Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
donderdag 20 februari 2014 om 16:03
quote:femselien schreef op 20 februari 2014 @ 15:47:
[...]
Goed idee. Ik lees ook mee op Fok en daar worden ook zulke ideeën geopperd, o.a. een mail sturen naar de Utopianen met als titel "zakelijk" of "reservering eten", maar eigenlijk staan er filmpjes van Andrea die kleren verstopt.
Ja top. Eigenlijk slaat het nergens op dat ik me hier druk over maak, maar ik kan zo slecht tegen onrecht! Heb je een link? Heb wel gezocht maar kan zo specifiek niks vinden op Fok. (Of mag je misschien niet linken naar andere fora dan heb ik niks gezegd )
Als het goed is, is dit in ieder geval het e-mailadres: inwoners@talpa.tv
Misschien kan iemand een standaard brief opstellen, die iedereen individueel opstuurt met eigen aanpassingen?
[...]
Goed idee. Ik lees ook mee op Fok en daar worden ook zulke ideeën geopperd, o.a. een mail sturen naar de Utopianen met als titel "zakelijk" of "reservering eten", maar eigenlijk staan er filmpjes van Andrea die kleren verstopt.
Ja top. Eigenlijk slaat het nergens op dat ik me hier druk over maak, maar ik kan zo slecht tegen onrecht! Heb je een link? Heb wel gezocht maar kan zo specifiek niks vinden op Fok. (Of mag je misschien niet linken naar andere fora dan heb ik niks gezegd )
Als het goed is, is dit in ieder geval het e-mailadres: inwoners@talpa.tv
Misschien kan iemand een standaard brief opstellen, die iedereen individueel opstuurt met eigen aanpassingen?

donderdag 20 februari 2014 om 16:04

donderdag 20 februari 2014 om 16:06
quote:Lughnasadh schreef op 20 februari 2014 @ 16:04:
Helpt toch niets.
De boel wordt zo ontzettend gescript, zolang de schijnheiligerd zoveel ophef blijft veroorzaken en dus kijkers/streamers trekt, houden ze haar er wel in, al zou iedereen op haar stemmen. Dan worden er ineens weer mensen "naar achteren" geroepen. Enzo.Precies!
Helpt toch niets.
De boel wordt zo ontzettend gescript, zolang de schijnheiligerd zoveel ophef blijft veroorzaken en dus kijkers/streamers trekt, houden ze haar er wel in, al zou iedereen op haar stemmen. Dan worden er ineens weer mensen "naar achteren" geroepen. Enzo.Precies!

donderdag 20 februari 2014 om 16:10
Belachelijk dat ze allemaal Andrea de hand boven 't hoofd houden en dat terwijl in 't begin al mensen werden afgemaakt omdat ze 'n boterham teveel pakten. Die zweefteef is gewoon 'n ordinaire huichelaar. Ze gelooft vast niet echt, want dan zou ze sidderen en beven omdat God alles ziet en haar dus met haar billen in 't vagevuur zet als haar dag des oordeels komt!
donderdag 20 februari 2014 om 16:12
@carpediem, het topic heet "ophouden want anders word ik boos - Andrea" (of zoiets, heb de hele dag een beetje Utopia topics op fok gelezen, alleen maar vanwege dat gedoe om Humana, ik kan er ook niet zo goed tegen .) geen concrete plannen hoor, meer wat ze zouden willen doen. Vond het ook een goed plan, dan kunnen ze haar toch niet meer de hand boven het hoofd houden? Het staat gewoon op beeld vastgelegd.
Some flies are too awesome for the wall
donderdag 20 februari 2014 om 16:13
quote:Lughnasadh schreef op donderdag 20 februari 2014 16:04 Helpt toch niets.
De boel wordt zo ontzettend gescript, zolang de schijnheiligerd zoveel ophef blijft veroorzaken en dus kijkers/streamers trekt, houden ze haar er wel in, al zou iedereen op haar stemmen. Dan worden er ineens weer mensen "naar achteren" geroepen. Enzo. Ik geloof dat niet zo, een rel levert toch ook kijkcijfers op?
De boel wordt zo ontzettend gescript, zolang de schijnheiligerd zoveel ophef blijft veroorzaken en dus kijkers/streamers trekt, houden ze haar er wel in, al zou iedereen op haar stemmen. Dan worden er ineens weer mensen "naar achteren" geroepen. Enzo. Ik geloof dat niet zo, een rel levert toch ook kijkcijfers op?
Some flies are too awesome for the wall
donderdag 20 februari 2014 om 16:27
Waar kunnen we een echte brief naartoe opsturen? Ik denk niet dat we er iets mee kunnen bereiken, maar het lijkt me wel grappig om te kijken of ie daadwerkelijk aan komt
Richten we 'm aan Hakim.
"Beste Hakim,
Miste jij laatst niet een boterham?"
Als we er wat leuks van kunnen maken, wil ik 'm wel op de post doen
Richten we 'm aan Hakim.
"Beste Hakim,
Miste jij laatst niet een boterham?"
Als we er wat leuks van kunnen maken, wil ik 'm wel op de post doen
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
donderdag 20 februari 2014 om 16:39
quote:esjas schreef op 20 februari 2014 @ 16:30:
kan niet denk ik, anders was dat al gebeurd. Brieven worden gecheckt. Haar dochter raakt steeds meer teleurgesteld. Wat een draak vsn een mens
Op de site staat:
Wil jij de inwoners nu ook een keer een hart onder de riem steken. Dan kan je jouw brief of ansichtkaart ouderwets op de post doen en versturen naar Amersfoortsestraatweg 115, 1251 AV Laren.
Maar een e-mail sturen kan natuurlijk ook: inwoners@talpa.tv
Ze hebben toch al eerder 'fanmail' gekregen en zo?
kan niet denk ik, anders was dat al gebeurd. Brieven worden gecheckt. Haar dochter raakt steeds meer teleurgesteld. Wat een draak vsn een mens
Op de site staat:
Wil jij de inwoners nu ook een keer een hart onder de riem steken. Dan kan je jouw brief of ansichtkaart ouderwets op de post doen en versturen naar Amersfoortsestraatweg 115, 1251 AV Laren.
Maar een e-mail sturen kan natuurlijk ook: inwoners@talpa.tv
Ze hebben toch al eerder 'fanmail' gekregen en zo?

donderdag 20 februari 2014 om 18:20
quote:moni1973 schreef op 20 februari 2014 @ 17:31:
Die Vanessa is 37 (!!) jaar! Wat een oud hoofd.... Maar goed, ze is wel als enige stoer in het geval van Andrea.
Vanessa heeft echt een rokershuid, vaal en rimpelig. Valt mij sowieso op dat er enorm veel kettingrokers in Utopia zitten.
Viel mij ook mee dat Vanessa heel goed door had dat Andrea een dief en een leugenaar is. Dat allemaal met Andrea mee lullen dat het zo zielig is dat ze verdacht gemaakt werd dat begrijp ik echt helemaal niet.
Die Vanessa is 37 (!!) jaar! Wat een oud hoofd.... Maar goed, ze is wel als enige stoer in het geval van Andrea.
Vanessa heeft echt een rokershuid, vaal en rimpelig. Valt mij sowieso op dat er enorm veel kettingrokers in Utopia zitten.
Viel mij ook mee dat Vanessa heel goed door had dat Andrea een dief en een leugenaar is. Dat allemaal met Andrea mee lullen dat het zo zielig is dat ze verdacht gemaakt werd dat begrijp ik echt helemaal niet.

donderdag 20 februari 2014 om 18:33