Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Die Anton kan dan wel oud en bejaard zijn, het is toch een flapdrol. Ik zou me nooit van mijn leven op nationale televisie en in kranten uitlaten over mijn priveleven en mijn expartner. Zelfs als er leugens zouden worden verspreid.

Die Anton is net zo erg als Andrea. Wat dat betreft verdienen ze elkaar.
@strike; wat verwacht je dan van iemand die bij de telegraaf heeft gewerkt?? ;)
Ik dacht dat ze geen contact mochten met vrienden en Fam.?

Wat zou er eigenlijk gebeuren als dat wel mocht..lijkt me ook best grappig. En als er mensen langs komen kunnen ze toch gewoon doen of het vreemden zijn....
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 19:18:

Ik zou het wel raar vinden als Anton mocht komen,geen contact met familie em vrienden was de regel.....

Ja inderdaad vind ik ook.

Maar goed, het levert weer leuke tv op... gezeik, gezeur en geruzie.

Ik vind het ergens wel leuk, kan anton de rest van de utopianen ook vertellen wat voor een leugenares het is.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:bostonbeertje schreef op 08 maart 2014 @ 19:31:

@strike; wat verwacht je dan van iemand die bij de telegraaf heeft gewerkt?? ;)Ah, dat verklaart een hoop. Ik heb in ieder geval volstrekt geen medelijden met die Anton. Hij is zelf met haar in zee gegaan. Dit kan geen verrassing zijn. Schijnheilig figuur om nu op nationale media zielig en boos te gaan lopen doen.
Wie van de 2 is nu eigenlijk de relifreak? Heeft Anton zich nu bekeerd voor zweefteef of andersom?

Verder zou Anton van mij niet naar utopia mogen voor een confrontatie als hij mijn vader was. Dat wijf veroorzaakt nog 'n fatale hartaanval met al haar hysterische leugens.
Nu met dit mooie weer...ik hoop dat iedereen de Utopianen vergeet.
Zappen we in december per ongeluk op Utopia zien wij daar; Billy met een tweeling (vader Ruud) en zwanger van de derde (vader Jimmy). Rienk als grootgeldbezitter, Paul als minnaar van Andrea. Aike als blote voeten artiest.

Emil is begonnen als koehandelaar en Nicoline als paaldanslerares.

De rest is huilend naar huis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
...die vader van de tweeling kan altijd nog één of ander zijn...

Verder eens. (Aike draagt dan wel slippers van Emil denk ik)

En Isabelle? Ah, die drijft het vee bij-een.
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 09:21:

Had je gezien hoeveel zout ze er in deed??? Echt niet normaal. Zij kookt echt op ouderwetse wijze volgens mij.Qua gezondheid hoop ik dat ze Anton waarschuwen om daar niet een bordje mee te eten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een heerlijk topic dit zo

Wat ik me wel al een tijdje afvraag. Waarom doet Jimmy zo poeslief tegen Andrea. Van zo'n legermannetje verwacht je toch iets meer pit, maar hij behandeld haar met fluwelen handschoentjes. Waar hij t geduld vandaan haalt ?!
Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 23:30:

Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)plausibel
Moet je maar eens bekijken wat er voor volk in zit daar hebben ze wel een therapeut bij nodig:

Andrea de totaal gestoorde.

Billy ( heeft geen uitleg nodig)

Paul ( die om de haverklap zit te janken)

Rienk die pretendeert de wijsheid in pacht te hebben maar ook maar gewoon een meeloper is

Charlotte spoort ook van geen kant

Emil die woedeuitbarstingen heeft

Etc etc etc
Ik blijf het toch een fascinerd programma vinden. Hoe hebben ze die mensen gevonden ?
Bij een gekkenhuis denk ik;-)
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 23:30:

Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)Zou nog best 'ns kunnen ook! Zo ie iedereen maar loopt te troosten, heel erg on-militair like in elk geval. Of zou ie uit dienst geschopt zijn omdat 't zo'n watje is?
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2014 @ 00:56:

Wat een jankprogramma. Ik zou er niet dagelijks naar kunnen kijken maar jullie updates wat er gebeurd vind ik wel erg leuk om te blijven volgen.
Xij zijn gecast op gekkigheid. Als we een Miep Doorsnee willen zien is het verre van interessant natuurlijk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2014 @ 22:34:

[...]

Qua gezondheid hoop ik dat ze Anton waarschuwen om daar niet een bordje mee te eten .Inderdaad, niet alleen vanwege de hoeveelheid zout. Maar ik vertrouw die andrea ook voor geen meter, je weet niet wat ze tussen dat eten doet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Toch blijf ik er bij dat het belachelijk is als die vent mag komen,welke regels gaan ze later nog meer breken/veranderen??

Raar ook dat niemand van de kandidaten zegt '' ja dat mag niet want we mogen geen contact hebben''

Ik denk dat er in die zenderkamer waar ze wel eens heen moeten meer besproken wordt dan wij weten.
Zouden ze niet stiekem mailen met hun dierbaren? Bedoel, ze kunnen online.
Mij lijkt dat ze niet overal op elke site kunnen/mogen en dat de redactie meekijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven