Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:dragoneye schreef op 13 april 2014 @ 15:11:

Ik denk dat Derek als nieuwe inwoner van Utopia véél dynamiek binnen de groep zou triggeren ... Bepaalde hennetjes zullen er, vermoed ik, direct opduiken omdat hij én 'interessant' én 'zielig' gevonden zal gaan worden. 'Mooie' ingrediënten om aandacht te kunnen geven om het te gaan (proberen te) krijgen. Ik zie vooral een samenwerking ontstaan met de mannen binnen Utopia. Focus; brains en in voor een feestje. De mensen die hem iets teveel brains versus vocabulaire vinden hebben, zullen niet op hem gaan stemmen.

Ik doe een gokje ..... en vermoed dat Mike, van de drie kandidaten, de beste kanshebber is. Aardige gozer; kan ook wat en doet verder niet 'moeilijk'.

??? Ik denk dat hij meer op de haantjes zit te wachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zie het toch wat simpeler t.a.v. Ruud's actie: duidelijk regiewerk.

Kan me namelijk niet voorstellen dat hij dit soort acties echt zelf bedenkt.

Denk inderdaad ook dat Derek meer van de mannen is, maar wie weet?
Only dead fish go with the flow
quote:dammes3 schreef op 13 april 2014 @ 14:10:

Oh ja en ranzige Billy heeft een puist op haar schaamlip. En daar moet vieze Ruudtje niet over zeuren want hij had een teek op zijn pik.Gadverdamme!
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 13 april 2014 @ 15:22:

[...]

Gadverdamme! Voor de liefhebbers:

Billy heeft een puist op schaamlip

Ik ga níet kijken!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 april 2014 @ 15:58:

Ik ga níet kijken!!Het is niet zo dat we de puist te zien krijgen, Nous, dus je kunt best kijken. Ze roept het alleen maar even door de hele loods. Valt best mee dus.
quote:tattou schreef op 13 april 2014 @ 02:38:

Ik weet nooit zo goed waar ik nou meer respect voor heb, de mensen die meedoen aan zo'n programma en zichzelf helemaal blootgeven aan regie + jan en alleman (inclusief al het gesnuffel op internet) of de mensen die alles bekijken en veroordelen. Och ja ik weet het toch, de mensen die meedoen

Je maakt zeker een punt. Toch heb ik moeite om aan welk kamp dan ook het label 'Respect' te hangen. Ikzelf zit er niet écht om verlegen en voor wat betreft het gros van de bewoners durf ik te stellen dat ze toch aardig 'mediageil' zijn en en de bewoners er, weliswaar in verschillende gradaties, redelijk veel voor over hebben om in de 'Utopia-spotlights' te kunnen staan.

Ik zou écht niet weten waarom of waarvoor ik respect zou opbrengen voor deze mensen omdát ze daarvoor gekozen hebben. Tevens zou ik niet weten waarom het publiek géén oordeel zou hebben.

Oordelen - Beoordelen - Veroordelen = mening

versus

Observeren zonder bovenstaande = feit

In het laatste geval zou een forum geen enkele meerwaarde hebben naast de beelden die we van het een en ander kunnen bekijken.

'Lot gaat in bad.'

'Het bad loopt over.'

'Het regent.'

'Ron bouwt een atelier.'

enz.

Een opmerking als: Mike is een snoepie om te zien, zou onder 'mening' vallen en daarmee wellicht ongewenst.

Selecteren op Alleen en Altijd Positieve = Opbouwende Feedback, is geen reële afspiegeling van de maatschappij en/of Utopia of mijn eigen persoontje.

Het leven ...... is F* hard.

quote:dolfje schreef op 13 april 2014 @ 07:53:

Dialect van Vanessa is geen Limburgs hoor Dragoneye, het is erg plat Brabants.. Ze komt uit Helmond.Thanks voor de correctie !! Foutje van mij !!
quote:Dreamglasses schreef op 13 april 2014 @ 15:21:

Ik zie het toch wat simpeler t.a.v. Ruud's actie: duidelijk regiewerk.

Kan me namelijk niet voorstellen dat hij dit soort acties echt zelf bedenkt. ...

Hetgeen mij opviel, was dat Emile het buitenhek niet open kreeg waardoor het erop lijkt dat hier een sleutel nodig is. De vraag die dan bij mij opkomt, is hoe Ruud het hek heeft kunnen openen. Alhoewel er ook geluid- en beeldtechnici schijnen rond te lopen die hem hierbij gemakkelijk hebben kunnen helpen .....

Ik ga er, voor mezelf gemakshalve, nog maar vanuit dat de tractor te verpatsen wél uit de koker van Ruud is gekomen en NIET is aangestuurd door de Regie van de Mol anders wordt ik écht ziek.

Is het een idee om Utopia na het eerste jaar nog eens negen maal met een jaar te verlengen? Alleen al om de, materiële én immateriële, investeringen die zijn gedaan en gedaan zullen worden echt wat duurzamer te maken !!

Een ander 'aardig idee' is om na dit experiment de boel eens om te draaien en de bewoners van Utopia de Regie in handen te laten nemen terwijl alle mensen die de regie deden hún Utopia proberen te bewerkstelligen ...

p mijn schaamlip.''

Billy is weer betrapt op een bijzondere uitspraak. Nadat ze deze week al liet weten niet met de slurf van Ruud in haar mond in slaap te kunnen vallen...

Eerst iets over de Jacuzzi. Een groepje bewoners staat bij de jacuzzi en ze ruiken een vreemde lucht. Vooral Emil laat weten dat het ontzettend stinkt. Aike heeft via via gehoord dat er pis en sperma in zou zitten. ''Gadverdamme, ik heb er gisteravond nog ingezeten.'' zegt Emil. Aike schiet in de lach en maakt er nog een grapje over. '''Het is wel goed voor je huid hé.''

Van de ene ranzigheid door naar de volgende. Billy is weer op Youtube te vinden met een uitspraak die helemaal bij haar past. ''Ik heb een puistje op mijn schaamlip.'' 'Pardon?' vraagt Ruud. ''Ja ik heb een puistje op mijn schaamlip.. Is toch niet zo gek? Jij had toch ook een teek op je...''
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Die meurende jacuzzi was ook heel grappig ja. Daar hebben ze gisteren mensen die in de B&B logeerden in laten badderen.
quote:tattou schreef op 13 april 2014 @ 02:38:

Ik weet nooit zo goed waar ik nou meer respect voor heb, de mensen die meedoen aan zo'n programma en zichzelf helemaal blootgeven aan regie + jan en alleman (inclusief al het gesnuffel op internet) of de mensen die alles bekijken en veroordelen. Och ja ik weet het toch, de mensen die meedoen

Voor wie of wat jij respect hebt, boeit de kijkers/streamers van dit programma natuurlijk niks, mij dus ook niet. Ik vind sowieso dat het woord respect tegenwoordig te pas en te onpas wordt gebruikt en derhalve het meest overschatte woord van de laatste paar jaar.

Feit blijft dat de kandidaten er allemaal zelf voor gekozen hebben om in deze RLS te acteren en dus kunnen verwachten dat ze kritiek krijgen van kijkers.

Wat dat met respect te maken heeft, is mij nog steeds een raadsel.

Vergeet ook niet: geen kijkers/streamers = geen programma.
quote:Jibba schreef op 13 april 2014 @ 17:43:

[...]

Voor wie of wat jij respect hebt, boeit de kijkers/streamers van dit programma natuurlijk niks, mij dus ook niet. Ik vind sowieso dat het woord respect tegenwoordig te pas en te onpas wordt gebruikt en derhalve het meest overschatte woord van de laatste paar jaar.

Feit blijft dat de kandidaten er allemaal zelf voor gekozen hebben om in deze RLS te acteren en dus kunnen verwachten dat ze kritiek krijgen van kijkers.

Vergeet ook niet: geen kijkers/streamers = geen programma.+1
quote:Jibba schreef op 13 april 2014 @ 17:43:

[...]

Vergeet ook niet: geen kijkers/streamers = geen programma., en pseudo psychologisch getheoretiseer van de kouwe grond over vermeend groepsgedrag al helemaal niet.
quote:dammes3 schreef op 13 april 2014 @ 18:26:

[...]

, en pseudo psychologisch getheoretiseer van de kouwe grond over vermeend groepsgedrag al helemaal niet.Welke uitspraken zitten je dwars ?
Of was laatste stelling er een met dubbele bodem?
Vervangen ze dat water in die badkuip niet na zo'n badbeurt?
Dat zou wel heel ranzig zijn.
Hallo Tattou, het betreffende topic niet door mij geopend, maar in het verlengde van jouw posting misschien wel interessant ?

Vooroordelen

Algemeen: het bad betreft de jacuzzi die er nog maar vers staat en tweedehands is afgenomen. Ik vermoed dat de boel niet optimaal gereinigd is voor het ding in gebruik werd genomen.
quote:dragoneye schreef op 13 april 2014 @ 20:25:

[...]

Welke uitspraken zitten je dwars ?Euh....je leest niet echt lekker weg zeg maar
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Nouschi schreef op 13 april 2014 @ 15:58:

Ik ga níet kijken!!Jawel! Jij bent Billy-fan, kom de feiten dan ook maar onder ogen
Ach, zo'n schaamlippuistje meer of minder. Ik heb dat ook wel eens en roep het dan ook van de daken. Vindt helemaal niemand raar hoor, hier!
Ze hebben nu "centraal" en de gemoederen lopen hoog op. Ze hebben het over de trekker die Ruud verkocht heeft. Billy doet het woord voor Ruud (tot schreeuwends toe).

Vanessa zegt haar "24 uur" aan te vragen.

Ik vind Vanessa echt zo....niks!
quote:emma77emma schreef op 13 april 2014 @ 22:20:

Ze hebben nu "centraal" en de gemoederen lopen hoog op. Ze hebben het over de trekker die Ruud verkocht heeft. Billy doet het woord voor Ruud (tot schreeuwends toe).

Vanessa zegt haar "24 uur" aan te vragen.

Ik vind Vanessa echt zo....niks!Ohww kan niet wachten
quote:MilaDila schreef op 13 april 2014 @ 22:16:

[...]

Jawel! Jij bent Billy-fan, kom de feiten dan ook maar onder ogen Ik heb allang gekeken natuurlijk. Het viel me mee moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven