Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

dinsdag 28 januari 2014 om 00:25
Ik vind Utopia het domste, achterlijkste, debielste, en meest tenenkrommende programma wat men maar mogelijk kan verzinnen.
Gewoon de zoveelste uitgemolken versie van Big Brother.
Zet een groepje mongolen op een kluitje afgesneden van de buitenwereld en kijk wat ze met elkaar doen.
Maar ieder voor zich natuurlijk, veel kijkplezier.
Gewoon de zoveelste uitgemolken versie van Big Brother.
Zet een groepje mongolen op een kluitje afgesneden van de buitenwereld en kijk wat ze met elkaar doen.
Maar ieder voor zich natuurlijk, veel kijkplezier.
dinsdag 28 januari 2014 om 08:06
quote:Bergje65 schreef op 27 januari 2014 @ 19:39:
Waarom stemt iedereen op Peter?
Vanwege de diefstal van boterhammen en 50 euro uit de kluis voor het feestje
Ik vind Peter tof!
Maar goed, hij gedraagt zich blijkbaar vervelend, dit komt omdat hij in de knoop zit met zijn faillissement en dus thuis nu niet kan regelen wat hij had gewild.
Maar die Isabella is ook een viswijf zeg, ziet ze Peter met dat brood en begint ze te schreeuwen.
En Billy die op het ene moment tegen Rienk zegt, het kan me niet schelen wat je vind, en ze een nominatie krijgt vanuit de kijkers, dan gaat ze ineens overal zitten lijmen en excuses aanbieden.
Ik stop maar met kijken denk ik.
Waarom stemt iedereen op Peter?
Vanwege de diefstal van boterhammen en 50 euro uit de kluis voor het feestje

Ik vind Peter tof!
Maar goed, hij gedraagt zich blijkbaar vervelend, dit komt omdat hij in de knoop zit met zijn faillissement en dus thuis nu niet kan regelen wat hij had gewild.
Maar die Isabella is ook een viswijf zeg, ziet ze Peter met dat brood en begint ze te schreeuwen.
En Billy die op het ene moment tegen Rienk zegt, het kan me niet schelen wat je vind, en ze een nominatie krijgt vanuit de kijkers, dan gaat ze ineens overal zitten lijmen en excuses aanbieden.
Ik stop maar met kijken denk ik.

dinsdag 28 januari 2014 om 17:08

dinsdag 28 januari 2014 om 20:15
quote:zomerzinn schreef op 28 januari 2014 @ 19:46:
Grrrr die Paul en Hakim !!! Wat een stelletje arrogante kwallen!!!! Wat ontzettend jammer dat de nieuwe ruud er al uit is!
Mooi dat de nieuwe Laura, Billy al helemaal door heeft, Billy is zoooo nep!Billy is niet nep, ze is een vlinder met ADHD
Grrrr die Paul en Hakim !!! Wat een stelletje arrogante kwallen!!!! Wat ontzettend jammer dat de nieuwe ruud er al uit is!
Mooi dat de nieuwe Laura, Billy al helemaal door heeft, Billy is zoooo nep!Billy is niet nep, ze is een vlinder met ADHD
Some flies are too awesome for the wall
dinsdag 28 januari 2014 om 20:32
quote:femselien schreef op dinsdag 28 januari 2014 20:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zomerzinn in "Utopia"" class="messagelink">zomerzinn schreef op 28 januari 2014 @ 19:46</a>:</b>
Mooi dat de nieuwe Laura, Billy al helemaal door heeft, Billy is zoooo nep!</div></blockquote>Billy is niet nep, ze is een vlinder met ADHD Een neppe vlinder dan met ADHD :p
Mooi dat de nieuwe Laura, Billy al helemaal door heeft, Billy is zoooo nep!</div></blockquote>Billy is niet nep, ze is een vlinder met ADHD Een neppe vlinder dan met ADHD :p
dinsdag 28 januari 2014 om 20:36
Ik heb het echt geprobeerd, eventjes dan.
Ik vond dat John ons allemaal naait met dit nep programma.
Waarom niet echt id natuur op n eiland zoals dat Engelse programma (weet de naam ff niet meer) en dan echt een samenleving opbouwen.
Net als iemand zei; waarom de koe melken als je gewoon melk kunt bestellen?
En dan al die rare mensen, Andrea, Paul, Billy, waar komen ze vandaan?
Het enige leuke van dit programma is social media.
De fora, fok en viva en Twitter.
Ik vond dat John ons allemaal naait met dit nep programma.
Waarom niet echt id natuur op n eiland zoals dat Engelse programma (weet de naam ff niet meer) en dan echt een samenleving opbouwen.
Net als iemand zei; waarom de koe melken als je gewoon melk kunt bestellen?
En dan al die rare mensen, Andrea, Paul, Billy, waar komen ze vandaan?
Het enige leuke van dit programma is social media.
De fora, fok en viva en Twitter.

dinsdag 28 januari 2014 om 20:37
Ik moest erg lachen om de wereldvreemde opmerking van Hakim tegen Charlotte? dat hij in het begin dacht, Charlotte moet eruit, want zij praat met een hete aardappel in haar keel: ik moet werkelijk álle zeilen bijzetten om Hakim zélf te verstaan met z'n enorme accent.
Laat die gozer met het figuur van een oliebol lekker teruggaan naar z'n oliebollenkraam. Vre-se-lijk type.
Laat die gozer met het figuur van een oliebol lekker teruggaan naar z'n oliebollenkraam. Vre-se-lijk type.

dinsdag 28 januari 2014 om 23:08
Leuke aflevering vandaag. Heb erg gelachen om de hondenbrokken en om de slippers van Andrea. Ze bedenkt iets en maakt het. Vind ik wel komisch.
Anderen liggen hele dagen in bed en doen echt helemaal niets. Hakim bijvoorbeeld.
Snap trouwens niet dat iedereen (behalve Ruud 2) alles accepteert van Paul. Ik krijg van die rare dominantie van hem echt de kriebels.
Anderen liggen hele dagen in bed en doen echt helemaal niets. Hakim bijvoorbeeld.
Snap trouwens niet dat iedereen (behalve Ruud 2) alles accepteert van Paul. Ik krijg van die rare dominantie van hem echt de kriebels.

woensdag 29 januari 2014 om 10:17
quote:Siepeltje schreef op dinsdag 28 januari 2014 20:17 Aaaaaghh mijn ogen branden nog! Billy in bad, iewl.
Hakim en Paul gadverdamme, om beroerd van te worden. Die twee voelden zich erg bedreigd door een andere dominante man in Utopia. Net zoals Paul Jimmy niet in zijn Utopia vond passen. Ik denk daarom dat Ruud niet mocht blijven.
Hakim en Paul gadverdamme, om beroerd van te worden. Die twee voelden zich erg bedreigd door een andere dominante man in Utopia. Net zoals Paul Jimmy niet in zijn Utopia vond passen. Ik denk daarom dat Ruud niet mocht blijven.
Some flies are too awesome for the wall

woensdag 29 januari 2014 om 12:53
quote:elninjoo schreef op 29 januari 2014 @ 06:19:
Vind 't raar dat het publiek niet op die zweefteef en op Paul heeft gestemd.Hebben ze wel gedaan! met 3000 stemmen, het is ook gewoon super fake. Laura wilde Billy er perse uit hebben stemming zou om 12uur te volgen zijn op live stream, maar werd pas om 16uur ofzo bekend gemaakt laura werd steeds naar achter geroepen. Het is gewoon niet haar beslissing. ik irriteer me ook mateloos aan die Charlotte, ze praat echt over iedereen, en ze doet echt raar tegen die laura
Vind 't raar dat het publiek niet op die zweefteef en op Paul heeft gestemd.Hebben ze wel gedaan! met 3000 stemmen, het is ook gewoon super fake. Laura wilde Billy er perse uit hebben stemming zou om 12uur te volgen zijn op live stream, maar werd pas om 16uur ofzo bekend gemaakt laura werd steeds naar achter geroepen. Het is gewoon niet haar beslissing. ik irriteer me ook mateloos aan die Charlotte, ze praat echt over iedereen, en ze doet echt raar tegen die laura