Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
zondag 9 maart 2014 om 12:08
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 23:30:
Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)Oh wat een goeie, slimme man heb jij Dolfje.
Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)Oh wat een goeie, slimme man heb jij Dolfje.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 9 maart 2014 om 12:16
quote:denachtzuster schreef op 09 maart 2014 @ 11:33:
Laatste nieuws is dat Andrea op Bonaire de lievelingshond van haar gastvrouw heeft vergiftigd met rattengif.Als dat waar is, ...... verschrikkelijk............ gestoord wijf.
Laatste nieuws is dat Andrea op Bonaire de lievelingshond van haar gastvrouw heeft vergiftigd met rattengif.Als dat waar is, ...... verschrikkelijk............ gestoord wijf.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 9 maart 2014 om 12:20
zondag 9 maart 2014 om 13:34
quote:denachtzuster schreef op 09 maart 2014 @ 12:20:
[...]
Ja maar ze kan er niks aan doen hè? Want alles wordt altijd van haar afgepakt.
Wat een debiel zeg dat mens.
[...]
Ja maar ze kan er niks aan doen hè? Want alles wordt altijd van haar afgepakt.
Wat een debiel zeg dat mens.
zondag 9 maart 2014 om 19:23
http://www.utopiagekte.nl ... on-vermoord-hond.html?m=0
Hier het verhaal over Andrea die een hond dood gemaakt heeft...
Hier het verhaal over Andrea die een hond dood gemaakt heeft...

zondag 9 maart 2014 om 21:22
Wat een figuren zitten er toch in, niet te geloven!
Andrea spant de kroon, die jankt om alles en heeft volgens mij gewoon psychische hulp nodig. Misschien dat de programma makers binnenkort ingrijpen om haar uit haar lijden te verlossen. Mateloos irritant type.
Billy is een druktemaker, snel opgefokt en altijd dat geknuffel, brrr.
Paul is janker nummer 2. Ga toch gewoon naar huis, als je het mist.
Dat is toch wel de top 3 van irritante figuren. Maar er zijn er meer die irritatie opwekken. Van de vrouwen zijn Nicolien, Laura en in iets mindere mate Isabel, Charlotte en Aike wel okay. De mannen tonen vooral haantjesgedrag, met name Paul, Emiel en Ruud. Giorgio en Jimmy zijn vrij kleurloos. Rienk is af en toe wel grappig, maar ook wel star. Zijn "verhouding" met Nicolien is op zijn minst apart te noemen.
Andrea spant de kroon, die jankt om alles en heeft volgens mij gewoon psychische hulp nodig. Misschien dat de programma makers binnenkort ingrijpen om haar uit haar lijden te verlossen. Mateloos irritant type.
Billy is een druktemaker, snel opgefokt en altijd dat geknuffel, brrr.
Paul is janker nummer 2. Ga toch gewoon naar huis, als je het mist.
Dat is toch wel de top 3 van irritante figuren. Maar er zijn er meer die irritatie opwekken. Van de vrouwen zijn Nicolien, Laura en in iets mindere mate Isabel, Charlotte en Aike wel okay. De mannen tonen vooral haantjesgedrag, met name Paul, Emiel en Ruud. Giorgio en Jimmy zijn vrij kleurloos. Rienk is af en toe wel grappig, maar ook wel star. Zijn "verhouding" met Nicolien is op zijn minst apart te noemen.
maandag 10 maart 2014 om 14:13
ik ben gestopt met kijken op uitzending gemist. Zo ongeloofwaardig allemaal. En ik word misselijk van dat gerook. zoals de ene peuk na de andere aangestoken wordt, duurzaam en biologisch associeer ik met gezondheid. De inwoners zijn gewoon Tokkies en zijn geenszins bezig met een gezondere maatschappij na te streven. Een voorbeeld voor anderen zijn ze al evenmin.
Het concept was best aardig. Maar de casting zo belabberd. Dus...poppetje gezien kastje dicht.
Het concept was best aardig. Maar de casting zo belabberd. Dus...poppetje gezien kastje dicht.