in n huurhuis en hebt n enorme schuld die je moet gaan aflossen??Ik denk dat ze er nog geen seconde bij stil heeft gestaan dat ze dit zelf zou moeten doen. Het zou me niets verbazen als ze dat ook niet hoeven, en de hele familie alsnog bijspringt.
waarom financiert RTL4 wel een complete aanbouw, maar moet die makelaar bedelen om een advertentie in een regionaal dagblad? Dat kan er dan ook nog wel vanaf lijkt mij..

En die oorbellen! Vreselijk! Behoor je dan bij een bepaalde groep of zo? Zou anders niet weten waarom mensen dat mooi vinden.

Mijn man zei nog ´ja maar Duncan heeft ook oorbellen in´, maar dat is dan wél leuk!
quote:jackie23 schreef op 23 februari 2010 @ 21:33:

[...]

Dan heb jij geen heimwee gehad...

Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar onderschat echte heimwee niet...Inderdaad, je moet heimwee niet onderschatten, maar om dan je hele gezin in het drama te storten. Als ik in die situatie zat, zou ik veel liever eerst mijn eigen huis verkopen, niet mijn baan kwijtraken en zeker niet mijn handje willen ophouden bij mijn (schoon)familie.
Dat klopt Louisavuitton...maar ik denk dat als je echt ziek bent van de heimwee, dat je alle besef van wat verstandig is, nog even doorbijten, enz. uit het oog verliest.

Maargoed, ik heb fragmenten van deze uitzending gezien, dus weet niet hoe erg die vrouw er aan toe was.
quote:jackie23 schreef op 23 februari 2010 @ 22:13:

Dat klopt Louisavuitton...maar ik denk dat als je echt ziek bent van de heimwee, dat je alle besef van wat verstandig is, nog even doorbijten, enz. uit het oog verliest.

Maargoed, ik heb fragmenten van deze uitzending gezien, dus weet niet hoe erg die vrouw er aan toe was.

Jackie, dan toch...Ze hadden een mooi huis, echt niets mis mee, zij raakte haar baan kwijt, dubbele woonlasten was niet op te brengen, dus de hele (schoon)familie betaalde alles terwijl zij zelf ook niet zoveel geld hadden. Al hun spaargeld ging naar die kinderen.

dat zou ik echt niet op mijn geweten wilen hebben. En ze wonen niet in Australie oid, maar gewoon in NL.

Waarom niet gewoon erkennen dat je een fout hebt gemaakt, het huis te koop zetten en hopen dat het snel verkocht wordt.

Maar dit gevoel krijg ik wel vaker als ik naar dit soort programma´s kijk. Veel mensen (en niet iedereen hoor, hou mij ten goede) hebben het aan zichzelf te danken dat zij in een penibele financiele situatie zitten. Dan komt weer een of andere presentator opdraven met een zak geld, maar ondertussen staat het huis wel vol met mooie spullen die ze van geleend geld betaald hebben
quote:louisavuitton schreef op 23 februari 2010 @ 22:32:

[...]

Jackie, dan toch...Ze hadden een mooi huis, echt niets mis mee, zij raakte haar baan kwijt, dubbele woonlasten was niet op te brengen, dus de hele (schoon)familie betaalde alles terwijl zij zelf ook niet zoveel geld hadden. Al hun spaargeld ging naar die kinderen.

Een mooi huis zegt niks als je ziek van heimwee bent...V.w.b. het leven van het geld van de (schoon)familie; ik zou niet durven! En ik zou mij doodschamen.

dat zou ik echt niet op mijn geweten wilen hebben. En ze wonen niet in Australie oid, maar gewoon in NL.

Waarom niet gewoon erkennen dat je een fout hebt gemaakt, het huis te koop zetten en hopen dat het snel verkocht wordt.

Wat ik begreep was het huis 'onverkoopbaar'....vraag mij niet waarom.

Maar dit gevoel krijg ik wel vaker als ik naar dit soort programma´s kijk. Veel mensen (en niet iedereen hoor, hou mij ten goede) hebben het aan zichzelf te danken dat zij in een penibele financiele situatie zitten. Dan komt weer een of andere presentator opdraven met een zak geld, maar ondertussen staat het huis wel vol met mooie spullen die ze van geleend geld betaald hebben
.
Maarrr....die oorbellen, bah.

Dit is de volgende stap, denk ik.

quote:lindy schreef op 24 februari 2010 @ 13:12:

Ik had 'm al gezien. Maar HELL wat een dom, egoistisch mens. De hele familie én schoonfamilie de shit in trekken voor een afstand van, let wel 59 kilometer. Jawel mensen, dat is de werkelijk onoverbrugbare afstand tussen Gennep en Eindhoven. Wat een stel sukkels bij elkaar.

Oh wat erg, Lindy, dat wist ik niet.

Rijdt 3x p.w. 150 km naar werk. (heen en terug)
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:lindy schreef op 24 februari 2010 @ 13:12:

Ik had 'm al gezien. Maar HELL wat een dom, egoistisch mens. De hele familie én schoonfamilie de shit in trekken voor een afstand van, let wel 59 kilometer. Jawel mensen, dat is de werkelijk onoverbrugbare afstand tussen Gennep en Eindhoven. Wat een stel sukkels bij elkaar.

Dat dus. Mjn vriend en ik hadden het vorige week naar aanleiding van de aankondiging al even opgezocht, dus we keken ook met deze wetenschap in ons achterhoofd (wij kwamen geloof ik op 50 km en een uur reistijd, maar om en nabij 50/60 km dus).

Dan kun je best graag terugwillen, en ik kan me ook best wel voorstellen dat heimwee erg is, maar zo gaan zwelgen in je heimwee dat je met een urgetieverklaring op zak hals over kop je koopwoning verlaat? Nee. Uberhaupt niet. En zeker niet voor 60 kilometer.

Ze hadden gewoon hun huis te koop kunnen zetten, een full package verkoopmakeaar inschakelen, schouders eronder en voor zo lang het duurt dan maar regelmatig op en neer naar Eindhoven. Ze had toch geen werk, dus tijd zat.

Zestig kilometer. Mijn vorige werk lag op 60 km afstand en dat reed ik elke dag. Er zijn hele volksstammen die meer rijden er dag, en ik heb ook een functie waarvoor ik het hele land afreis. Ik kan er met mijn hoofd niet bi dat ze niet gewoon een paar keer per week op en neer naar haar moeder kon. Maar ja, ze had het veel te druk met haar zelfmedelijden.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven