Entertainment alle pijlers

Utopia2 Deel 1

04-06-2018 20:08 495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
...
Alle reacties Link kopieren
Idd. Beter. Zijn alleen maar aan het ruziën. Laatste tijd was het niet meer zo leuk om te volgen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Was te verwachten maar ik vind het toch wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
misspatrice schreef:
20-08-2019 13:42
Idd. Beter. Zijn alleen maar aan het ruziën. Laatste tijd was het niet meer zo leuk om te volgen.
Vond ik ook. Weinig sympathieke mensen, op een enkeling na, met inderdaad veel geruzie, pffff.
En toch vind ik het wel jammer dat het stopt, al keek ik al tijden niet meer.
Maar zo af en toe kwam het langs, alsof je even vlug bij wat vage buren op de koffie ging.

Er zal vast iets voor in de plaats komen!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Politie rolt wietplantage op.
Omg, wel 3 hele planten.

http://www.telegraaf.nl/video/196356372 ... -in-utopia
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
25-08-2019 15:47
Politie rolt wietplantage op.
Omg, wel 3 hele planten.

http://www.telegraaf.nl/video/196356372 ... -in-utopia
Volgens mij is dat in scène gezet. Politie gaat echt niet handhaven op 3 planten waar verder niemand last van heeft.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Franny en Gerrit wel leuk samen eigenlijk.
Zij laat hem zichzelf zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Gerrit een eikel.
...
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=NXxZx_ay8Bg

De hele film.
:facepalm:
...
Billy is terug voor de laatste maanden.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-09-2019 13:56
Billy is terug voor de laatste maanden.


Omg, let the drama begin.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Oooh heerlijk. Ik ben de een van de weinige personen die blij is met Billy als nieuwe inwoner. Vond het altijd leuke tv. Ik zou niet met haar willen samenwonen maar ernaar kijken vind ik prima :popcorn:
Ze heeft inmiddels een vaste relatie met wie ze samenwoont en dan gaat ze nu 3,5 maand met Jessie in Utopia zitten. Ben benieuwd wat voor drama dat oplevert idd!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-09-2019 15:08
Ze heeft inmiddels een vaste relatie met wie ze samenwoont en dan gaat ze nu 3,5 maand met Jessie in Utopia zitten. Ben benieuwd wat voor drama dat oplevert idd!
Godsamme... ik ga weer kijken: Billy-drama, altijd goed :popcorn:
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
09-09-2019 14:20
Omg, let the drama begin.
:cheer:
...
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
10-09-2019 00:24
:cheer:

Billy is er al weer uit.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
11-09-2019 20:42
Billy is er al weer uit.
:woa:
...
Ik zag 't op facebook. Dacht net dan ga ik toch maar weer utopia kijken, maar het was dus er in en er gelijk weer uit. Had ze uberhaupt niet de intentie om langer te blijven?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-09-2019 11:25
Ik zag 't op facebook. Dacht net dan ga ik toch maar weer utopia kijken, maar het was dus er in en er gelijk weer uit. Had ze uberhaupt niet de intentie om langer te blijven?

Het was een geintje van de regie. Ze heeft wel een zwarte envelop achter gelaten met de boodschap, dat niemand meer contact mag hebben met de buitenwereld tot het eind.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
12-09-2019 11:37
Het was een geintje van de regie. Ze heeft wel een zwarte envelop achter gelaten met de boodschap, dat niemand meer contact mag hebben met de buitenwereld tot het eind.
Hoe doen ze dat dan met markten en evenementen?
...
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat ze zo snel weer weg was.. Vinden jullie ook dat Merel een stuk knapper was voor haar laatste botox behandelingen? Haar gezicht lijkt nu opgeblazen en de kringen onder de ogen die ze heeft laten opvullen vallen alleen maar meer op :/ Zonde en totaal onnodig
Ik heb nu 2 afleveringen gekeken omdat ik het bezoek van Billy wilde zien, maar wat is die Merel een irritante griet zeg! Dat gezeik over een inloopkast (why?) en dan dat gedram bij Jessie.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
12-09-2019 14:30
Hoe doen ze dat dan met markten en evenementen?
Voornamelijk eigen familie niet.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
chanella1 schreef:
12-09-2019 18:14
Wat jammer dat ze zo snel weer weg was.. Vinden jullie ook dat Merel een stuk knapper was voor haar laatste botox behandelingen? Haar gezicht lijkt nu opgeblazen en de kringen onder de ogen die ze heeft laten opvullen vallen alleen maar meer op :/ Zonde en totaal onnodig
Klopt, viel mij ook op . Ze heeft een ander gezicht en lijkt wel of onder haar ogen iets is misgegaan.
Alle reacties Link kopieren
chanella1 schreef:
12-09-2019 18:14
Wat jammer dat ze zo snel weer weg was.. Vinden jullie ook dat Merel een stuk knapper was voor haar laatste botox behandelingen? Haar gezicht lijkt nu opgeblazen en de kringen onder de ogen die ze heeft laten opvullen vallen alleen maar meer op :/ Zonde en totaal onnodig
Ja echt hè. Viel mij ook op dat ze er raar uitzag vooral onder haar ogen. Jammer want ze heeft van nature juist zo'n mooi gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het wel oneerlijk gevonden als Billy nu op het laatst ineens weer erbij was gekomen en mocht proberen als winnares te eindigen. Maar toch jammer dat ze alweer weg is, met haar erbij is er een stuk meer te beleven (en irriteren).

Ik heb normaal altijd wel een favoriet maar deze groep mensen heeft niet mijn gunfactor. Alleen Alexandra vind ik wel leuk/sympathiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven