Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
maandag 14 april 2014 om 15:46
Bovendien was dit natuurlijk niet de eerste stomme nadelige en schofterige actie van Aap, met het in de fik steken van de kachel zou ik hem een knal voor z'n harses hebben gegeven. En zoals 'ie dan reageert als Ron hem tot de orde wil roepen. Hoogst verontwaardigd dat 'ie op z'n gedrag wordt aangesproken, wat of Ron wel niet denkt. Net als gisteren, Gio mocht niet zo delegerend naar hem doen, vond Aap in Centraal. Hij weet niet eens dat hij denigrerend bedoelt.......
Gevolg is wel dat de bewoners en de gasten van de B&B al bijna wekenlang in de kou zitten want Aap gaat die kachel niet maken, dat mag een ander weer oplossen.
Ik begrijp werkelijk niet dat de rest van het stel dit accepteert van die debiel. Ik snap Emil dus heel goed dat hij het gisteren helemaal spuugzat was en het inderdaad niet meer goed vindt wat Aap uitvreet. Zouden er daar meer moeten doen, met Nico voorop. Wat is dat een schijnheilige trut is dat.
Gevolg is wel dat de bewoners en de gasten van de B&B al bijna wekenlang in de kou zitten want Aap gaat die kachel niet maken, dat mag een ander weer oplossen.
Ik begrijp werkelijk niet dat de rest van het stel dit accepteert van die debiel. Ik snap Emil dus heel goed dat hij het gisteren helemaal spuugzat was en het inderdaad niet meer goed vindt wat Aap uitvreet. Zouden er daar meer moeten doen, met Nico voorop. Wat is dat een schijnheilige trut is dat.
maandag 14 april 2014 om 15:51

maandag 14 april 2014 om 16:01
quote:nic2013 schreef op 14 april 2014 @ 15:29:
Familie? vriend?
Nee, gewoon waardering voor gezond verstand.
Ruud heeft z'n maten Gio en Emil genaaid door die trekker te verkopen. Die hebben dat ding nodig voor de bootcamps.
Wat Emil bedoelt met 'dat hij het niet meer kan goedkeuren' is dat hij op Ruud gaat stemmen vanwege dit incident (na het kachel-incident niet te vergeten).
Volgens Ruud is dat namelijk de enige manier om hem duidelijk te maken dat zijn debiele acties niet meer gewaardeerd worden.
Ik hoop dus dat Emil niet weer in een zacht ei verandert en ook echt op Ruud gaat stemmen. Lijkt me heerlijk als Ruud weg moet. Kan niet wachten...
Familie? vriend?
Nee, gewoon waardering voor gezond verstand.
Ruud heeft z'n maten Gio en Emil genaaid door die trekker te verkopen. Die hebben dat ding nodig voor de bootcamps.
Wat Emil bedoelt met 'dat hij het niet meer kan goedkeuren' is dat hij op Ruud gaat stemmen vanwege dit incident (na het kachel-incident niet te vergeten).
Volgens Ruud is dat namelijk de enige manier om hem duidelijk te maken dat zijn debiele acties niet meer gewaardeerd worden.
Ik hoop dus dat Emil niet weer in een zacht ei verandert en ook echt op Ruud gaat stemmen. Lijkt me heerlijk als Ruud weg moet. Kan niet wachten...
maandag 14 april 2014 om 16:01
maandag 14 april 2014 om 16:09
Dat de streken van Ruud infantiel zijn en niet meer kunnen helemaal mee eens! Het is alleen de manier waarop Emil het brengt. En dat doet hij naar mijn idee alleen in het bijzijn van de anderen. Als hij alleen met Ruud is doet hij het niet zo.
Hij zegt wel enigszins goede dingen maar ik vind het te gemaakt.
Chocola laat je kleding krimpen
maandag 14 april 2014 om 16:12
Ik denk wel dat Emil zijn rug in deze kwestie zal rechthouden, maar hem er niet uit zal willen (laten) stemmen. Hij gunt de jongen namelijk, mijn inziens, écht wel een Utopiaans leerproces .. naar iets meer volwassenheid; eigenwaarde; zelfontplooiing; initiatief, etc.
Ruud gaat een aantal streepjes krijgen om hem ook te laten voelen dat hetgeen hij aan achterlijke grappen uithaalt niet grenzeloos gewaardeerd c.q. getolereerd wordt.
Ook in een Utopia zijn een aantal normen te hanteren van belang.
Anarchisme lijkt misschien leuk, maar het tegendeel zou op den duur bewezen worden ...
Voor wat betreft Emil in een van de 'leidersrollen' heb ik daarin wel de nodige vertrouwen omdat hij van nature géén neiging heeft om 'absoluut heerser' te willen zijn.
Ruud gaat een aantal streepjes krijgen om hem ook te laten voelen dat hetgeen hij aan achterlijke grappen uithaalt niet grenzeloos gewaardeerd c.q. getolereerd wordt.
Ook in een Utopia zijn een aantal normen te hanteren van belang.
Anarchisme lijkt misschien leuk, maar het tegendeel zou op den duur bewezen worden ...
Voor wat betreft Emil in een van de 'leidersrollen' heb ik daarin wel de nodige vertrouwen omdat hij van nature géén neiging heeft om 'absoluut heerser' te willen zijn.

maandag 14 april 2014 om 16:14
quote:Nouschi schreef op 14 april 2014 @ 16:08:
Ruud mag wel weg......Mike komt toch!
Maar niet voor Vieze Billy.
Die man gaat echt niet het lelijkste mormel in die loods versieren als hij ook Isa, Aike of Lot kan schaken.
Bill is wel het makkelijkst in bed te krijgen natuurlijk maar als Mike een beetje de streams gevolgd heeft, kijkt ie wel beter uit.
Ruud mag wel weg......Mike komt toch!
Die man gaat echt niet het lelijkste mormel in die loods versieren als hij ook Isa, Aike of Lot kan schaken.
Bill is wel het makkelijkst in bed te krijgen natuurlijk maar als Mike een beetje de streams gevolgd heeft, kijkt ie wel beter uit.
maandag 14 april 2014 om 16:43
maandag 14 april 2014 om 16:50
quote:Jibba schreef op 14 april 2014 @ 16:14:
[...]
Bill is wel het makkelijkst in bed te krijgen natuurlijk maar als Mike een beetje de streams gevolgd heeft, kijkt ie wel beter uit. Als Ruud weg gaat dan gaat Billy ook!!
[...]
Bill is wel het makkelijkst in bed te krijgen natuurlijk maar als Mike een beetje de streams gevolgd heeft, kijkt ie wel beter uit. Als Ruud weg gaat dan gaat Billy ook!!
Only dead fish go with the flow
maandag 14 april 2014 om 16:52
quote:nic2013 schreef op 14 april 2014 @ 16:09:
Dat de streken van Ruud infantiel zijn en niet meer kunnen helemaal mee eens! Het is alleen de manier waarop Emil het brengt. En dat doet hij naar mijn idee alleen in het bijzijn van de anderen. Als hij alleen met Ruud is doet hij het niet zo.
Ik vind Emil ook wat gemaakt overkomen, een van de duidelijk 'bewusten' in het programma, als in "zich bewust van de camera's". Maar echt arrogant kan ik hem niet noemen. Dat is denk toch meer schijn. Ik vind Gio arroganter en ergens - heel ergens ver weg - snap ik Ruud's iiritatie wel een beetje over Gio. Het is de manier waarop die jongen (Gio) dingen soms zegt, waardoor ik soms ook het kippevel en de nekharen krijg...
Maar ja, da's persoonlijk.
Ik vind Emil ook wat gemaakt overkomen, een van de duidelijk 'bewusten' in het programma, als in "zich bewust van de camera's". Maar echt arrogant kan ik hem niet noemen. Dat is denk toch meer schijn. Ik vind Gio arroganter en ergens - heel ergens ver weg - snap ik Ruud's iiritatie wel een beetje over Gio. Het is de manier waarop die jongen (Gio) dingen soms zegt, waardoor ik soms ook het kippevel en de nekharen krijg...
Maar ja, da's persoonlijk.
Only dead fish go with the flow
maandag 14 april 2014 om 16:53
Billy: 'Als Ruud eruit wordt gestemd, ben ik over een maand weg.'
Lot: '... maar dan zou je weer iets wat je graag wilt (Utopia) gaan opgeven voor een relatie ...'
Billy: 'Ja, maar ik wil met hem verder.'
Lot: '....... Klamp je niet vast aan iemand. ...'
Billy: 'Dat wil ik ook niet. ...'
Lot: 'Toen zat je ook hier met liefdesverdriet ..'
Billy: 'Nou, dat was niet echt liefdesverdriet hoor, meer de bevestiging van wat ik al wist.'
Lot: houdt (slim) haar mond.
Ron komt erbij staan.
Billy tegen Ron: 'Ik ben voor het eerst gestrest.'
Ron: 'Oh en .... toen ...... ?'
Billy: 'Oh ja, dat is waar, toen was ik ook gestrest.'
Lot: '... maar dan zou je weer iets wat je graag wilt (Utopia) gaan opgeven voor een relatie ...'
Billy: 'Ja, maar ik wil met hem verder.'
Lot: '....... Klamp je niet vast aan iemand. ...'
Billy: 'Dat wil ik ook niet. ...'
Lot: 'Toen zat je ook hier met liefdesverdriet ..'
Billy: 'Nou, dat was niet echt liefdesverdriet hoor, meer de bevestiging van wat ik al wist.'
Lot: houdt (slim) haar mond.
Ron komt erbij staan.
Billy tegen Ron: 'Ik ben voor het eerst gestrest.'
Ron: 'Oh en .... toen ...... ?'
Billy: 'Oh ja, dat is waar, toen was ik ook gestrest.'
maandag 14 april 2014 om 17:03
Hahaha o god....die Billy. ...
Als ze echt denkt dat Ruud met haar verder wil...Heb zin om haar door elkaar te rammelen. Die gaat het daar niet redden zonder Ruud als ze hier in blijft hangen.
Maar kan me niet voorstellen dat Ruud eruit gestemd wordt, but who knows.....
Als ze echt denkt dat Ruud met haar verder wil...Heb zin om haar door elkaar te rammelen. Die gaat het daar niet redden zonder Ruud als ze hier in blijft hangen.
Maar kan me niet voorstellen dat Ruud eruit gestemd wordt, but who knows.....
Chocola laat je kleding krimpen

maandag 14 april 2014 om 17:11
maandag 14 april 2014 om 17:16
Met Billy kun je álle kanten op. Maar hoe het dan ook gaan zal, ze zal altijd een of andere kutsmoes hebben om iets wel of iets niet .... Dat is een typie die zich er in veertig bochten wel weer uit lult en een weg in slaat waar vooral zijzelf belang bij heeft om een aantal 'basisbehoeften' te kunnen vervullen ... Ik vind haar alles behalve een betrouwbaar karakter hebben. Sterker nog; ik voel de nodige allergische reacties opkomen wanneer ik haar volg in haar doen en laten.
Ow by the way ..... Kheb sterk het vermoeden dat Billy naast die 'geen- schaampuist' last heeft van hoofdluis. Zó stelselmatig ze met dat handje aan haar kop zit te krabben. Vind trouwens teveel van die vrouwen ziekelijk bezig met hun lange haren ... de hele dag er met je handen doorheen lopen te zwabberen .... Pffff mostly irritant zeg !!
Al die koppen scheren zou pas echt een begin kunnen zijn misschien.
Ow by the way ..... Kheb sterk het vermoeden dat Billy naast die 'geen- schaampuist' last heeft van hoofdluis. Zó stelselmatig ze met dat handje aan haar kop zit te krabben. Vind trouwens teveel van die vrouwen ziekelijk bezig met hun lange haren ... de hele dag er met je handen doorheen lopen te zwabberen .... Pffff mostly irritant zeg !!
Al die koppen scheren zou pas echt een begin kunnen zijn misschien.
maandag 14 april 2014 om 17:18
maandag 14 april 2014 om 17:28
quote:Miss_Communicatie schreef op 14 april 2014 @ 17:11:
[...]
Grappig hè?
Zou willen, dat ik net zo van die waardevolle, weldoordachte en vooral verstandige postings over Utopia kon plaatsen.
Je betogen zetten me ont-zet-tund aan het denken!
[...]
Grappig hè?
Zou willen, dat ik net zo van die waardevolle, weldoordachte en vooral verstandige postings over Utopia kon plaatsen.
Je betogen zetten me ont-zet-tund aan het denken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 14 april 2014 om 17:42
Ach zoals ieder ander hier zit ik ook maar een beetje te ventileren.
Wat je niet lust, sla je toch over? Je weet toch hoe je moet 'zappen'?!
Ik ook heb soms de nodige moeite om het e.e.a. aan domme, niet doordachte en soms bijna te simpele, niet tot weinig genuanceerde opmerkingen van 'mijn mede forumgenoten, 'te verwerken'.
Het is net democratie ...... iedereen kan zijn/haar zegje doen.
En erop reageren ... uiteraard. Of niet.
Wat jij en jullie willen.
Wat je niet lust, sla je toch over? Je weet toch hoe je moet 'zappen'?!
Ik ook heb soms de nodige moeite om het e.e.a. aan domme, niet doordachte en soms bijna te simpele, niet tot weinig genuanceerde opmerkingen van 'mijn mede forumgenoten, 'te verwerken'.
Het is net democratie ...... iedereen kan zijn/haar zegje doen.
En erop reageren ... uiteraard. Of niet.
Wat jij en jullie willen.

maandag 14 april 2014 om 17:51
Gio lijkt een over het paard getilde koter sinds zijn administratieve benoeming. De irritatie richting zijn dikdoenerij kan ik me wel een beetje voorstellen.
Billy moet gewoon nog wat levenslesjes leren. Komt wel goed hoor. Geldt voor Ruudje ook.
Ach en wat is er nou helemaal aan de hand.. de tractor weg. Alternatieven zat toch, bootcampgewijs? Boomhangen, blokwerpen, steenbreken of een irritante utopianer uit mekaar trekken.
Ik zie mogelijkheden.
Billy moet gewoon nog wat levenslesjes leren. Komt wel goed hoor. Geldt voor Ruudje ook.
Ach en wat is er nou helemaal aan de hand.. de tractor weg. Alternatieven zat toch, bootcampgewijs? Boomhangen, blokwerpen, steenbreken of een irritante utopianer uit mekaar trekken.
Ik zie mogelijkheden.