Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Wat een saaie aflevering.

Paul is een opvliegend geil mannetje en verder lijken er ook veel onsympathieke mensen in te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Rienk eigenlijk de ene die volgens mij echt wel oprecht is in zijn doen en laten. Heb nu al gezien dat die paul een vies lebberig geil mannetje is, die Billy rent overal achteraan aandachtsgeil ding en moet overal alles weten, Andrea vind ik vanaf nu ook erg raar welke malloot blijft daar zitten terwijl je dierbare in diepe rouw is, nouja zeg. Zo kan ik wel even doorgaan
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik vind het leuk en van mij hoeft er niemand uit. Ze zorgen ieder op zich voor hun vermaak en ergernissen.

Heerlijke trash tv ten top.
Waarom in vredesnaam koffiemelk bestellen als je twee koeien hebt
Vind ik ook Prada.

De eliminaties maakt het echt minder leuk, zo creeer je ook geen hechte groep omdat er telkens iemand uit en in gaat.

Heel jammer, zeker omdat het typisch gevalletjes worden van 1 iemand die iemand niet mag en de rest volgt. Dus Rienk word eruit geknikkerd, jammer.
Volgens mij mogen de deelnemers een top 3 maken wie er weg mogen en beslissen de streamkijkers.
wat een raar programma.
er gebeurt niks, maar de voice-over verzint overal een intrige bij
Zelden zo'n onsympathiek zooitje bij elkaar gezien
aandachtsgeile typjes
Helaas John mijn aandacht ben je kwijt
Ik heb het niet gekeken maar wel de aankondigingen gezien. Dit soort programma's zijn zo niet mijn ding. Om heel eerlijk te zijn vind ik het idee erachter behalve oninteressant, ook een beetje belachelijk. Ik denk trouwens dat het een flop wordt, maar wie ben ik. We zullen zien. Wel fijn voor diegenen die het wel een leuk programma vinden.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 januari 2014 @ 00:07:

aandachtsgeile typjesDat is meestal zo met dit soort programma's. De eerste Big Brother was nog leuk en onbevangen,toen was er nog geen idee van de impact. Daarna is iedereen zich bewust geworden van de 15 minutes of fame en doen er mensen mee die bekend willen worden.
Ik heb me oprecht verbaasd over andrea..al helemaal nu het concept is;dat er gewoon iemand elke maand uitgestemd kan worden..mens ga je lkker naar huis naar je dierbaren toe ..en betuig de laatste eer aan je stiefdochter

en die rienk wat een debiel..probeert een kleine tak op zn knie te breken en piept van de pijn

die billy..zeer ergerlijk type ,, het zal nooit worden zoals bb de mensen zijn zich veel te veel bewust van de cameras

heel raar ook dat er elke maand iemand uit moet..hoe moet je dan een stabiele samenlevening maken..??

Dus aan het eind vd rit kan het zomaar zo wezen dat er niemand meer inzit v d oorspronkelijke bewoners..?.

ik heb nu 2 x gekeken maar haak af vind het niets vernieuwends
Ik ben afgehaakt!

Toen het concept nog vaag was, leek het me wel leuk en interessant;

Kijken naar mensen die van de buitenwereld afgesloten (op een "koude plek", bleek f***ing Laren te zijn!) alles zelf moeten doen en een eigen maatschappij tot stand moeten brengen.

[Zo dacht Rienk er van te voren waarschijnlijk ook over, aangezien hij een echt survival pakket had verzameld, met een mes, touw, vuurstenen e.d.]

Maar nu, het programma is begonnen en het enige verschil van de mensen die in Utopia zitten ten opzichte van de rest van de inwoners van NL: ze mogen niet van het terrein af!

Ok, qua voorzieningen zitten ze iets primitiever, maar ik denk dat menig gezin onder de bijstandgrens er slechter bij zit dan hen.

Ik vind het een flop!
Ik vind het sowieso helemaal niet eerlijk dat er telkens iemand nieuws in komt.. Voor degene die er dadelijk over halfjaar in komt is het toch véle malen gemakkelijker dan voor degene die er vanaf het begin in zat. Ten eerste is het meeste dan al opgezet, qua voorzieningen ed. En die hoeft er geen jaar te verblijven maar maar een halfjaar, of nog korter, is toch niet eerlijk?
Had ze lekker gedropt op een onbewoond eilandje ergens bij Zweden ofzo. Dat was ook meer mijn verwachting. De hei bij Laren is nou niet echt desolaat te noemen.

Maar goed, ze zitten er en ik vind het nu nog wel leuk genoeg om te kijken, al denk ik dat de lol er ook wel weer snel vanaf gaat. Zo slecht hebben ze het niet.
Je zal je baan maar hebben opgezegd, je huis hebben verhuurd... En binnen een maand weer moeten aankloppen bij je ouders omdat je er uit bent gestemd.
*gaat even de aflevering van gisteren terugkijken*
quote:prada schreef op 07 januari 2014 @ 22:01:

Waarom in vredesnaam koffiemelk bestellen als je twee koeien hebt

haha, ja en ook nog 3 liter als ik het goed heb gehoord

Verbaas me trouwens over de flinke hoeveelheid rokers. Als tabak ook uit huishoudpot wordt betaald zou ik als niet-roker niet zo blij zijn.
Belachelijk dat er dan weer bezuinigd moet worden op het toilet.

Gat in de grond is prima. Tuurlijk joh, wacht maar tot je 's nachts je bed uit moet om daar in het pikkedonker het privaat te bereiken, met een beetje pech vriest je flamoes dicht of trekken je ballen zich terug tot in je oksels. En hoe wil je een gat gaan graven en de andere dichtgooien als er toch nog een horrorwinter aantreedt en je privaat vol is?

Maar ja, peuken en koffiemelk is natuurlijk veel belangrijker.
Was vanmorgen bij mijn therapeute en we hadden het over het programma. Zij zei tegen mijdt het allemaal wel potentiële cliënten van haar zouden kunnen zijn, er zit bIj allen een steekje los.

Wat ik persoonlijk niet begrijp, is dat er een bad buiten wordt neergezet, nou hou ik persoonlijk al niet zo van een bad, met een houtvuurtje eronder en dan buiten, brrr. En dan gaan ze met zijn tweeën, een man en een vrouw, in dat bad liggen. Wel met badkleding aan, dat dan weer wel, maar ik moet er toch niet aan denken om met die ongewassen figuren in bad te gaan liggen, volgens mij waste ik me dan liever lange tijd niet. Bah! Wat een dom gedoe.

En die Paul vind ik ook een sukkel, met zijn gejank om zijn meissie. Doe het dan niet!
Ik vind trouwens het wegstemmen ook nergens op slaan, laat ze toch gewoon het hele jaar volmaken,
quote:salandermillenium schreef op 08 januari 2014 @ 19:03:

Ik vind trouwens het wegstemmen ook nergens op slaan, laat ze toch gewoon het hele jaar volmaken,

Helemaal mee eens. Het gebeurt zelden dat iemand om objectieve redenen weggestemd wordt, het is vrijwel altijd een resultaat van kliekvorming e.d. Hij/zij is niet aardig, dus hij'zij moet weg, ook al heeft hij/zij het hardste gewerkt om de boel op te bouwen.

Dit is trouwens niet zo'n nieuw concept, er zijn in het buitenland al vaker van dit soort scenario's uitgevoerd en uitgezonden (één die me nu te binnen schiet is The Colony, was geloof ik op Discovery of zoiets). Maar ben niet zo'n fan van dit soort in scene gezette toestanden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Daar gaan we dan weer. Wat heb ik een vreselijke hekel aan die Paul...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven