Entertainment alle pijlers

Veel liefs uit Holland.

06-02-2018 20:24 69 berichten
Nieuw programma op Net5 Wie kijkt er mee?

Tien Nederlandse expats (mannen en vrouwen) op zoek naar een Nederlandse partner. De avontuurlijke expats zoeken een geliefde met wie ze het 'Nederlandse gevoel' kunnen delen. Want er is toch niets lekkerder dan samen op de bank met een zak stroopwafels, Nederlands praten en aan een half woord genoeg hebben. De zoektocht is echter niet eenvoudig. Vinden de expats een partner die bereid is alles achter te laten en te emigreren voor de liefde?
advertentie

Joep uit Kenia, Lieke uit Nieuw Zeeland en Joep uit Frankrijk bekijken vol spanning de ingezonden videoboodschappen van Nederlandse singles. Zit er een potentiële match tussen en bij wie springt er een vonk over tijdens de speeddate in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!!
Leuk programma,
Leuke deelnemers ook. Alleen met Joep heb ik persoonlijk ook niets. Ik kan niet tegen dat zijige.
Ben benieuwd volgende week wie ze gaan kiezen.
Volgens mij zoekt Joep uit Frankrijk gewoon een klusser, iemand die hem kan helpen met de opbouw van de camping i.p.v. een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Oh heet die uit Frankrijk Joep?
Hoe heet die gelovige man uit Afrika?
Die bedoel ik:)
Ze heten allebei Joep ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vanavond op SBS9.
Alle reacties Link kopieren
Even uppen deze!
Ik vind de situaties steeds 'interessanter' worden.
Ik zou bij Joep al op dag 1 omgekeerd zijn. Worden ze daar vol aan t klussen gezet. Dat ie z'n eigen gauw gaat schamen!
De situatie van de vrouw uit Nieuw-Zeeland vind ik zo bijzonder.
Leuke vrouw, zowel qua innerlijk als uiterlijk.
Maar de mannen blijken meer geïnteresseerd in de omgeving en elkaar dan in haar.
Ben benieuwd hoe zij daar nu na afloop op terugkijken.
Ik vind die Joep uit Afrika raar en zo "gelukzalig"over komen. Ik vraag mij ook af welke vrouw zich met een paar kleine kinderen zo graag naar de ander kant van de wereld wil verhuizen voor tv liefde.
Vind het best sneu voor die vrouw uit Nieuw Zeeland. Volgens mij is zij echt een leuke lieve vrouw. Ik vind alleen die man aantrekkelijk die ook al in Nieuw Zeeland woont.

Joep uit Frankrijk moet zich echt schamen inderdaad. Lijkt meer een klusteam wat hij opgescharreld heeft. Vinden die vrouwen dat nou normaal vraag ik me af.
Die verloskundige uit Nieuw Zeeland is inderdaad heel leuk. En vind haar ook mooi. En die boer uit Nieuw Zeeland zou mij wel kunnen bekoren. Dacht dat wanneer ze zich zouden zien dat het misschien zou tegenvallen, want enkel via het web gezien en gesproken. Kwam me daar een leuke kerel binnen! Lang en knap!

Maar zo zie je.....die mannen zijn toch van Mars en vrouwen van Venus. :proud:

Die Joep uit Frankrijk hangt zijn tong ergens in en verkondigd vervolgens voor de anderen ook gevoelens te hebben. Enerzijds denk ik logisch. Dom dat die meid denkt dat ze de enige is voor hem. Anderzijds is ook dat vrij sneu. Klusteam en sexpoezen voor hem. Hij heeft mooie ogen. Dat wel.
Als ik die meid van Joep uit Frankrijk zou zijn had ik niets verteld aan de andere over die zoen partij.
Ik denk zomaar dat Joep het type is wat van meerdere vrouwen te gelijk kan houden.
Wil hem wel zonder baard zien.
Nu grenzeloos verliefd even kijken
Grenzeloos verliefd kijk ik niet meer. Niet meer interessant vond ik het ineens.
Alle reacties Link kopieren
volgende week wordt het spannender zie ik...
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
20-03-2018 21:30
volgende week wordt het spannender zie ik...
Denk t ook! Tom uit Bangkok zit op z'n telefoontje met een andere dame denk ik! Terwijl t leek offie druk met werk was. Die blonde kandidate staat meteen op om weg te lopen. Ben heel nieuwsgierig!

Ik vind Joep Frankrijk echt een tactloze.. het is niet de bedoeling dat je in een paar dagen tijd alle smaken uit gaat proberen. Dat gesprek met die 'roodhaar geverfde' meid was tenenkrommend. Joep lult maar wat en geeft inhoudelijk geen antwoord. Dat zet bij mij meteen kwaad bloed.

Joep Kenia...Ik weet t niet.. als ik daar kandidate was, zou ik het een beproeving vinden. Links rijden, met Joep ernaast die kijkt of je geschikt bent voor het Keniaanse verkeer 😑 Ik zou de kluiten eruit rijden😣 Joep die kijkt of je wel genoeg Christus gezind bent. En Joeps kinderen die de aandacht vragen.

In Australië bij William vind ik de meiden leuk en hij wordt ook wat relaxter heb ik t idee.

Nieuw Zeeland, vind de verloskundige niet zo initiatiefrijk en geïnteresseerd. De mannen vind ik heel aardig en haar landgenoot had wel een keurig en raak gesprek met haar. Leuke gozer wel.
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
20-03-2018 21:30
volgende week wordt het spannender zie ik...
Denk t ook! Tom uit Bangkok zit op z'n telefoontje met een andere dame denk ik! Terwijl t leek offie druk met werk was. Die blonde kandidate staat meteen op om weg te lopen. Ben heel nieuwsgierig!

Ik vind Joep Frankrijk echt een tactloze.. het is niet de bedoeling dat je in een paar dagen tijd alle smaken uit gaat proberen. Dat gesprek met die 'roodhaar geverfde' meid was tenenkrommend. Joep lult maar wat en geeft inhoudelijk geen antwoord. Dat zet bij mij meteen kwaad bloed.

Joep Kenia...Ik weet t niet.. als ik daar kandidate was, zou ik het een beproeving vinden. Links rijden, met Joep ernaast die kijkt of je geschikt bent voor het Keniaanse verkeer 😑 Ik zou de kluiten eruit rijden😣 Joep die kijkt of je wel genoeg Christus gezind bent. En Joeps kinderen die de aandacht vragen.

In Australië bij William vind ik de meiden leuk en hij wordt ook wat relaxter heb ik t idee.

Nieuw Zeeland, vind de verloskundige niet zo initiatiefrijk en geïnteresseerd. De mannen vind ik heel aardig en haar landgenoot had wel een keurig en raak gesprek met haar. Leuke gozer wel.
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
21-03-2018 09:28
Denk t ook! Tom uit Bangkok zit op z'n telefoontje met een andere dame denk ik! Terwijl t leek offie druk met werk was. Die blonde kandidate staat meteen op om weg te lopen. Ben heel nieuwsgierig!

Ik vind Joep Frankrijk echt een tactloze.. het is niet de bedoeling dat je in een paar dagen tijd alle smaken uit gaat proberen. Dat gesprek met die 'roodhaar geverfde' meid was tenenkrommend. Joep lult maar wat en geeft inhoudelijk geen antwoord. Dat zet bij mij meteen kwaad bloed.

Joep Kenia...Ik weet t niet.. als ik daar kandidate was, zou ik het een beproeving vinden. Links rijden, met Joep ernaast die kijkt of je geschikt bent voor het Keniaanse verkeer 😑 Ik zou de kluiten eruit rijden😣 Joep die kijkt of je wel genoeg Christus gezind bent. En Joeps kinderen die de aandacht vragen.

In Australië bij William vind ik de meiden leuk en hij wordt ook wat relaxter heb ik t idee.

Nieuw Zeeland, vind de verloskundige niet zo initiatiefrijk en geïnteresseerd. De mannen vind ik heel aardig en haar landgenoot had wel een keurig en raak gesprek met haar. Leuke gozer wel.
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar ik ben het vooral erg eens met wat je schrijft over Joep uit Kenia. Ik zou bloednerveus van hem worden en eigenlijk vind ik hem ook helemaal niet zo sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
KirstenQY schreef:
21-03-2018 11:41
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar ik ben het vooral erg eens met wat je schrijft over Joep uit Kenia. Ik zou bloednerveus van hem worden en eigenlijk vind ik hem ook helemaal niet zo sympathiek.
Ik vind die Joep idd ook niet sympathiek. Er zit iets heel vervelend overheersends in hem. Soort passief agressieve trekjes ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Tom en Lieke?? Ik vind ze niet bij elkaar passen..ze hebben met elkaar gemeen dat ze expat zijn, maar verder?
gekopreizen schreef:
27-03-2018 21:33
Tom en Lieke?? Ik vind ze niet bij elkaar passen..ze hebben met elkaar gemeen dat ze expat zijn, maar verder?
Vind het vooral sneu voor de deelnemers die naar de andere kant van de wereld reizen terwijl hun expat met zijn/haar gedachten bij een ander zit.

Joep in Frankrijk vind ik ook maar een vreemde vogel. Hoezo zoen je met twee vrouwen? En dan nog niet een keer, maar om en om.
Ik vind Joep uit Kenia juist wel sympathiek.

Joep uit Frankrijk is een snuiter, wel een knappe snuiter.

William komt los. Met de dames in zijn eentje wist hij zich geen raad. Net zijn vrienden erbij wel. Heel andere gozer zo, leuk. Hij ontdooit echt, doet hem goed.

Lieke en Tom??? Hij heeft wel haar fel begeerde baard!
Wat een wending met die Lieke en Tom. Vond haar al zo ongeïnteresseerd met haar mannen om gaan, zit helemaal niets in die vrouw. Maar blijkbaar wel voor Tom. Wel lullig dat zijn vrouwen niet alsnog naar Krabi mochten trouwens. Maar wat een onbenul dat ze het de hele tijd over 'eiland Krabi' hadden, het is een provincie en een stad van Thailand gewoon op het vaste land.
Ik vond de reactie van de singles van Tom way to geïrriteerd.
Ik zou mezelf nooit zo laten kennen hoor.
Er was nog geen band, nog geen verliefdheid, nog geen match made in heaven. En dan toch zo semi agressief reageren. Zonder gein.......Tom mag in zijn handjes klappen dat hij van die 3 dames af is.
Alle reacties Link kopieren
Tom en Lieke. Hoe grappige wending is dit. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.

Joep uit Frankrijk. Wat een lul. Zo ga je niet met vrouwen om vind ik. Ze allemaal even proeven. Door elkaar. Als vrouw zou ik gelijk vertrokken zijn tenzij je het wil accepteren omdat je zo verliefd bent.
Kennen jullie het programma the Bachelor? Daarin proeven de Bachelors ook. Algemeen geaccepteerd. Weet je als je meedoet aan dergelijk programma.
Ja echt, het is van de zotte dat mensen dat vrijwillig toelaten, echter hoort er mij s 8nziens wel bij hoor.

Joep uit Kenia, jaaaaaaa, die doet niet aan sex voor het huwelijk. Dat is betere koek als je jaloers bent. ;)
Alle reacties Link kopieren
Kwam het nou afgelopen dinsdag niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven