Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9
dinsdag 2 september 2025 om 20:05
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... r-gestrand
Van de ene op de andere dag, omdat haar man niet verder wilde en ze daar niets van had gemerkt. Raar verhaal (en erg heftig voor haar en haar dochter). Ik las er ook een artikel over in de Telegraaf, en daar stond o.a. dit; "Ik probeer het te begrijpen, al doe ik dat nog steeds niet helemaal. En, inderdaad, ook de vrienden begrepen er niets van. Die zagen ons altijd als een heel gelukkig stel, op het kleffe af dus. Alles met elkaar doen, alles met elkaar bespreken. Twaalf keer op een dag bellen. Het leek allemaal zo perfect.” Twaalf keer bellen op een dag
Van de ene op de andere dag, omdat haar man niet verder wilde en ze daar niets van had gemerkt. Raar verhaal (en erg heftig voor haar en haar dochter). Ik las er ook een artikel over in de Telegraaf, en daar stond o.a. dit; "Ik probeer het te begrijpen, al doe ik dat nog steeds niet helemaal. En, inderdaad, ook de vrienden begrepen er niets van. Die zagen ons altijd als een heel gelukkig stel, op het kleffe af dus. Alles met elkaar doen, alles met elkaar bespreken. Twaalf keer op een dag bellen. Het leek allemaal zo perfect.” Twaalf keer bellen op een dag

Nothing happens for a reason
dinsdag 2 september 2025 om 20:14
Ze benadrukt behoorlijk vaak ‘voor nu’. Ik zet er mijn spaargeld op in dat zij en Koen elkaar wel weer vinden, of misschien gewoon nog bij elkaar zijn, ook al zegt ze wat anders.
dinsdag 2 september 2025 om 20:25
Eens. Of zij met Jacqueline?Honingbij_ schreef: ↑02-09-2025 20:14Ze benadrukt behoorlijk vaak ‘voor nu’. Ik zet er mijn spaargeld op in dat zij en Koen elkaar wel weer vinden, of misschien gewoon nog bij elkaar zijn, ook al zegt ze wat anders.
dinsdag 2 september 2025 om 20:25
De juice channel zegt dat Jac en Koen nog bij elkaar zijn.Honingbij_ schreef: ↑02-09-2025 20:14Ze benadrukt behoorlijk vaak ‘voor nu’. Ik zet er mijn spaargeld op in dat zij en Koen elkaar wel weer vinden, of misschien gewoon nog bij elkaar zijn, ook al zegt ze wat anders.
donderdag 4 september 2025 om 20:25
Paul de Leeuw stapt na 25 jaar in het huwelijksbootje met partner Stephan https://www.nu.nl/achterklap/6367963/pa ... ephan.html
Paul de Leeuw is vandaag getrouwd.
donderdag 4 september 2025 om 20:41
Paul de Leeuw stapt na 25 jaar in het huwelijksbootje met partner Stephan https://www.nu.nl/achterklap/6367963/pa ... ephan.html
donderdag 4 september 2025 om 20:47
Eind augustus staat ervivapimpelmees schreef: ↑04-09-2025 20:41Paul de Leeuw stapt na 25 jaar in het huwelijksbootje met partner Stephan https://www.nu.nl/achterklap/6367963/pa ... ephan.html

vrijdag 5 september 2025 om 10:25
Paul de Munnik is weer getrouwd. Ditmaal met ‘grote liefde’ Laura Daalmeijer. Hij bedroog in zijn eerste huwelijk zijn vrouw Carmen 8 jaar lang en kreeg ook een buitenechtelijk kind uit die relatie. Inmiddels is die dame dus ook aan de kant gezet en kreeg hij een vierde kind van deze Laura.
De Munnik zei zelf in een interview ooit:
Op het gebied van monogamie vindt Paul dat hij een behoorlijk slecht trackrecord heeft. 'Ik heb een aantal mensen flink beschadigd en daar voel ik me nog steeds heel schuldig om, maar, zoals de Engelsen zeggen: You can't unscramble scrambled eggs. Ik heb er een puinhoop van gemaakt,' vertelde hij vorig jaar aan Trouw. 'En dat kan ik mezelf niet vergeven. Het is niet zo dat ik mezelf elke dag loop af te ranselen, maar ik heb het gewoon niet goed gedaan. Meer wil ik er niet over zeggen. Niet om problemen uit de weg te gaan, maar omdat ik wil voorkomen dat ik ooit nog anderen pijn zal doen.' Maar: 'Het gaat me van nature heel slecht af om de waarheid te spreken.'
Op het gebied van monogamie vindt Paul dat hij een behoorlijk slecht trackrecord heeft. 'Ik heb een aantal mensen flink beschadigd en daar voel ik me nog steeds heel schuldig om, maar, zoals de Engelsen zeggen: You can't unscramble scrambled eggs. Ik heb er een puinhoop van gemaakt,' vertelde hij vorig jaar aan Trouw. 'En dat kan ik mezelf niet vergeven. Het is niet zo dat ik mezelf elke dag loop af te ranselen, maar ik heb het gewoon niet goed gedaan. Meer wil ik er niet over zeggen. Niet om problemen uit de weg te gaan, maar omdat ik wil voorkomen dat ik ooit nog anderen pijn zal doen.' Maar: 'Het gaat me van nature heel slecht af om de waarheid te spreken.'
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 5 september 2025 om 10:30
Vast een supervrouw die hem helemaal kan veranderen.SweetFirefly schreef: ↑05-09-2025 10:25Paul de Munnik is weer getrouwd. Ditmaal met ‘grote liefde’ Laura Daalmeijer. Hij bedroog in zijn eerste huwelijk zijn vrouw Carmen 8 jaar lang en kreeg ook een buitenechtelijk kind uit die relatie. Inmiddels is die dame dus ook aan de kant gezet en kreeg hij een vierde kind van deze Laura.
Wat een Arschloch.
vrijdag 5 september 2025 om 15:13
Dit citaat heb ik inderdaad eerder van hem gelezen. Echt wel een hele knappe manier om te zeggen dat je de boel voortdurend belazert . Mijn complimenten!SweetFirefly schreef: ↑05-09-2025 10:25Paul de Munnik is weer getrouwd. Ditmaal met ‘grote liefde’ Laura Daalmeijer. Hij bedroog in zijn eerste huwelijk zijn vrouw Carmen 8 jaar lang en kreeg ook een buitenechtelijk kind uit die relatie. Inmiddels is die dame dus ook aan de kant gezet en kreeg hij een vierde kind van deze Laura.

Nothing happens for a reason
vrijdag 5 september 2025 om 15:32
vrijdag 5 september 2025 om 15:36
Ik snap niet dat je het noemt "gegokt en verloren" terwijl het hier gaat over zeven kinderen en een groot duur huis. Daar gok je toch niet op? Dat is toch geen basis?Whadiepooh schreef: ↑02-09-2025 09:13Maar vond dat dat niet duidelijk werd of ze dan samen naar een andere plek zouden gaan of elk een eigen plek. Op JC stond dat ze wel samen zijn.
Wel sneu verhaal voor hun alledrie uiteindelijk.. zoals ze zelf schrijft: gegokt en verloren.
vrijdag 5 september 2025 om 16:14
Het is wat ze zelf schrijft in haar post. Ik denk dat de beslissing misschien toentertijd te licht is genomen. Maar ik denk als je beide dit wil, was er op een andere manier iets/iemand tussen gekomen. Want met zijn tweeën gaat het ook dus niet meer.The_Architect schreef: ↑05-09-2025 15:36Ik snap niet dat je het noemt "gegokt en verloren" terwijl het hier gaat over zeven kinderen en een groot duur huis. Daar gok je toch niet op? Dat is toch geen basis?
Ik denk dat veel relaties een gok zijn, je weet nou eenmaal nooit of je samen een leven lang samen blijft. De kans is misschien in een throuple groter maar is dat echt zo? Geen idee, ik ken de cijfers niet.
vrijdag 5 september 2025 om 16:17
Ja ik vind misschien de formulering raar of zo. Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar om alles omver te gooien voor een "gokje"? Vind ik gekWhadiepooh schreef: ↑05-09-2025 16:14Het is wat ze zelf schrijft in haar post. Ik denk dat de beslissing misschien toentertijd te licht is genomen. Maar ik denk als je beide dit wil, was er op een andere manier iets/iemand tussen gekomen. Want met zijn tweeën gaat het ook dus niet meer.
Ik denk dat veel relaties een gok zijn, je weet nou eenmaal nooit of je samen een leven lang samen blijft. De kans is misschien in een throuple groter maar is dat echt zo? Geen idee, ik ken de cijfers niet.
vrijdag 5 september 2025 om 18:34
Zeker te licht genomen! Misschien voelden ze een druk om ermee naar buiten te treden en er zo’n romantische draai aan te geven door hun influencer-bestaan en hun zakelijke succes dat samenhangt met hun privéleven, maar achteraf hadden ze dit natuurlijk veel beter achter gesloten deuren kunnen uitzoeken. En niet meteen met al die kinderen op een kluitje gaan zitten in een nieuw huis maar gewoon, zoals dat in andere samengestelde gezinnen meestal ook gaat, stap voor stap kijken of het op langere termijn kan werken.Whadiepooh schreef: ↑05-09-2025 16:14Het is wat ze zelf schrijft in haar post. Ik denk dat de beslissing misschientoentertijd te licht is genomen. Maar ik denk als je beide dit wil, was er op een andere manier iets/iemand tussen gekomen. Want met zijn tweeën gaat het ook dus niet meer.
Anyway, ik denk dat er onderling geen duidelijke afspraken zijn gemaakt (over trouw en ruimte voor extra liefjes) want de boel zó snel laten klappen onder zulke stressvolle omstandigheden is tamelijk extreem.
vrijdag 5 september 2025 om 18:59
Nou ja dit dusClaire45 schreef: ↑05-09-2025 18:34Zeker te licht genomen! Misschien voelden ze een druk om ermee naar buiten te treden en er zo’n romantische draai aan te geven door hun influencer-bestaan en hun zakelijke succes dat samenhangt met hun privéleven, maar achteraf hadden ze dit natuurlijk veel beter achter gesloten deuren kunnen uitzoeken. En niet meteen met al die kinderen op een kluitje gaan zitten in een nieuw huis maar gewoon, zoals dat in andere samengestelde gezinnen meestal ook gaat, stap voor stap kijken of het op langere termijn kan werken.
Anyway, ik denk dat er onderling geen duidelijke afspraken zijn gemaakt (over trouw en ruimte voor extra liefjes) want de boel zó snel laten klappen onder zulke stressvolle omstandigheden is tamelijk extreem.
zaterdag 6 september 2025 om 09:13
Ook nogMaleficent schreef: ↑05-09-2025 15:27Ja. En daarna kwamen er roddels dat ze iets had met Austin Butler. Maar geen idee of dat waar is.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in