Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, funky dat geloof ik dus wel. Zo'n leugen kom je altijd wel weer onderuit. Gewoonweg omdat mensen na een week alweer vergeten zijn waar het ook alweer om ging. Dat is zowel de kracht als zwakte van TV-media.
Only dead fish go with the flow
Ik kan dat niet geloven. Snap ook niet waar het goed voor is, mocht het al zo zijn. Het is mij wel duidelijk dat zij niet helemaal in orde is. Ik vind het gewoon sneu, want het lijkt erop dat ze zichzelf heel oprecht/lief vind. En dat is eigenlijk met meerdere mensen daar zo.
Joh als je ziet dat bijna iedereen in die loods wannabe acteurs zijn dan geloof ik wel degelijk in gescripte verhaallijnen. Gebeurt niet anders in andere reality programma's hoor. Dat komt vaak genoeg naar buiten. John wil kijkcijfers en dit zorgt, ondanks dat iedereen zegt dat hij het belachelijk vindt, voor een toename in kijkcijfers zo werkt het nu eenmaal..
Natuurlijk zal er wel iets gescript zijn, maar je kan mij niet vertellen dat ze zoiets ernstigs gaan faken. Echt niet. Het heeft geen nut. Het komt wel uit: je hebt het over een hartaanval. Hoe ziek. Nee; ik geloof dat niet.

Wat wel nut heeft en wat 'mooie' televisie oplevert is bijv. een Rienk die al het geld gaat verbranden en de reacties van bewoners: drama, ruzies, etc etc.
Oh dat ben ik met je eens, ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit hij zal heus hartpatiënt zijn maar er zullen wat dingen zijn aangedikt. Zo heeft hij niet in het ziekenhuis gelegen maar is hij gewoon thuis. Ik denk dat die vriend van haar dit gebruikt heeft om Andrea in te lichten. En daar gaan programma makers dan ook graag in mee hoor. Anders hadden ze haar wel nadrukkelijk geadviseerd om def naar huis te gaan.
Liegen over levensbedreigende ziektes bij 'n partner vind ik wel ver gaan, zometeen gebeurt 't echt. Da's niet ondenkbaar bij 'n 82-jarige hartpatient tenslotte.
quote:sunshine76 schreef op 20 februari 2014 @ 18:58:

http://www.youtube.com/watch?v=Ks8GppjSUy8&

hier de beelden van haar vertrek...

Ik heb de beelden zojuist bekeken... Wat een vertoning.

Andrea die (denkt dat ze) de sterren van de hemel acteert.

Billy die als een aasgier boven dit aangeschoten wild cirkelt en weigert haar prooi uit het oog te verliezen (en zelfs andere aasgieren hardhandig aan de kant duwt).

Ongelofelijk. Is er ook maar iemand die deze vrouwen nog serieus neemt?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Inmiddels weet Hakim ervan dat hij de schuld heeft gekregen van hartaanval van de man van Andrea, hij huilen, en nu geeft Andrea aan dat haar man jaloers is en het daarom de wereld in heeft gebracht en dat hij zich misschien heeft vergist in namen.

Dat is wat ik lees op fok.

Tsja.
Ik had Achter gesloten deuren opgenomen.Zie ik opeens die Andrea in een aflevering.Ze speelde de moeder van een dochter waarvan haar zoon stiekum naaktfoto's van zijn zus had genomen dmv verborgen camera's.
quote:Dreamglasses schreef op 21 februari 2014 @ 11:27:

Ja hoor, funky dat geloof ik dus wel. Zo'n leugen kom je altijd wel weer onderuit. Gewoonweg omdat mensen na een week alweer vergeten zijn waar het ook alweer om ging. Dat is zowel de kracht als zwakte van TV-media.

Ik geloof dat ook.

Net als dat ik nog steeds niet weet wat er gebeurd is, aan het begin van het programma hadden ze niets en een X bedrag om te besteden. Na 2 afleveringen niet meer gekeken. En een week of wat geleden viel ik toevallig erin en hadden ze van alles, een keuken met inbouwapp. en alle luxe wat je je maar kan bedenken. Internet en weet ik veel wat nog meer. (moet bekennen dat ik het niet langer dan 10 min heb uitgehouden om te kijken)

Maar je hoort er volgens mij niemand over?

Oja wat mij gister even snel opviel, iedereen zit met elkaar te roddelen over de anderen en afspraken te maken mbt het wegstemmen.

Nee het is niet mijn programma maar blijf jullie wel volgen hier, dat is vele malen leuker dan het hele programma .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Blue_Yoshi schreef op 21 februari 2014 @ 12:17:

[...]

Ik heb de beelden zojuist bekeken... Wat een vertoning.

Andrea die (denkt dat ze) de sterren van de hemel acteert.

Billy die als een aasgier boven dit aangeschoten wild cirkelt en weigert haar prooi uit het oog te verliezen (en zelfs andere aasgieren hardhandig aan de kant duwt).

Ongelofelijk. Is er ook maar iemand die deze vrouwen nog serieus neemt?Nee echt niet dat dit echt is, ik kan dat iig niet geloven. Ik moest zelfs grijnzen om het slechte acteren en `huilen`.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:funky2901 schreef op 21 februari 2014 @ 11:24:

[...]

Zoiets gaan ze echt niet faken, zo'n leugen komt gewoonweg uit en dat betekent dat heel veel mensen gaan afhaken. Geloof jij dat John dát risico gaat nemen?

Ik denk echt dat daar mensen psychisch niet in orde zijn. Zij is daar 1 van.Natuurlijk is het fake, alles is fake en de kijker haakt niet af. Als de leugen uitkomt is Andrea zelf de sigaar, en dat was ze sowieso al
Wanneer wordt er iemand uitgestemd? Heb gister niet gekeken, weet wel dat o.a. Nicolien genomineerd is. Met welke reden eigenlijk? Ze is een beetje een zeurtje (en laf), maar ze lijkt de enige met Vanessa en Isabel te zijn die de dingen een beetje helder ziet in dat wespennest. Zelfs Rienk lijkt zijn kloten verloren te zijn
Some flies are too awesome for the wall
quote:femselien schreef op 21 februari 2014 @ 12:34:

Wanneer wordt er iemand uitgestemd? Heb gister niet gekeken, weet wel dat o.a. Nicolien genomineerd is. Met welke reden eigenlijk? Ze is een beetje een zeurtje (en laf), maar ze lijkt de enige met Vanessa en Isabel te zijn die de dingen een beetje helder ziet in dat wespennest. Zelfs Rienk lijkt zijn kloten verloren te zijn Rienk kloten verloren? Je ziet toch ook wel dat hij overduidelijk niet spoort? Is een engerd. Hij heeft zelfs nagedacht over het doden van 'slechte' mensen uit de politiek. En toen kwam Jezus.
quote:funky2901 schreef op 21 februari 2014 @ 12:40:

[...]

Rienk kloten verloren? Je ziet toch ook wel dat hij overduidelijk niet spoort? Is een engerd. Hij heeft zelfs nagedacht over het doden van 'slechte' mensen uit de politiek. En toen kwam Jezus.

Een soort Volkert dus?

Volgens mij is het wel goed dat SBS deze mensen uit de samenleving heeft gehaald onder de noemer vrijwillige opsluiting...
Die Isabelle zit ook maar te liegen over het feit dat ze niet gezegd zou hebben dat ze niet op Hakim zou stemmen.

Het is maar een zooitje mensen bij elkaar.

We beslist wie er nu daadwerkelijk uit gaat?
Haha elninjoo! Inderdaad vrijwillige opsluiting.

Absoluut wel dat het fake is, funky. Geen twijfel over mogelijk.

Alle TV wordt niet voor niets gecast, gescript en geregisseerd en als het 'mis' gaat, draait een mediatrainer er wel weer een goeie punt aan.

De grap is ook nog eens dat het publiek gewoon snel dingen vergeet en met deze mediapsychologie wordt goed gespeeld.

Het wordt nu alleen wat doorzichtig hier en daar, maar over een paar dagen is iedereen opeens bezig met de onderbroeken van Isabel of het vertrek van Hakim of het zoveelste geintje van Ruud. Het maakt echt geen donder uit of iets 'mis' gaat, want in wezen kan er weinig mis gaan.
Van mij mag Andrea eruit.Wat een vreselijk theatraal figuur is dat.

En ik ben misschien ontzettend mosterd, want het is al ruim een week geleden, maar ik post niet elke dag, maar klopt het dat Billy nou zielig zit te doen omdat ze spijt heeft van haar zoen met Paul? Heeft haar vriendje haar gedumpt?
[quote]dolfje schreef op 21 februari 2014 @ 12:48:

Die Isabelle zit ook maar te liegen over het feit dat ze niet gezegd zou hebben dat ze niet op Hakim zou stemmen.

Het is maar een zooitje mensen bij elkaar.

We beslist wie er nu daadwerkelijk uit gaat?[/quote]

eerst publiek en bewoners beslissen wie genomineerd worden (is al gebeurt), dan beslissen bewoners wie van de nieuwe bewoners mag blijven (joey of amanda) en dan kiest en van de gekozen nieuwe wie eruit gaat.

Of niet?
Een van de twee nieuwe bewoners. Die komen geloof ik vanavond in beeld. Dan kiest de groep een van de twee en die stuurt er iemand naar huis. Van mij mogen ze alle drie. Wat een stelletje zeikerds en jankerds bij elkaar.
quote:salandermillenium schreef op 21 februari 2014 @ 12:58:

Van mij mag Andrea eruit.Wat een vreselijk theatraal figuur is dat.

En ik ben misschien ontzettend mosterd, want het is al ruim een week geleden, maar ik post niet elke dag, maar klopt het dat Billy nou zielig zit te doen omdat ze spijt heeft van haar zoen met Paul? Heeft haar vriendje haar gedumpt?Ze heeft een brief gekregen van haar vriendje die daarin bevestigde wat zij eerder tegen hem zei toen ze Utopia in ging: "Een jaar zonder elkaar is geen relatie, dus zo lang geen relatie". Dus ze is weer vrijgezel inderdaad.
OK, dreamglasses, duidelijk, dank je wel want ik was een beetje nieuwsgierig geworden.
Brr. Wie kan het nou op Billy doen. Het mens heeft enorme randen.

Zo viezig, ze ziet er uit of je iets engs van haar kunt oplopen als je te dichtbij komt.

Maar die gaat er niet uit hoor. De "interessante" figuren blijven er wel in. Ik geloof niet dat het stemvee beslist wie er uit gaat, dat wordt in de regiekamer beslist.
http://frontpage.fok.nl/n ... ervende-man-in-steek.html

Volgens mij is die Andrea helemaal niet christelijk. Ook een verzinsel van John.

Het wachten is nog op een moslimbroeder uit Syrië, dat wordt pas reality-tv

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven