Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
zaterdag 8 maart 2014 om 19:21
Die Anton kan dan wel oud en bejaard zijn, het is toch een flapdrol. Ik zou me nooit van mijn leven op nationale televisie en in kranten uitlaten over mijn priveleven en mijn expartner. Zelfs als er leugens zouden worden verspreid.
Die Anton is net zo erg als Andrea. Wat dat betreft verdienen ze elkaar.
Die Anton is net zo erg als Andrea. Wat dat betreft verdienen ze elkaar.
zaterdag 8 maart 2014 om 19:40
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 19:18:
Ik zou het wel raar vinden als Anton mocht komen,geen contact met familie em vrienden was de regel.....
Ja inderdaad vind ik ook.
Maar goed, het levert weer leuke tv op... gezeik, gezeur en geruzie.
Ik vind het ergens wel leuk, kan anton de rest van de utopianen ook vertellen wat voor een leugenares het is.
Ik zou het wel raar vinden als Anton mocht komen,geen contact met familie em vrienden was de regel.....
Ja inderdaad vind ik ook.
Maar goed, het levert weer leuke tv op... gezeik, gezeur en geruzie.
Ik vind het ergens wel leuk, kan anton de rest van de utopianen ook vertellen wat voor een leugenares het is.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zaterdag 8 maart 2014 om 19:41
quote:bostonbeertje schreef op 08 maart 2014 @ 19:31:
@strike; wat verwacht je dan van iemand die bij de telegraaf heeft gewerkt?? ;)Ah, dat verklaart een hoop. Ik heb in ieder geval volstrekt geen medelijden met die Anton. Hij is zelf met haar in zee gegaan. Dit kan geen verrassing zijn. Schijnheilig figuur om nu op nationale media zielig en boos te gaan lopen doen.
@strike; wat verwacht je dan van iemand die bij de telegraaf heeft gewerkt?? ;)Ah, dat verklaart een hoop. Ik heb in ieder geval volstrekt geen medelijden met die Anton. Hij is zelf met haar in zee gegaan. Dit kan geen verrassing zijn. Schijnheilig figuur om nu op nationale media zielig en boos te gaan lopen doen.

zaterdag 8 maart 2014 om 19:45

zaterdag 8 maart 2014 om 20:32
Zappen we in december per ongeluk op Utopia zien wij daar; Billy met een tweeling (vader Ruud) en zwanger van de derde (vader Jimmy). Rienk als grootgeldbezitter, Paul als minnaar van Andrea. Aike als blote voeten artiest.
Emil is begonnen als koehandelaar en Nicoline als paaldanslerares.
De rest is huilend naar huis.
Emil is begonnen als koehandelaar en Nicoline als paaldanslerares.
De rest is huilend naar huis.

zaterdag 8 maart 2014 om 22:34
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 09:21:
Had je gezien hoeveel zout ze er in deed??? Echt niet normaal. Zij kookt echt op ouderwetse wijze volgens mij.Qua gezondheid hoop ik dat ze Anton waarschuwen om daar niet een bordje mee te eten .
Had je gezien hoeveel zout ze er in deed??? Echt niet normaal. Zij kookt echt op ouderwetse wijze volgens mij.Qua gezondheid hoop ik dat ze Anton waarschuwen om daar niet een bordje mee te eten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 8 maart 2014 om 22:39
zaterdag 8 maart 2014 om 23:39
Moet je maar eens bekijken wat er voor volk in zit daar hebben ze wel een therapeut bij nodig:
Andrea de totaal gestoorde.
Billy ( heeft geen uitleg nodig)
Paul ( die om de haverklap zit te janken)
Rienk die pretendeert de wijsheid in pacht te hebben maar ook maar gewoon een meeloper is
Charlotte spoort ook van geen kant
Emil die woedeuitbarstingen heeft
Etc etc etc
Andrea de totaal gestoorde.
Billy ( heeft geen uitleg nodig)
Paul ( die om de haverklap zit te janken)
Rienk die pretendeert de wijsheid in pacht te hebben maar ook maar gewoon een meeloper is
Charlotte spoort ook van geen kant
Emil die woedeuitbarstingen heeft
Etc etc etc

zondag 9 maart 2014 om 07:37
quote:dolfje schreef op 08 maart 2014 @ 23:30:
Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)Zou nog best 'ns kunnen ook! Zo ie iedereen maar loopt te troosten, heel erg on-militair like in elk geval. Of zou ie uit dienst geschopt zijn omdat 't zo'n watje is?
Mijn man denkt dat Jimmy eigenlijk een therapeut is die er door de makers ingezet is:-)Zou nog best 'ns kunnen ook! Zo ie iedereen maar loopt te troosten, heel erg on-militair like in elk geval. Of zou ie uit dienst geschopt zijn omdat 't zo'n watje is?

zondag 9 maart 2014 om 08:58
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2014 @ 22:34:
[...]
Qua gezondheid hoop ik dat ze Anton waarschuwen om daar niet een bordje mee te eten .Inderdaad, niet alleen vanwege de hoeveelheid zout. Maar ik vertrouw die andrea ook voor geen meter, je weet niet wat ze tussen dat eten doet.
[...]
Qua gezondheid hoop ik dat ze Anton waarschuwen om daar niet een bordje mee te eten .Inderdaad, niet alleen vanwege de hoeveelheid zout. Maar ik vertrouw die andrea ook voor geen meter, je weet niet wat ze tussen dat eten doet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zondag 9 maart 2014 om 10:10
Toch blijf ik er bij dat het belachelijk is als die vent mag komen,welke regels gaan ze later nog meer breken/veranderen??
Raar ook dat niemand van de kandidaten zegt '' ja dat mag niet want we mogen geen contact hebben''
Ik denk dat er in die zenderkamer waar ze wel eens heen moeten meer besproken wordt dan wij weten.
Raar ook dat niemand van de kandidaten zegt '' ja dat mag niet want we mogen geen contact hebben''
Ik denk dat er in die zenderkamer waar ze wel eens heen moeten meer besproken wordt dan wij weten.