Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
quote:vivagirly schreef op 24 maart 2014 @ 13:44:

Kan het niet zo zijn dat Robin dat gewoon zegt dat ze Jimmy eruit moet sturen van de regie maar dat ze het gewoon zelf wil? Lijkt me zo raar als dat echt zo is?

Geen flauw idee in hoeverre regie dingen bepaalt. Robin vond Jimmy in elk geval niet zo leuk want hij zegt niks tegen haar.

Hopelijk Jimmy eruit vanavond. Dan moet de rest ook eens aan de bak. Of niet.
Jimmy heeft Laura eens beter bevoeld? Zij is toch van de meisjes..?
Alle reacties Link kopieren
vingeren is geen seks toch??
Only dead fish go with the flow
Ik hoop eigenlijk nog steeds op Andrea eruit. Ze kan de publieksstem + 22 stemmen tegen haar toch niet zomaar negeren?
Blijkt, als ze het niet zo nauw neemt is hij vast een goede keus
Ik hoop toch wel dat Andrea vertrekt... Ben met dat gekke gedrag wel klaar. Neemt veel te veel aandacht dat mens.
Van mij mag Charlotte eruit, meeloopster.

Jimmy vind ik leuk en eerlijk.

Andrea is knetter wat het weer grappig maakt.
Oh nee, Isa is genomineerd, die exit dan.
Andrea heeft ontzettend zitten slijmen bij de nieuwkomers (kopjes koffie brengen, overal mee helpen). Die lieve act heeft sympathie gewekt vrees ik.
Ik woon nu in de streek waar de tweelingzusjes zijn opgegroeid en ze staan hier beiden bekend (heb ik van horen zeggen uiteraard) als 'koekoek.'
Jimmy ligt eruit.
Wat stom!
quote:MilaDila schreef op 24 maart 2014 @ 14:51:

Andrea heeft ontzettend zitten slijmen bij de nieuwkomers (kopjes koffie brengen, overal mee helpen). Die lieve act heeft sympathie gewekt vrees ik.Wat belachelijk. Die nieuwkomers hebben toch ook haar huichelstreken op tv/streams kunnen zien? Sowieso is ze gewoon rete irritant. Jammer dat Jim eruit is. Maar nu zal er dus helemaal niet meer geklust worden, want die andere mannen zijn volgens mij niet zulke klussers toch?
Oh lachen. Jimmy eruit, Paul weg, nou zal Emil wel de boel willen 'overnemen' maar dat gaat niet lukken denk ik.

Anarchie wordt het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stomste keuze ooit, ze baseert het puur op haar eigen gevoel, omdat Jimmy niet meer haar heeft gepraat, stom stom stom.

Ze had meer aan de groep moeten denken en dat heeft ze duidelijk niet gedaan.

Zeggen dat Jimmy geen geld binnen brengt bewijst dat ze echt totaal niet heeft opgelet de afgelopen dagen en alleen aan zichzelf denkt.
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
lees eens facebook........dit is niet mijn utopia!!
quote:peecee schreef op 24 maart 2014 @ 18:21:

lees eens facebook........dit is niet mijn utopia!!Wat bedoel je?
Ze bedoeld een facebook pagina die Dit is niet mijn utopia heet.
Jimmy eruit? Zonde... Een van de weinigen die ik wel oké vond.
quote:dolfje schreef op 24 maart 2014 @ 19:27:

Ze bedoeld een facebook pagina die Dit is niet mijn utopia heet.Ah dank je. Zal zo eens kijken.
Die domme koe heeft Jimmy eruit gestemd!

Ik vind Robin trouwens tot nu toe niet erg sympathiek overkomen. Ze heeft iets misplaatst verwaands/ arrogant.
NEEEEEEEEEEEEEEE ZE MOEST ZO STEMMEN!!!

Bewoners hebben geen inspraak.

lees dan even.......op facebook

dit is niet mijn utopia!!! daar lees je alles
Vind het toch verbazingwekkend dat mensen zich zo laten meeslepen door Utopia. FBpagina's maken, bellen, sms'en, chats etc. Hebben die mensen nu echt niets beters te doen?
quote:peecee schreef op 24 maart 2014 @ 20:25:

NEEEEEEEEEEEEEEE ZE MOEST ZO STEMMEN!!!

Bewoners hebben geen inspraak.

lees dan even.......op facebook

dit is niet mijn utopia!!! daar lees je alles

HOEZOOO?????

Zitten daar insiders met nuttige info?
Er hebben zich schijnbaar ook al sponsors teruggetrokken ,oa die boer die met zijn groente kwam en stichting doen. Volgens de site utopiatvshow tenminste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven