Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
quote:femselien schreef op 20 februari 2014 @ 16:13:

[...]

Ik geloof dat niet zo, een rel levert toch ook kijkcijfers op?Het is allang besloten wie er uit gaat en wie mag blijven. Dat hele nomineren is een wassen neus. Een rel is kortdurend, mensen die zich maar blijven irriteren leveren veel meer op uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
vriend van Andrea, dolfje?
Only dead fish go with the flow
Ja die vriend van Andrea die dus in het ziekenhuis ligt nu.
Zal me niets verbazen als dit idd een manier is om haar "stilletjes" te laten verdwijnen..

Haar vriend 82???
Als je kerel dan al 82 is, dan is tijd kostbaar, dan ga je toch niet een jaar weg!? Zeker niet als hij dus al langer niet gezond is. Want doen sommige mensen toch rare dingen voor een beetje "roem"
quote:dolfje schreef op 20 februari 2014 @ 18:46:

Ja die vriend van Andrea die dus in het ziekenhuis ligt nu.
Only dead fish go with the flow
quote:malu3 schreef op 20 februari 2014 @ 18:33:

Hier het verhaal:

http://www.telegraaf.nl/p ... egens_familiedrama__.html

Ik heb geen recht van spreken hoor want ik kijk normaal niet en als ik een paar minuten kijk dan zap ik echt tenenkrommend weg. Maar ik vond het al niet normaal dat ze er niet was voor haar partner toen zijn dochter overleed. Echt ik zou zoiets niet van een partner kunnen accepteren. En het gedrag wat ik hier lees in het huis is ook absurd. En maar onder de noemer van Onze Lieve Heer.

Der uit zou ik zeggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Andrea heeft serieus problemen om de waarheid onder ogen te zien. En volgens mij ook met de realiteit. Hoe ze met kritiek om gaat vind ik onbegrijpelijk. Alles uit de kast trekken om alles recht te redeneren wat krom is. En de rest van de poppenkast lult er in mee. Want tsja je stemmen lagen al vast want je wilde eigenlijk die persoon er al uit hebben. Dat er dan een dief van een "goed doel" in Utopia zit, neem je dan maar voor lief. Zand er over en niet teveel over lullen. Anders val je iemand aan en krijg je de rest nog op je dak want hallo! Ze is wel een kunstenares.
http://www.youtube.com/watch?v=Ks8GppjSUy8&

hier de beelden van haar vertrek...
Haar vriend is 82??? Man.... ik zou alleen een vriend van 82 willen als ik zelf eind 70/begin 80 ben...
quote:PlofKipje84 schreef op 20 februari 2014 @ 18:59:

Haar vriend is 82??? Man.... ik zou alleen een vriend van 82 willen als ik zelf eind 70/begin 80 ben...Ach als ie stinkend rijk is en hij maakt mij wettlelijk erfgenaam dan doe ik niet zo moeilijk hoor!
Nien, dan nog.... brrr... zo'n verrimpeld mannetje??? Nee dank je.
quote:sunshine76 schreef op 20 februari 2014 @ 18:58:

http://www.youtube.com/watch?v=Ks8GppjSUy8&

hier de beelden van haar vertrek...OMG, wat een vreselijke vertoning hoe ze, bijna een hysterische appelflauwte krijgend, naar het hek wordt gesleept door al haar lieve mede-Utopiaantjes...
quote:redhothead schreef op 20 februari 2014 @ 19:12:

[...]

OMG, wat een vreselijke vertoning hoe ze, bijna een hysterische appelflauwte krijgend, naar het hek wordt gesleept door al haar lieve mede-Utopiaantjes... Idd! en dat huilen is zo nep! Wat een poppenkast! begrijp me goed als die man echt ziek is dan vind ik dat natuurlijk vreselijk maar volgens mij is die Andrea een en al actrice.. en geen goeie, laat dat duidelijk zijn!
Begin me toch af te vragen of ze per huilbui betaald krijgen....
Ik hoop stiekem dat Andrea hier komt reageren!
Misschien is ze allang actief op viva? Wie zou het kunnen zijn???? Hoeeeee....
Haha zou leuk zijn,wie "missen" we de laatste tijd hier:-))
lookatme
quote:pepersteak schreef op 20 februari 2014 @ 19:36:

lookatme

Die kan het niet zijn. Die had van Utopia een sexloods of een parenclub gemaakt. Of in ieder geval haast gemaakt met de groentenkas om de komkommers te confisqueren.
Das waar.

We hebben hier ook wel eens een godsdienst fanaat gehad maar ben haar naam ff kwijt
Ze gaat er écht uit, las mijn moeder net! God heeft ons gehoord!
Maar jammer dat ze er op zo'n manier uitgaat, ik gunde haar 'n complete afgang middels 'n hoop tegenstemmen.

Hoe is het met haar bejaarde loverboy?
quote:elninjoo schreef op donderdag 20 februari 2014 21:27 Maar jammer dat ze er op zo'n manier uitgaat, ik gunde haar 'n complete afgang middels 'n hoop tegenstemmen.

Hoe is het met haar bejaarde loverboy? Ligt in het ziekenhuis, met de zusters de rollebolle
Volgens het fok forum blijft ze! Ze is alweer terug in de loods..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven