Entertainment alle pijlers

Veel liefs uit Holland.

06-02-2018 20:24 69 berichten
Nieuw programma op Net5 Wie kijkt er mee?

Tien Nederlandse expats (mannen en vrouwen) op zoek naar een Nederlandse partner. De avontuurlijke expats zoeken een geliefde met wie ze het 'Nederlandse gevoel' kunnen delen. Want er is toch niets lekkerder dan samen op de bank met een zak stroopwafels, Nederlands praten en aan een half woord genoeg hebben. De zoektocht is echter niet eenvoudig. Vinden de expats een partner die bereid is alles achter te laten en te emigreren voor de liefde?
advertentie

Joep uit Kenia, Lieke uit Nieuw Zeeland en Joep uit Frankrijk bekijken vol spanning de ingezonden videoboodschappen van Nederlandse singles. Zit er een potentiële match tussen en bij wie springt er een vonk over tijdens de speeddate in Nederland?
Jawel, maar ze hadden een fout gemaakt in de digitale programmagids door het aflevering 1 te noemen. BIj mij was het daardoor ook niet opgenomen. Ik heb het via gemist teruggekeken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-04-2018 09:00
Jawel, maar ze hadden een fout gemaakt in de digitale programmagids door het aflevering 1 te noemen. BIj mij was het daardoor ook niet opgenomen. Ik heb het via gemist teruggekeken.

Hey thnx😊 ik neem het ook altijd op en kreeg idd een foutmelding. Dan heb ik vanavond nog lekker n aflevering tegoed 😎 Al ben ik de deelnemers inmiddels wel kotsbeu. Die Lieke en meneer Bangkok mogen mekaar hebben hoor. Zelfde laken een pak. Ik denk dat hun tijdens het stiekeme contact flink geroddeld hebben over hun kandidaten. Dat de heren van Lieke net op groepsvakantie waren bijvoorbeeld. Maar ik vind dat die mannen zich prima vermaakt hebben. Wat moet je dan, als de vrouw voor wie je komt er steeds ls een dooie bij zit.
De vrouwelijke kandidaten vond ik afhankelijke zeurkouzen. Ze hoefden ook niet te doen alsof mr Bangkok al volop vreemdging. Da's ook wel weer overtrokken.
Alle reacties Link kopieren
Btw. Joep Frankrijk heeft gewoon degene gekozen die t minst moeilijk deed. Het had zomaar die donkerharige kunnen worden. Had m geen donder uitgemaakt.
Joep Frankrijk is zijn wilde haar nog aan het verkennen.
Overigens, hier staat ineens de opname gepland op zondag. In TV gids zie ik de aflevering die niet opgenomen is ook nergens staan. Ik vraag me serieus af of ik nou gek ben.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 15:38
1.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
14-04-2018 06:43
Overigens, hier staat ineens de opname gepland op zo dag. In TVGids zie ik de aflevering die niet opgenomen is ook nergens staan. Ik vraag me serieus af of ik nou gek ben.
Ik heb m gisteren wel via gemist op m'n tv kunnen kijken. Op de programmering stond voetbal ervoor.
Chrystal schreef:
14-04-2018 14:19
Ik heb m gisteren wel via gemist op m'n tv kunnen kijken. Op de programmering stond voetbal ervoor.
Hij is nu op net5 bezig
Ik heb medelijden met die kinderen van Thirza als ze echt gaan verhuizen.
Wat een leuke aparte wending die Tom en Lieke!!
Hier was opname wéér Niet gelukt. Kijk nu TV gemist. Reclames doorspoelen kan niet. Weet per direct weer waarom ik geen tv meer kijk zonder dat iets is opgenomen! Wat een zeik!


Overigens.....die kinderen van Thirza zijn zo klein, een verhuizing naar ander land voelen die echt niet als verdrietig. Die gaan met mama mee en klaar is Kees.
Ik ben op zoek naar de volgende uitzending waar de expats Nederland bezoeken. Weet iemand wanneer deze wordt uitgezonden?
Alle reacties Link kopieren
jusa schreef:
18-04-2018 20:16
Ik ben op zoek naar de volgende uitzending waar de expats Nederland bezoeken. Weet iemand wanneer deze wordt uitgezonden?
Dat was de aflevering van 2 weken geleden dacht ik?

Ik vind de nieuwe gezinssituatie va Joep Kenia wel mooi om te zien. Die vrouw lijkt daar echt te passen.
Zo stom, ik kan hem dus nergens terugvinden om terug te kijken dus ik ben heel benieuwd wie er is gekozen in Australië en Afrika. Iemand een spoiler in het wit?
jusa schreef:
19-04-2018 12:28
Zo stom, ik kan hem dus nergens terugvinden om terug te kijken dus ik ben heel benieuwd wie er is gekozen in Australië en Afrika. Iemand een spoiler in het wit?
https://www.net5.nl/programmas/veel-liefs-uit-holland/
Staan ze hier tussen?

https://tvblik.nl/veel-liefs-uit-holland
De serie is afgelopen dus echt spoileren is het niet.
Joep Kenia heeft gekozen voor die meid van 31 met 2 kinderen van een buitenlandse man.

Joep Frankrijk heeft gekozen voor de blonde meid.
Ik denk dat ik hem gevonden heb, nr. 1 van april is de laatste aflevering nr 11 vermoed ik.

Ben benieuwd!
Oh, en William koos voor de donkerdharige met lang krullend haar uit Zeeland.
Gezien👍🏻

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven