Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9

18-08-2023 10:21 874 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik begreep op Reality dat M op de boerderij blijft en J en K elk dus een eigen plek (las ergens weer dat J naar oude dorp terug is en K op een camping verblijft).
M legt het in de stories uit vandaag. Alle 3 uit elkaar dus weer 3 losse mensen. Ze werken nog wel samen.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... r-gestrand

Van de ene op de andere dag, omdat haar man niet verder wilde en ze daar niets van had gemerkt. Raar verhaal (en erg heftig voor haar en haar dochter). Ik las er ook een artikel over in de Telegraaf, en daar stond o.a. dit; "Ik probeer het te begrijpen, al doe ik dat nog steeds niet helemaal. En, inderdaad, ook de vrienden begrepen er niets van. Die zagen ons altijd als een heel gelukkig stel, op het kleffe af dus. Alles met elkaar doen, alles met elkaar bespreken. Twaalf keer op een dag bellen. Het leek allemaal zo perfect.” Twaalf keer bellen op een dag o_o
Nothing happens for a reason
miepmans schreef:
02-09-2025 19:54
M legt het in de stories uit vandaag. Alle 3 uit elkaar dus weer 3 losse mensen. Ze werken nog wel samen.
Ze benadrukt behoorlijk vaak ‘voor nu’. Ik zet er mijn spaargeld op in dat zij en Koen elkaar wel weer vinden, of misschien gewoon nog bij elkaar zijn, ook al zegt ze wat anders.
Honingbij_ schreef:
02-09-2025 20:14
Ze benadrukt behoorlijk vaak ‘voor nu’. Ik zet er mijn spaargeld op in dat zij en Koen elkaar wel weer vinden, of misschien gewoon nog bij elkaar zijn, ook al zegt ze wat anders.
Eens. Of zij met Jacqueline?
Honingbij_ schreef:
02-09-2025 20:14
De juice channel zegt dat Jac en Koen nog bij elkaar zijn.
Jacqueline verblijft zo te zien in Centerparcs.
Paul de Leeuw stapt na 25 jaar in het huwelijksbootje met partner Stephan https://www.nu.nl/achterklap/6367963/pa ... ephan.html

Paul de Leeuw is vandaag getrouwd.
Zoe Kravitz en Harry Styles zijn een setje.
Paul de Leeuw stapt na 25 jaar in het huwelijksbootje met partner Stephan https://www.nu.nl/achterklap/6367963/pa ... ephan.html

vivapimpelmees schreef:
04-09-2025 20:41

Eind augustus staat er :P
Paul de Munnik is weer getrouwd. Ditmaal met ‘grote liefde’ Laura Daalmeijer. Hij bedroog in zijn eerste huwelijk zijn vrouw Carmen 8 jaar lang en kreeg ook een buitenechtelijk kind uit die relatie. Inmiddels is die dame dus ook aan de kant gezet en kreeg hij een vierde kind van deze Laura.

De Munnik zei zelf in een interview ooit:

Op het gebied van monogamie vindt Paul dat hij een behoorlijk slecht trackrecord heeft. 'Ik heb een aantal mensen flink beschadigd en daar voel ik me nog steeds heel schuldig om, maar, zoals de Engelsen zeggen: You can't unscramble scrambled eggs. Ik heb er een puinhoop van gemaakt,' vertelde hij vorig jaar aan Trouw. 'En dat kan ik mezelf niet vergeven. Het is niet zo dat ik mezelf elke dag loop af te ranselen, maar ik heb het gewoon niet goed gedaan. Meer wil ik er niet over zeggen. Niet om problemen uit de weg te gaan, maar omdat ik wil voorkomen dat ik ooit nog anderen pijn zal doen.' Maar: 'Het gaat me van nature heel slecht af om de waarheid te spreken.'
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
05-09-2025 10:25
Paul de Munnik is weer getrouwd. Ditmaal met ‘grote liefde’ Laura Daalmeijer. Hij bedroog in zijn eerste huwelijk zijn vrouw Carmen 8 jaar lang en kreeg ook een buitenechtelijk kind uit die relatie. Inmiddels is die dame dus ook aan de kant gezet en kreeg hij een vierde kind van deze Laura.

Op het gebied van monogamie vindt Paul dat hij een behoorlijk slecht trackrecord heeft. 'Ik heb een aantal mensen flink beschadigd en daar voel ik me nog steeds heel schuldig om, maar, zoals de Engelsen zeggen: You can't unscramble scrambled eggs. Ik heb er een puinhoop van gemaakt,' vertelde hij vorig jaar aan Trouw. 'En dat kan ik mezelf niet vergeven. Het is niet zo dat ik mezelf elke dag loop af te ranselen, maar ik heb het gewoon niet goed gedaan. Meer wil ik er niet over zeggen. Niet om problemen uit de weg te gaan, maar omdat ik wil voorkomen dat ik ooit nog anderen pijn zal doen.' Maar: 'Het gaat me van nature heel slecht af om de waarheid te spreken.'
Vast een supervrouw die hem helemaal kan veranderen.

Wat een Arschloch.
Star⁴ schreef:
04-09-2025 20:32
Zoe Kravitz en Harry Styles zijn een setje.
Ging ze niet met Channing Tatum?..

:popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
SweetFirefly schreef:
05-09-2025 10:25

Dit citaat heb ik inderdaad eerder van hem gelezen. Echt wel een hele knappe manier om te zeggen dat je de boel voortdurend belazert . Mijn complimenten! :thumbsup:
Rouge__ schreef:
05-09-2025 15:10
Ging ze niet met Channing Tatum?..

:popcorn:
Ja. En daarna kwamen er roddels dat ze iets had met Austin Butler. Maar geen idee of dat waar is.
Stressed is just desserts spelled backwards
juliet64 schreef:
05-09-2025 15:13
Dit citaat heb ik inderdaad eerder van hem gelezen. Echt wel een hele knappe manier om te zeggen dat je de boel voortdurend belazert . Mijn complimenten! :thumbsup:
En dat je daar niet verantwoordelijk voor bent! (Hi Juliet :-)
Whadiepooh schreef:
02-09-2025 09:13
Maar vond dat dat niet duidelijk werd of ze dan samen naar een andere plek zouden gaan of elk een eigen plek. Op JC stond dat ze wel samen zijn.

Wel sneu verhaal voor hun alledrie uiteindelijk.. zoals ze zelf schrijft: gegokt en verloren.
Ik snap niet dat je het noemt "gegokt en verloren" terwijl het hier gaat over zeven kinderen en een groot duur huis. Daar gok je toch niet op? Dat is toch geen basis?
The_Architect schreef:
05-09-2025 15:36
Ik snap niet dat je het noemt "gegokt en verloren" terwijl het hier gaat over zeven kinderen en een groot duur huis. Daar gok je toch niet op? Dat is toch geen basis?
Het is wat ze zelf schrijft in haar post. Ik denk dat de beslissing misschien toentertijd te licht is genomen. Maar ik denk als je beide dit wil, was er op een andere manier iets/iemand tussen gekomen. Want met zijn tweeën gaat het ook dus niet meer.

Ik denk dat veel relaties een gok zijn, je weet nou eenmaal nooit of je samen een leven lang samen blijft. De kans is misschien in een throuple groter maar is dat echt zo? Geen idee, ik ken de cijfers niet.
Whadiepooh schreef:
05-09-2025 16:14
Het is wat ze zelf schrijft in haar post. Ik denk dat de beslissing misschien toentertijd te licht is genomen. Maar ik denk als je beide dit wil, was er op een andere manier iets/iemand tussen gekomen. Want met zijn tweeën gaat het ook dus niet meer.

Ik denk dat veel relaties een gok zijn, je weet nou eenmaal nooit of je samen een leven lang samen blijft. De kans is misschien in een throuple groter maar is dat echt zo? Geen idee, ik ken de cijfers niet.
Ja ik vind misschien de formulering raar of zo. Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar om alles omver te gooien voor een "gokje"? Vind ik gek
meisje22 schreef:
05-09-2025 15:32
En dat je daar niet verantwoordelijk voor bent! (Hi Juliet :-)
Ja, het overkomt hem blijkbaar steeds, zo gek (en hi! :high5:)
Whadiepooh schreef:
05-09-2025 16:14
Het is wat ze zelf schrijft in haar post. Ik denk dat de beslissing misschientoentertijd te licht is genomen. Maar ik denk als je beide dit wil, was er op een andere manier iets/iemand tussen gekomen. Want met zijn tweeën gaat het ook dus niet meer.

Zeker te licht genomen! Misschien voelden ze een druk om ermee naar buiten te treden en er zo’n romantische draai aan te geven door hun influencer-bestaan en hun zakelijke succes dat samenhangt met hun privéleven, maar achteraf hadden ze dit natuurlijk veel beter achter gesloten deuren kunnen uitzoeken. En niet meteen met al die kinderen op een kluitje gaan zitten in een nieuw huis maar gewoon, zoals dat in andere samengestelde gezinnen meestal ook gaat, stap voor stap kijken of het op langere termijn kan werken.

Anyway, ik denk dat er onderling geen duidelijke afspraken zijn gemaakt (over trouw en ruimte voor extra liefjes) want de boel zó snel laten klappen onder zulke stressvolle omstandigheden is tamelijk extreem.
Claire45 schreef:
05-09-2025 18:34
Zeker te licht genomen! Misschien voelden ze een druk om ermee naar buiten te treden en er zo’n romantische draai aan te geven door hun influencer-bestaan en hun zakelijke succes dat samenhangt met hun privéleven, maar achteraf hadden ze dit natuurlijk veel beter achter gesloten deuren kunnen uitzoeken. En niet meteen met al die kinderen op een kluitje gaan zitten in een nieuw huis maar gewoon, zoals dat in andere samengestelde gezinnen meestal ook gaat, stap voor stap kijken of het op langere termijn kan werken.

Anyway, ik denk dat er onderling geen duidelijke afspraken zijn gemaakt (over trouw en ruimte voor extra liefjes) want de boel zó snel laten klappen onder zulke stressvolle omstandigheden is tamelijk extreem.
Nou ja dit dus
Maleficent schreef:
05-09-2025 15:27
Ja. En daarna kwamen er roddels dat ze iets had met Austin Butler. Maar geen idee of dat waar is.
Ook nog
Relax we're all crazy, it's not a competition

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven