Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
zaterdag 22 februari 2014 om 19:44
quote:ronjaa schreef op 22 februari 2014 @ 17:05:
Vind Ruud opzich een mooie vent om te zien maar kan me voorstellen dat hij voor anderen welicht op een holbewoner lijkt Ik vind vooral die tarzan-onderbroekjes erg oncharmant
Vind Ruud opzich een mooie vent om te zien maar kan me voorstellen dat hij voor anderen welicht op een holbewoner lijkt Ik vind vooral die tarzan-onderbroekjes erg oncharmant
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

zaterdag 22 februari 2014 om 19:56
quote:elninjoo schreef op 22 februari 2014 @ 19:49:
Volgens mij hebben ze in hun staat (bezopen en coke gesnoven) echt geen condoom gebruikt. Wellicht zijn al die mensen wel medisch getest voor ze in die keet mochten en soa-vrij bevonden? Mag hopen dat die meiden zich wel tegen zwangerschap beschermen...Over 9 maanden de eerste Utopia baby! Ik weet zeker dat jij dan een paspoort aanmaakt om die baby eruit te stemmen, Nien!
Volgens mij hebben ze in hun staat (bezopen en coke gesnoven) echt geen condoom gebruikt. Wellicht zijn al die mensen wel medisch getest voor ze in die keet mochten en soa-vrij bevonden? Mag hopen dat die meiden zich wel tegen zwangerschap beschermen...Over 9 maanden de eerste Utopia baby! Ik weet zeker dat jij dan een paspoort aanmaakt om die baby eruit te stemmen, Nien!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zaterdag 22 februari 2014 om 19:56
quote:ZaraZara100 schreef op 22 februari 2014 @ 18:13:
Verslag van de livestream geplakt en geknipt:
'Ruud heeft spijt van zijn gerollebol met Billy vannacht, omdat hij dronken was, nuchter had hij Billy nooit gedaan zegt hij. Ruud is ook niet klaar gekomen vertelt hij doodleuk...........
Waren wel leuke gasten gisteren zegt Ruud'.
Wel rot voor Billy, al is ze er natuurlijk zelf bij geweest. Ruud was veel liever op iemand van de singles party gedoken.Dat niet klaarkomen kan ook van de drank komen maar zal de weerzin wel zijn geweest die door de alcohol heen schemerde
Verslag van de livestream geplakt en geknipt:
'Ruud heeft spijt van zijn gerollebol met Billy vannacht, omdat hij dronken was, nuchter had hij Billy nooit gedaan zegt hij. Ruud is ook niet klaar gekomen vertelt hij doodleuk...........
Waren wel leuke gasten gisteren zegt Ruud'.
Wel rot voor Billy, al is ze er natuurlijk zelf bij geweest. Ruud was veel liever op iemand van de singles party gedoken.Dat niet klaarkomen kan ook van de drank komen maar zal de weerzin wel zijn geweest die door de alcohol heen schemerde
zaterdag 22 februari 2014 om 20:03
quote:Blue_Yoshi schreef op zaterdag 22 februari 2014 19:54 Hahaha, ik ben ook maar eens op FOK! gaan kijken...
<a href="http://gyazo.com/b0bdf5c6fb419e443c2966b33a927a14.png" class="link">Mooi plaatje van Ruud, voor de zekerheid maar achter een linkje...
</a> Hahaa!! Dat is echt erg hee!! Ik zou me toch echt bedenken dat je constant door héél veel mensen bekeken word, en ja vooral met een stijve
<a href="http://gyazo.com/b0bdf5c6fb419e443c2966b33a927a14.png" class="link">Mooi plaatje van Ruud, voor de zekerheid maar achter een linkje...

zaterdag 22 februari 2014 om 20:05
Billy schijnt hem al oraal te hebben bevredigd voor ze aan hun konijnenwip begonnen. Misschien kan ie geen twee keer achter elkaar? Hier een mooi gifje van de wip van B&R met Paul die ernaar ligt te loeren
Schijnt ook dat Paul ontzettend agressief tegen Isabella is uitgevallen, omdat ze niet stil was ofzo?!
Schijnt ook dat Paul ontzettend agressief tegen Isabella is uitgevallen, omdat ze niet stil was ofzo?!
zaterdag 22 februari 2014 om 20:09
quote:Blue_Yoshi schreef op zaterdag 22 februari 2014 20:05 Billy schijnt hem al oraal te hebben bevredigd voor ze aan hun konijnenwip begonnen. Misschien kan ie geen twee keer achter elkaar? Hier een mooi <a href="http://gyazo.com/7a71c5c19a40fc04bafef85963d51e9d.gif" class="link" title="gifje">gifje</a> van de wip van B&R met Paul die ernaar ligt te loeren
Schijnt ook dat Paul ontzettend agressief tegen Isabella is uitgevallen, omdat ze niet stil was ofzo?! Paul lag zich ernaast te rukken
Schijnt ook dat Paul ontzettend agressief tegen Isabella is uitgevallen, omdat ze niet stil was ofzo?! Paul lag zich ernaast te rukken

zaterdag 22 februari 2014 om 20:16
zaterdag 22 februari 2014 om 20:23
Wat is het toch ook een jongetje hè? "Kom dan, kom nou! Kom, kom, kom! Kom je? Kom je nou?"
Hier nog een filmpje voor de liefhebbers. Het is echt alsof je naar een vreselijk ongeluk kijkt: je wil het eigenlijk niet zien, maar je kunt je hoofd gewoon níet afwenden.
Hier nog een filmpje voor de liefhebbers. Het is echt alsof je naar een vreselijk ongeluk kijkt: je wil het eigenlijk niet zien, maar je kunt je hoofd gewoon níet afwenden.

zaterdag 22 februari 2014 om 20:46
zaterdag 22 februari 2014 om 20:47
Trouwens gekopieerd uit een streamverslag:
korte samenvatting Ruud en Billy.
Een zatte Ruud dook bij Billy in bed en begon haar te "verleiden" Ik wil met je neuken etc.. Was in eerste instantie onduidelijk of hij een geintje maakte. Billy was meteen serieus en hield de boot af.. maar wou niets liever (vertellen hoe lekker ze hem vindt). toen Ruud wegliep en haar al praktisch vergeten was dook de inmiddels natte Billy met Lot de wc in en "reinigde" zichzelf (mevrouw zit in laatste dagen van haar menstruatie). Dook in het bed van Ruud, die maar niet kwam opdagen en buiten aan het lullen was met Joey. Tot 2 x toe rende ze in haar broekje naar buiten om te vertellen dat ze een verrassing voor hem had. Uiteindelijk kwam Ruud een keer binnen toen Bil net terug in haar bedje lag en begon haar weer beetje te stalken. Ze vertrokken uiteindelijk na wat heen en weer geren naar het bed van Ruud. Daar begon het stelletje totdat ze werden gestoord door Jim die Ruud uit zen nest gooide en Bil oppakte en terug in bed legde. Ruud rondlopen met zen swaffellul en iedereen vertellen dat tie goed op weg was etc.. Jim uit zicht en hup Ruud weer bij Bil in bed... Uiteindelijk vertrekken ze weer naar Ruud's bed en beginnen 1e neukpartij. Rienk en Emil besluiten ook maar naar bed te gaan ?!! en gaan er lekker naast liggen. Emil vertrekt al snel weer en nadat Ruud wel erg fanatiek wordt peert ook Rienk hem maar die zeer bedenkelijk kijkt en er ook pal naast lag. In de andere kamer wordt het vrij druk, Rienk gaat maar bij Isa liggen en Emil pakt de vloer. Ruud zegt nogal vaak: kom dan, al is het stel niet echt lang bezig. Bil roept uiteindelijk iets uit, maar Ruud lijkt nog niet aan zijn trekken te zijn gekomen. Even lijkt het erop dat ze klaar zijn, maar na een kwartiertje pakt Ruud het nog even goed aan en maakt de boel af. Van enige protectiemiddelen lijkt geen sprake
De dekens dekken nog maar weinig af en zelfs de regie vindt het zo wel genoeg en schakelt half weg of maakt het beeld wazig. Al met al heeft het toch een kleine 3 uur geduurd vanaf het moment dat Ruud Billy aan het paaien was voor sex, maar wonderbaarlijk na de laatste bewegingen valt het hele huis als een blok in slaap.
Zo, en nu ga ik verdorie iets doen met mijn leven
korte samenvatting Ruud en Billy.
Een zatte Ruud dook bij Billy in bed en begon haar te "verleiden" Ik wil met je neuken etc.. Was in eerste instantie onduidelijk of hij een geintje maakte. Billy was meteen serieus en hield de boot af.. maar wou niets liever (vertellen hoe lekker ze hem vindt). toen Ruud wegliep en haar al praktisch vergeten was dook de inmiddels natte Billy met Lot de wc in en "reinigde" zichzelf (mevrouw zit in laatste dagen van haar menstruatie). Dook in het bed van Ruud, die maar niet kwam opdagen en buiten aan het lullen was met Joey. Tot 2 x toe rende ze in haar broekje naar buiten om te vertellen dat ze een verrassing voor hem had. Uiteindelijk kwam Ruud een keer binnen toen Bil net terug in haar bedje lag en begon haar weer beetje te stalken. Ze vertrokken uiteindelijk na wat heen en weer geren naar het bed van Ruud. Daar begon het stelletje totdat ze werden gestoord door Jim die Ruud uit zen nest gooide en Bil oppakte en terug in bed legde. Ruud rondlopen met zen swaffellul en iedereen vertellen dat tie goed op weg was etc.. Jim uit zicht en hup Ruud weer bij Bil in bed... Uiteindelijk vertrekken ze weer naar Ruud's bed en beginnen 1e neukpartij. Rienk en Emil besluiten ook maar naar bed te gaan ?!! en gaan er lekker naast liggen. Emil vertrekt al snel weer en nadat Ruud wel erg fanatiek wordt peert ook Rienk hem maar die zeer bedenkelijk kijkt en er ook pal naast lag. In de andere kamer wordt het vrij druk, Rienk gaat maar bij Isa liggen en Emil pakt de vloer. Ruud zegt nogal vaak: kom dan, al is het stel niet echt lang bezig. Bil roept uiteindelijk iets uit, maar Ruud lijkt nog niet aan zijn trekken te zijn gekomen. Even lijkt het erop dat ze klaar zijn, maar na een kwartiertje pakt Ruud het nog even goed aan en maakt de boel af. Van enige protectiemiddelen lijkt geen sprake

Zo, en nu ga ik verdorie iets doen met mijn leven
zaterdag 22 februari 2014 om 20:53
quote:Blue_Yoshi schreef op zaterdag 22 februari 2014 20:23 Wat is het toch ook een jongetje hè? "Kom dan, kom nou! Kom, kom, kom! Kom je? Kom je nou?"
Hier nog een <a href="https://www.dropbox.com/s/2wtp9ekntpf2c ... 0billy.mp4" class="link">filmpje</a> voor de liefhebbers. Het is echt alsof je naar een vreselijk ongeluk kijkt: je wil het eigenlijk niet zien, maar je kunt je hoofd gewoon níet afwenden.
Nee ik kon niet de andere kant op kijken.
Zat ook met open mond te kijken hoe hij telkens vroeg, 'kom dan, kom dan' en dan die Billy,
'Ik kom, ik kom' en dan Ruud weer, 'ben je gekomen?'
Mijn god, als mijn man dat zo vaak aan mij vroeg was ik spontaan opgedroogd.
Hier nog een <a href="https://www.dropbox.com/s/2wtp9ekntpf2c ... 0billy.mp4" class="link">filmpje</a> voor de liefhebbers. Het is echt alsof je naar een vreselijk ongeluk kijkt: je wil het eigenlijk niet zien, maar je kunt je hoofd gewoon níet afwenden.
Nee ik kon niet de andere kant op kijken.
Zat ook met open mond te kijken hoe hij telkens vroeg, 'kom dan, kom dan' en dan die Billy,
'Ik kom, ik kom' en dan Ruud weer, 'ben je gekomen?'
Mijn god, als mijn man dat zo vaak aan mij vroeg was ik spontaan opgedroogd.
zondag 23 februari 2014 om 00:01
quote:Dreamglasses schreef op 22 februari 2014 @ 11:45:
En Lot en Billy hebben ook voor 75 euro aan coke (jassen noemen ze het in het filmpje) besteld en gesnoven in het toilet.
Hoe ze daar dan weer aankomen...? Dat kan toch nooit stiekem - zonder medeweten van de organisatie - gebeurd zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=070jSo-mj8E&
Wat een onzin.
Het enige dat daar gebeurt is dat Billy zit te piesen en Lot aan het drinken is
En Lot en Billy hebben ook voor 75 euro aan coke (jassen noemen ze het in het filmpje) besteld en gesnoven in het toilet.
Hoe ze daar dan weer aankomen...? Dat kan toch nooit stiekem - zonder medeweten van de organisatie - gebeurd zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=070jSo-mj8E&
Wat een onzin.
Het enige dat daar gebeurt is dat Billy zit te piesen en Lot aan het drinken is
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 23 februari 2014 om 00:03
quote:Dreamglasses schreef op 22 februari 2014 @ 11:57:
dolfje, ze hebben het ook over 'speciaal biertje' in deze take.
Yeah right. En je ziet Charlotte duidelijk een snuif nemen.
De kosten 75 euro staan gelijk aan ongeveer 2 of 3 gram coke Zullen wel meer van gesnoept hebben dan zij, maar van hen staat op tape. Dit heeft de organisatie misschien wel geregeld om wat meer 'power' in de tent te krijgen..Wat draaf jij door zeg
dolfje, ze hebben het ook over 'speciaal biertje' in deze take.
Yeah right. En je ziet Charlotte duidelijk een snuif nemen.
De kosten 75 euro staan gelijk aan ongeveer 2 of 3 gram coke Zullen wel meer van gesnoept hebben dan zij, maar van hen staat op tape. Dit heeft de organisatie misschien wel geregeld om wat meer 'power' in de tent te krijgen..Wat draaf jij door zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 23 februari 2014 om 12:15
zondag 23 februari 2014 om 13:38
Wat een gedoe is het de laatste dagen in Utopia! Ik volg het af en toe omdat ik het kennelijk lekker vind om me mateloos te ergeren, en nu zit ik dus steeds die streamverslagen te lezen . De filmpjes van het van bil(ly) gaan kan ik geen van allen openen, maar misschien maar goed ook.
Zie net op de streamverslagen dat Joey mag blijven én dat hij zegt Hakim eruit te stemmen. Ik doe een voorzichtig vreugdedansje:
Zie net op de streamverslagen dat Joey mag blijven én dat hij zegt Hakim eruit te stemmen. Ik doe een voorzichtig vreugdedansje:
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.

zondag 23 februari 2014 om 13:46
Nou, gisteren vertelde ze dat ze een K*-nacht had gehad (heel blij, dus dat Ruud daar in had mogen roeren) en dat ze zo blij was maar ik heb via die verslagen nog geen verliefdheden oid gezien. Wel dat Ruud spijt had en het in nuchtere toestand nooit zou doen.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
zondag 23 februari 2014 om 14:14
Zou het jammer vinden mocht Emil eruit gestemd worden. Die jongen begon echt als een eikel, maar lijkt inmiddels iets minder eikelig te zijn geworden. Moet alleen wel uit de klauwen van Andrea blijven, die in hem wel een projectje lijkt te zien.
Nicoline is nieuw, maar lijkt me erg aardig en een toevoeging voor Utopia.
Hakim vind ik een on-ge-lo-fe-luke malloot, maar wel een smaakmaker: hij veroorzaakt nogal wat reuring en ik kan me heerlijk aan hem ergeren.
Zou dolgraag zijn gezicht zien als ie daadwerkelijk moet vertrekken, maar zou het ook zonde vinden.
Mijn utopia: De genomineerden mogen blijven en Andrea wordt als vervangende idioot naar d'r vent gestuurd om te verzorgen ipv een ingehuurde verpleegster.
Het blijft me boeien
Nicoline is nieuw, maar lijkt me erg aardig en een toevoeging voor Utopia.
Hakim vind ik een on-ge-lo-fe-luke malloot, maar wel een smaakmaker: hij veroorzaakt nogal wat reuring en ik kan me heerlijk aan hem ergeren.
Zou dolgraag zijn gezicht zien als ie daadwerkelijk moet vertrekken, maar zou het ook zonde vinden.
Mijn utopia: De genomineerden mogen blijven en Andrea wordt als vervangende idioot naar d'r vent gestuurd om te verzorgen ipv een ingehuurde verpleegster.
Het blijft me boeien
conversation = awareness