Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Laatste nieuws is dat Andrea op Bonaire de lievelingshond van haar gastvrouw heeft vergiftigd met rattengif.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 23:30:

Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)Oh wat een goeie, slimme man heb jij Dolfje.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als Andreahonden vergiftigd is het echt niet veilig voor anton
quote:denachtzuster schreef op 09 maart 2014 @ 11:33:

Laatste nieuws is dat Andrea op Bonaire de lievelingshond van haar gastvrouw heeft vergiftigd met rattengif.Als dat waar is, ...... verschrikkelijk............ gestoord wijf.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 09 maart 2014 @ 12:16:

[...]

Als dat waar is, ...... verschrikkelijk............ gestoord wijf.

Ja maar ze kan er niks aan doen hè? Want alles wordt altijd van haar afgepakt.

Wat een debiel zeg dat mens.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:denachtzuster schreef op 09 maart 2014 @ 12:20:

[...]

Ja maar ze kan er niks aan doen hè? Want alles wordt altijd van haar afgepakt.

Wat een debiel zeg dat mens.
http://www.utopiagekte.nl ... on-vermoord-hond.html?m=0

Hier het verhaal over Andrea die een hond dood gemaakt heeft...
Hahaaha, het wordt steeds leuker Andrea de heks (al dan niet met wrat op haar neus of als Mega Mindy)

Andrea met haar dagelijkse make-up

Charlotte heeft een curieuze lippenstift.

Wat een figuren zitten er toch in, niet te geloven!

Andrea spant de kroon, die jankt om alles en heeft volgens mij gewoon psychische hulp nodig. Misschien dat de programma makers binnenkort ingrijpen om haar uit haar lijden te verlossen. Mateloos irritant type.

Billy is een druktemaker, snel opgefokt en altijd dat geknuffel, brrr.

Paul is janker nummer 2. Ga toch gewoon naar huis, als je het mist.

Dat is toch wel de top 3 van irritante figuren. Maar er zijn er meer die irritatie opwekken. Van de vrouwen zijn Nicolien, Laura en in iets mindere mate Isabel, Charlotte en Aike wel okay. De mannen tonen vooral haantjesgedrag, met name Paul, Emiel en Ruud. Giorgio en Jimmy zijn vrij kleurloos. Rienk is af en toe wel grappig, maar ook wel star. Zijn "verhouding" met Nicolien is op zijn minst apart te noemen.
Hoe langer je ze kent, hoe gekker ze worden...:)
Ruud heeft vanmorgen Billy weer even geketst, maar moest het bij zichzelf daarna zelf afmaken.

En Laura heeft familie op visite, maar waarom snap ik niet helemaal, dacht dat er geen bekenden binnen mochten komen?
ik ben gestopt met kijken op uitzending gemist. Zo ongeloofwaardig allemaal. En ik word misselijk van dat gerook. zoals de ene peuk na de andere aangestoken wordt, duurzaam en biologisch associeer ik met gezondheid. De inwoners zijn gewoon Tokkies en zijn geenszins bezig met een gezondere maatschappij na te streven. Een voorbeeld voor anderen zijn ze al evenmin.

Het concept was best aardig. Maar de casting zo belabberd. Dus...poppetje gezien kastje dicht.
Ja! Dat is het juiste woord: Tokkies! Wat een rokende zuipende n**kende ruziemakende viespeuken zijn het! Bah.
Die pannenkoeken!! En daar nog geld voor durven vragen ook...
Brrrr die pannenkoeken.

Maar die Ruud, had die nu z'n vingers onder het bloed van Billy zitten of was dat verf? Ransaap, bah
Hoor je officieel geen vergunning te hebben als je etenswaren verkoopt?
Aan de andere kant, mensen die daar naartoe gaan die weten wat voor onhygienische bende het daar is, dus ze kiezen er zelf voor veel te veel geld uit te geven aan rommel.
Zag ik het nou goed en stonden Billy en Ruud nou weer te rotzooien onder de douche?
Ja, goed gezien.
Er stonden er ook een paar overheen naar ze te kijken, zou me doodschamen!
Die verbrande pannenkoeken!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou het eten van Vanessa niet willen eten, waar ze eerst met haar sigaretten-vingers aan heeft gezeten. Ik heb nog nooit zoveel rokende mensen op een kluitje gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven