Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

dinsdag 7 januari 2014 om 10:45
Ik zemel nog even door.
Het gaat uiteindelijk om een groot geld bedrag.
Maar ze gaan natuuuuurlijk voor wat anders meedoen, op zoek naar zichzelf ofzo, terug naar de basis, blabla..
Maar uiteindelijk doen ze het ook voor het grote geld?
En dus laat je wat je liefhebt, wat terminaal ziek is etc voor wat het is, en ga je zeker niet naar de uitvaart?
En dat voor geld?(nou ja, en op zoek naar jezelf natuurlijk, want dat kan alleen maar op deze wijze)
Mis ik nou iets?
Ik snap het niet.
Het gaat uiteindelijk om een groot geld bedrag.
Maar ze gaan natuuuuurlijk voor wat anders meedoen, op zoek naar zichzelf ofzo, terug naar de basis, blabla..
Maar uiteindelijk doen ze het ook voor het grote geld?
En dus laat je wat je liefhebt, wat terminaal ziek is etc voor wat het is, en ga je zeker niet naar de uitvaart?
En dat voor geld?(nou ja, en op zoek naar jezelf natuurlijk, want dat kan alleen maar op deze wijze)
Mis ik nou iets?
Ik snap het niet.

dinsdag 7 januari 2014 om 10:47
quote:MilaDila schreef op 07 januari 2014 @ 10:43:
Ik neem aan dat Andrea het tijdstip van overlijden al wist; voordat je euthanasie mag uitvoeren ben je meestal al een paar weken verder.Dat hoeft niet hoor. Mijn oma had een euthanasieverklaring en toen zij niet meer wilde was het met 5 dagen geregeld.
Ik neem aan dat Andrea het tijdstip van overlijden al wist; voordat je euthanasie mag uitvoeren ben je meestal al een paar weken verder.Dat hoeft niet hoor. Mijn oma had een euthanasieverklaring en toen zij niet meer wilde was het met 5 dagen geregeld.
dinsdag 7 januari 2014 om 10:52
dinsdag 7 januari 2014 om 10:57
quote:tess07 schreef op 07 januari 2014 @ 10:47:
[...]
Dat hoeft niet hoor. Mijn oma had een euthanasieverklaring en toen zij niet meer wilde was het met 5 dagen geregeld.
Als je dochter zo slecht is dan wil je toch bij je man en (stief)dochter zijn om ze te steunen in deze verschrikkelijk verdrietige strijd.
Dan ga je toch niet als je een van de verdrietigste dingen, die je als ouders kan meemaken, in een krot in Laren zitten?
[...]
Dat hoeft niet hoor. Mijn oma had een euthanasieverklaring en toen zij niet meer wilde was het met 5 dagen geregeld.
Als je dochter zo slecht is dan wil je toch bij je man en (stief)dochter zijn om ze te steunen in deze verschrikkelijk verdrietige strijd.
Dan ga je toch niet als je een van de verdrietigste dingen, die je als ouders kan meemaken, in een krot in Laren zitten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 7 januari 2014 om 11:09
Wat een teringslecht programma. Echt weer de zoveelste big brother veer in de reet van john de mol kutprogramma. Met extra afscheiding. Zelden zo snel een programma afgezet.
En dan die overgeacteerde 'kandidaten'... Met die irritante zwerver ("ik kan niet meer voor geld werken") die even alle alcohol wilde verbieden omdat hij vond dat mensen dan vervelend werden. Mateloos irritante linkse kuthippie.
En dan die overgeacteerde 'kandidaten'... Met die irritante zwerver ("ik kan niet meer voor geld werken") die even alle alcohol wilde verbieden omdat hij vond dat mensen dan vervelend werden. Mateloos irritante linkse kuthippie.

dinsdag 7 januari 2014 om 11:51
quote:Fame schreef op 07 januari 2014 @ 10:52:
Ik zag dat er eentje een bankrekening wil openen, maar die snapt het idee van het programma niet echt denk ik.
(Ze mogen niet weg, moeten hun eigen wereld opbouwen, en dan zou hij willen internetbankieren ofzo?)Hoezo, ze mogen toch internet aanschaffen (kopen) en op die manier dan online aankopen gaan doen?
Ik zag dat er eentje een bankrekening wil openen, maar die snapt het idee van het programma niet echt denk ik.
(Ze mogen niet weg, moeten hun eigen wereld opbouwen, en dan zou hij willen internetbankieren ofzo?)Hoezo, ze mogen toch internet aanschaffen (kopen) en op die manier dan online aankopen gaan doen?

dinsdag 7 januari 2014 om 11:53
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Dan ga je toch niet als je een van de verdrietigste dingen, die je als ouders kan meemaken, in een krot in Laren zitten?Dat ben ik helemaal met je eens hoor! Ik reageerde alleen op het feit dat het dus wel binnen een paar dagen geregeld kan zijn.
[...]
Dan ga je toch niet als je een van de verdrietigste dingen, die je als ouders kan meemaken, in een krot in Laren zitten?Dat ben ik helemaal met je eens hoor! Ik reageerde alleen op het feit dat het dus wel binnen een paar dagen geregeld kan zijn.
dinsdag 7 januari 2014 om 11:55
quote:MilaDila schreef op 07 januari 2014 @ 11:51:
[...]
Hoezo, ze mogen toch internet aanschaffen (kopen) en op die manier dan online aankopen gaan doen?
Ooh, ze kunnen dus van alles van de huidige wereld inkopen. Nou, dan is de lol er wel van af.
Dan zie ik ze geen groente en aardappelen verbouwen.
[...]
Hoezo, ze mogen toch internet aanschaffen (kopen) en op die manier dan online aankopen gaan doen?
Ooh, ze kunnen dus van alles van de huidige wereld inkopen. Nou, dan is de lol er wel van af.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

dinsdag 7 januari 2014 om 11:59
quote:Fame schreef op 07 januari 2014 @ 11:55:
[...]
Ja, vrees het ergste. Primitiever was wel interessant geweest.
Ze mogen alleen het terrein niet af, maar op het terrein wel van alles doen en mensen uitnodigen. Ze geven nu ook rondleidingen voor geld, vraag me af of er dan niet gewoon ook familie & vrienden het terrein op kunnen.
[...]
Ja, vrees het ergste. Primitiever was wel interessant geweest.
Ze mogen alleen het terrein niet af, maar op het terrein wel van alles doen en mensen uitnodigen. Ze geven nu ook rondleidingen voor geld, vraag me af of er dan niet gewoon ook familie & vrienden het terrein op kunnen.
dinsdag 7 januari 2014 om 12:13
Ik vind het tegenvallen.Ik had verwacht dat ze moesten overleven net als 15 personen op een onbewoond eiland terechtkomen.Overleven met wat de natuur je biedt.Maar goed met 2 koeien en 10 kippen kom je dan tekort.Maar ik dacht zelf groentes en aardappelen en dergelijk verbouwen,fruitbomen planten ed.Maar ze kunnen van alles kopen door de rondleidingen ed dus dat overleven is luxe overleven.
John De Mol,zet 15 mensen op een onbewoond eiland en dan heb je echt overleven.
John De Mol,zet 15 mensen op een onbewoond eiland en dan heb je echt overleven.

dinsdag 7 januari 2014 om 12:35
quote:Mundy schreef op 07 januari 2014 @ 10:34:
[...]
Volgens mij is die wel echt hoor. Mijn vriend werkt in Groningen en ziet hem regelmatig op blote voeten langslopen
Klopt. Hij zat altijd bij mijn man's vroegere werk. Voor hij op blote voeten ging lopen droeg hij altijd kaplaarzen.
Dit soort programma's herinneren me er altijd aan waarom ik zo'n hekel heb aan mensen in groepen. Wie je ook bij elkaar zet, waar je ze ook bij elkaar zet, binnen de kortste keren wordt er geroddeld, gesneerd, achterbaks gedaan om vervolgens weer poeslief in je gezicht te doen.
[...]
Volgens mij is die wel echt hoor. Mijn vriend werkt in Groningen en ziet hem regelmatig op blote voeten langslopen
Klopt. Hij zat altijd bij mijn man's vroegere werk. Voor hij op blote voeten ging lopen droeg hij altijd kaplaarzen.
Dit soort programma's herinneren me er altijd aan waarom ik zo'n hekel heb aan mensen in groepen. Wie je ook bij elkaar zet, waar je ze ook bij elkaar zet, binnen de kortste keren wordt er geroddeld, gesneerd, achterbaks gedaan om vervolgens weer poeslief in je gezicht te doen.
dinsdag 7 januari 2014 om 12:41
Ik denk dat die Rienk wel teleurgesteld gaat zijn.
Hij had het erover dat hij een mes uit een steen moest gaan hakken haha. Komt hij daar krijgen ze 10000 euro. Hij heeft een heel idealistisch beeld ervan. Volgens mij gaat we een jaar lang alleen maar mensen zien die sigaretjes roken en over elkaar lullen.
Hij had het erover dat hij een mes uit een steen moest gaan hakken haha. Komt hij daar krijgen ze 10000 euro. Hij heeft een heel idealistisch beeld ervan. Volgens mij gaat we een jaar lang alleen maar mensen zien die sigaretjes roken en over elkaar lullen.

dinsdag 7 januari 2014 om 12:57
Ik had eigenlijk wat meer Expeditie Robinsonsachtig verwacht. Soort van Expeditie Robinson meets Big Brother.
Het enige wat ik er nu nog leuk aan vind is de roddel en achterklap
Maar het programma zelfs slaat nu echt nergens op. Hoezo overleven? In de voorstukjes van het programma lieten ze heel iets anders doorschemeren dan dat wat we nu op TV zien.
Het enige wat ik er nu nog leuk aan vind is de roddel en achterklap
Maar het programma zelfs slaat nu echt nergens op. Hoezo overleven? In de voorstukjes van het programma lieten ze heel iets anders doorschemeren dan dat wat we nu op TV zien.
dinsdag 7 januari 2014 om 13:05
Ik had niet verwacht dat ze dus geld konden verdienen door rondleidingen etc,ik dacht er is totaal geen contact met de buitenwereld en ze moeten echt vanaf 0 beginnen.
Ik verwacht nu toch meer een kruising tussen Big Brother/ de Gouden kooi en een klein beetje expeditie Robinson terwijl ik eigenlijk dacht dat het meer Robinson zou zijn.
Ik verwacht nu toch meer een kruising tussen Big Brother/ de Gouden kooi en een klein beetje expeditie Robinson terwijl ik eigenlijk dacht dat het meer Robinson zou zijn.
dinsdag 7 januari 2014 om 13:11
Ik was net te laat (dacht dat het 20:30 begon i.p.v. 19:30) en was al heel snel klaar nadat ik een huilende man bij de koeien zag die werd groepsgehugd door twee vrouwen waarvan er 1 van hen op semi zalvende wijze zei: maar je vrouw laat je juist hier zijn omdat ze van je HOUDT, waarop hij snikschouderde dat hou-hou-houden van ook lo-lo-loslaten is boehhhhhhhhhh.
Nee, dan liever Roy Donders met zijn huispakkenlijn.
Nee, dan liever Roy Donders met zijn huispakkenlijn.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 7 januari 2014 om 13:52