Entertainment alle pijlers

Verjaardag ideeën

08-10-2016 12:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben binnekort jarig en ik ben op zoek naar verjaardagideeën! Gewoon iets gezelligs wat we samen kunnen doen. Gem. Leeftijd is 16-17 jaar.

Hopelijk kan iemand me helpen!
Een High tea, bios en/of uit eten, escape room.

Zoiets?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
En dat vraag je op een forum waarop men gemiddeld ongeveer de leeftijd van je moeder heeft Sorry ik kom ook niet verder dan een escape room.
Budget? Regio? Interesses?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wie zijn we?
quote:Star schreef op 08 oktober 2016 @ 12:19:

Wie zijn we?

Nou ja wij allemaal denk ik.

Het nieuwe project X

Ik heb wel zin om met z'n allen te gaan bowlen, jottum!
Bier drinken in de kroeg. O nee dat mag niet meer.

En wat heb jij te besteden als 16/17 jarige aan dit feest? 20/40/200 euro?

Hoeveel 16/17 jarigen?
Lekker met z'n allen naar de sauna

Het zou handiger zijn TO als je dat op een forum zou vragen met mensen van je eigen leeftijd.
quote:Anyco schreef op 08 oktober 2016 @ 12:24:

[...]

Nou ja wij allemaal denk ik.

Het nieuwe project X

Ik heb wel zin om met z'n allen te gaan bowlen, jottum!O in dat geval wil ik glowgolfen!
Glowgolf

Escape room

Zelf vlogs maken en editen

High tea
quote:Marana_ schreef op 08 oktober 2016 @ 12:17:

En dat vraag je op een forum waarop men gemiddeld ongeveer de leeftijd van je moeder heeft

Mijn dochter en vriendinnen, allemaal jaar of '17, hangen wat, drinken daar heus geen biertje bij.

Soms een feest waar gedanst wordt, maar echte activiteiten doen ze niet meer aan
Hightea-en vind ik echt 45+ , minimaal.

Je bent 16/17. Ga naar de kroeg.

Als je dan persee een activiteit moet doen zou ik er een uurtje bowlen voor plakken.
Dat is leuk... cola drinken in de kroeg.

Dan zou ik nog eerder gaan schranzen aan lekkers en thee en cola drinken in een leuke tent.

Maar TO is alweer vertrokken en geeft geen antwoord. Ik gok op chillen de bank bij mama.
Je zou ook nog kunnen gaan disco schaatsen / rollerbladen oid.

Wij gaven vroeger altijd gewoon een feest thuis. Toen nog wel met drank maar dat mag dus niet meer.
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 14:27:

Dat is leuk... cola drinken in de kroeg.

Dan zou ik nog eerder gaan schranzen aan lekkers en thee en cola drinken in een leuke tent.

Maar TO is alweer vertrokken en geeft geen antwoord. Ik gok op chillen de bank bij mama.

Persoonlijk drink ik liever cola in een gezellige bruine kroeg dan op dinsdagmiddag in een veredelde bakkerij met roze gehaakte kleedjes, mierzoete cake en skyradio op de achtergrond.

Personal preference.
Ik wil ook graag bowlen. En buffetwokken vooraf. Mjammie. Wanneer en waar is het?
quote:Dragisa schreef op 08 oktober 2016 @ 14:46:

[...]

Persoonlijk drink ik liever cola in een gezellige bruine kroeg dan op dinsdagmiddag in een veredelde bakkerij met roze gehaakte kleedjes, mierzoete cake en skyradio op de achtergrond.

Personal preference.Ik vind beiden geen reet aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven