Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Ik snap niet dat Emil zoveel stemmen kreeg terwijl de huichelende leugenachtige kleptomane gewoon door mag. Ook snap ik niet dat mensen zo tegen blowen zijn, terwijl er ook gerookt wordt (in mijn ogen is dat ook junkengedrag zoals ze daar buiten sneu van 'n sigaret staan te lurken in 'n kringetje) Had dan Andrea afgestraft op haar gelieg en gejat ipv die junks die 'n blowtje gingen roken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 21 februari 2014 @ 12:59:

[quote]dolfje schreef op 21 februari 2014 @ 12:48:

Die Isabelle zit ook maar te liegen over het feit dat ze niet gezegd zou hebben dat ze niet op Hakim zou stemmen.

Het is maar een zooitje mensen bij elkaar.

We beslist wie er nu daadwerkelijk uit gaat?[/quote]

eerst publiek en bewoners beslissen wie genomineerd worden (is al gebeurt), dan beslissen bewoners wie van de nieuwe bewoners mag blijven (joey of amanda) en dan kiest en van de gekozen nieuwe wie eruit gaat.

Of niet?Oh ja, zo was het er zijn natuurlijk alweer 2 nieuwe erin gekomen.
Kom ff met een ouwe vraag over dat gezamenlijk douchen met Billy en Paul buiten in t begin, leek op gerommel.

Weet niet of dit te maken had met de breuk tussen billy en haar vriend?

Zit op mn tel die hapert en kan t hier niet makkelijk terugvinden.
quote:ronjaa schreef op 21 februari 2014 @ 15:07:

Kom ff met een ouwe vraag over dat gezamenlijk douchen met Billy en Paul buiten in t begin, leek op gerommel.

Weet niet of dit te maken had met de breuk tussen billy en haar vriend?

Zit op mn tel die hapert en kan t hier niet makkelijk terugvinden.

Nee, had er niks mee te maken. Ze hebben gewoon afgesproken dat ze geen relatie meer hebben zolang zij in Utopia zit.

Jij loopt wel heul erg achter, want inmiddels kunnen Billy en Paul elkaar regelmatig bijna niet luchten of zien.
Only dead fish go with the flow
Vraag me af wanneer de kas opraakt of dat deze zo krab is dat eten een probleem wordt en de inkomsten te laag zijn.

Snap niet dat ze een plan maken over hoe ze dit gaan aanpakken mocht het gebeuren.

Vind de titel en omschrijving van t programma ook helemaal verkeerd, t is gewoon big brother maar dan ieder met een baan oid.
quote:funky2901 schreef op vrijdag 21 februari 2014 12:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="femselien in "Utopia"" class="messagelink">femselien schreef op 21 februari 2014 @ 12:34</a>:</b>

Wanneer wordt er iemand uitgestemd? Heb gister niet gekeken, weet wel dat o.a. Nicolien genomineerd is. Met welke reden eigenlijk? Ze is een beetje een zeurtje (en laf), maar ze lijkt de enige met Vanessa en Isabel te zijn die de dingen een beetje helder ziet in dat wespennest. Zelfs Rienk lijkt zijn kloten verloren te zijn </div></blockquote>Rienk kloten verloren? Je ziet toch ook wel dat hij overduidelijk niet spoort? Is een engerd. Hij heeft zelfs nagedacht over het doden van 'slechte' mensen uit de politiek. En toen kwam Jezus. Dat doden van mensen had ik niet meegekregen, dat is inderdaad nogal creepy. Qua kloten doelde ik erop dat hij in het begin tegen iedereen in ging (met goede argumenten) en nu steekt hij net zoals de rest zijn kop (kloten) in het zand over dat humana gedoe. Nogal soft dat juist de dingen die er toe lijken te doen angstvallig worden vermeden, ik vraag me af waarom.
Some flies are too awesome for the wall
quote:Dreamglasses schreef op 21 februari 2014 @ 15:11:

[...]

Nee, had er niks mee te maken. Ze hebben gewoon afgesproken dat ze geen relatie meer hebben zolang zij in Utopia zit.

Jij loopt wel heul erg achter, want inmiddels kunnen Billy en Paul elkaar regelmatig bijna niet luchten of zien. Hi ja keek niet vanaf t begin maar heb alle afleveringen inmiddels wel gezien online. Thanks voor je antwoord
Dat acteerwerk van Andrea is tenenkrommend, de gejatte sieraden kwamen trouwens wel weer goed in beeld...............Vond de teksten van de mede-acteurs trouwens wel steengoed, man heeft zogenaamd een hartaanval gehad en ligt in het ziekenhuis, zegt er eentje: "hij is nu bij de Heer, de Heer is er altijd".............die lult 'm al het graf in voordat hij erin ligt.

Dat hele Utopia is nep.
Zag die trol van een Andrea vanavond met uitgestreken smoel zeggen dat Humana die ¤200,- maar moest houden en dat zij niets van de apart af te rekenen kleding hoefde te hebben. Moest haar nog uitgelegd worden dat ze toegezegd had die kleding te kopen……….. en dat het geld ten goede kwam aan een zielig meisje in Ghana. Vond het een goede actie van Paul dat hij haar klem zette door te stellen dat die kleding verrekend moet worden met het zakgeld. Zit Andrea voor maanden zonder saffies…………..

Lees trouwens nergens meer commentaar op Andrea, zou JdM zijn invloed laten gelden en alle rellen uittrappen?
Als ik in Utopia zou zitten, wat ondenkbaar is, zou ik echt enorme ruzie met die scheinheilige Andrea krijgen. Wat een vreselijk mens vind ik dat. Beetje de vermoorde onschuld uithangen terwijl ze gewoon een ordinaire dief is. En dan heb ik het nog niets eens over dat Jezusgeneuzel.
Ik lees net dat de ware reden dat Andrea uit Utopia werd gehaald is dat er door Humana aangifte is gedaan tegen Andrea en dat zij vanwege deze diefstal gehoord is door de politie! Was Andrea niet op het bureau gekomen dan was ze door de politie van het Utopia-terrein gehaald en was dat het einde geweest van Utopia. Na betaling van de apart gehouden kleding en de kwijtschelding voor het gedane werk, heeft Humana de aangifte ingetrokken.

De werkelijke reden achter het kletsverhaal van de hartaanval van Anton Veldboer.
Goed van Humana dat ze aangifte gedaan hebben. Zou dat hysterische gejank van Andrea daarover geweest zijn? Dan is het nog een grotere muts dan ik al dacht.
Als ik rienk was hield ik ook mijn mond . Op alles wat hij voorstelde krijgt hij een grote bek van paul en hakim . Dan gaat er na 2 maanden de zin wel jit hoor
quote:dammes3 schreef op 21 februari 2014 @ 22:51:

Ik lees net dat de ware reden dat Andrea uit Utopia werd gehaald is dat er door Humana aangifte is gedaan tegen Andrea en dat zij vanwege deze diefstal gehoord is door de politie! Was Andrea niet op het bureau gekomen dan was ze door de politie van het Utopia-terrein gehaald en was dat het einde geweest van Utopia. Na betaling van de apart gehouden kleding en de kwijtschelding voor het gedane werk, heeft Humana de aangifte ingetrokken.

De werkelijke reden achter het kletsverhaal van de hartaanval van Anton Veldboer.
Lees net op fok forum dat Billy en Ruud gesekst hebben..
Eerste sekspartij in Utopia

Je was me net voor Sunshine!
quote:dammes3 schreef op 21 februari 2014 @ 22:51:

Waar lees je dat en is het een serieus bericht of 'n roddel?

Blijf het in dat geval bizar vinden dat ze 'n hartaanval van haar vriend als excuus gebruikt. Hij zou er spontaan 'n hartaanval van krijgen als hij dat op streams of tv ziet vertellen.
quote:Dreamglasses schreef op 22 februari 2014 @ 09:23:

Eerste sekspartij in Utopia

Je was me net voor Sunshine!
Is dat nog ergens terug te zien van die seks? Op youtube was 'n video verwijderd zag ik.
Ik heb wel YouTube film gezien ja ik zal ff zoeken
Ja is terug te zien, maar niet aan te raden. Misschien ligt het aan mij, maar ik vond het behoorlijk onsmakelijk...

Maar eat your heart out!

http://frontpage.fok.nl/n ... onken-in-utopia-nsfw.html
De link die ik had werkt idd niet meer op YouTube en volgend mij werkt die van dreamglasses ook niet? Tenminste bij mij niet al moet ik daar ook blij om zijn was niet van plan 2x te kijken yak!
quote:Dreamglasses schreef op 22 februari 2014 @ 09:54:

Ja is terug te zien, maar niet aan te raden. Misschien ligt het aan mij, maar ik vond het behoorlijk onsmakelijk...

Maar eat your heart out!

http://frontpage.fok.nl/n ... onken-in-utopia-nsfw.htmlDie video is verwijderd wegens youtube servicevoorwaarden. Was het dan echt open en bloot te zien of alleen wat gerommel onder de lakens?
Ik denk dat alles gelinkt was aan dat ene youtubefilmpje...
http://utopiavideo.nl/vid ... -ruud-wil-seks-met-billy/

Dit is alleen de discussie die eraan vooraf ging..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven