Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk zo'n vent. Nooit eens ff naar de Mac of een pizza bestellen ... en waar is de wijn??
IK ben absoluut voor gezond leven en eten maar zo'n eetschema lijkt me vermoeiend.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
16-03-2019 10:00
Leuk zo'n vent. Nooit eens ff naar de Mac of een pizza bestellen ... en waar is de wijn??
IK ben absoluut voor gezond leven en eten maar zo'n eetschema lijkt me vermoeiend.
Ik vermoed dat het schema ook is om het geode voorbeeld te geven, en dat hij na het tanken vlug een mars koopt en die opsmikkelt in de auto. en het papiertje verstopt :popcorn:
EHR schreef:
15-03-2019 21:44
Nou doe ik geen shakes. En ga ik over mijn nek van eiwit, maar voor de rest deel ik je mening niet. Hij voedt zijn lichaam. In tegenstelling tot velen. Die slechts eten.
Nou ik vind dit vrij extreem hoor. En nauwelijks vol te houden.
poppetje2006 schreef:
16-03-2019 10:00
Ik lees nergens dat hij dat nooit doet? Je kan gerust 5 of 6 dagen in de week zo'n eetschema hebben en 1 of 2 dagen per week wel een keer pizza eten of wijn drinken.
SallySpectra* schreef:
16-03-2019 10:20
Nou ik vind dit vrij extreem hoor. En nauwelijks vol te houden.
Typisch voor iemand die veel sport en veel met voeding bezig is.
Op zich vind ik gezond eten prima, maar ik zou niet samen willen zijn op iemand die op die manier met voeding bezig is.
yajes schreef:
16-03-2019 12:35
Ik lees nergens dat hij dat nooit doet? Je kan gerust 5 of 6 dagen in de week zo'n eetschema hebben en 1 of 2 dagen per week wel een keer pizza eten of wijn drinken.
De meesten die er op die manier mee bezig zijn eten geen pizza of friet.
minnimouse schreef:
16-03-2019 14:35
De meesten die er op die manier mee bezig zijn eten geen pizza of friet.
De meesten hebben juist 1 cheatmeal per week.
Ruud de Wild en Olcay Gulsen zijn een stel.
minnimouse schreef:
27-03-2019 20:25
Ik geef ze drie maanden ;)
minnimouse schreef:
Ik vind het maar een rare combi. Geloof inderdaad ook nooit dat ze het lang volhouden. Volgens mij zijn het allebei nogal eh, gecompliceerde types, zacht uitgedrukt.
Nothing happens for a reason
Het lijkt mij wel een leuk stel.
Ruud heeft toch alleen maar langere relaties gehad?
minnimouse schreef:
Ik had ze niet bij elkaar verwacht.
Daarom vind ik het juist zo leuk!
watdachtjehiervan schreef:
27-03-2019 21:06
Ik had ze niet bij elkaar verwacht.
Daarom vind ik het juist zo leuk!
Echt, de lelijkste mannen kunnen nog mooie vrouwen krijgen...
'Millie Bobby Brown heeft verkering met Romeo Beckham'

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... eo-beckham

Het lijkt erop dat Stranger Things-ster Millie Bobby Brown aan het daten is met Romeo Beckham, de middelste zoon van David en Victoria Beckham. Volgens The Sun is de relatie nog pril, maar zou moeder Victoria al haar zegen hebben gegeven.
De 15-jarige Millie ontmoette Romeo (16) 2,5 jaar geleden al tijdens een Unicef-gala. De twee reikten toen samen een award uit en bleven contact houden.

Millie, die wereldberoemd werd dankzij haar rol als Eleven in de Netflix-serie Stranger Things, had tot vorig jaar juli een relatie met de Amerikaanse zanger Jacob Sartorius, eveneens een leeftijdsgenoot.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mooie meid, die Millie Bobby Brown.
Rouge__ schreef:
28-03-2019 20:14

Het lijkt erop dat Stranger Things-ster Millie Bobby Brown aan het daten is met Romeo Beckham, de middelste zoon van David en Victoria Beckham. Volgens The Sun is de relatie nog pril, maar zou moeder Victoria al haar zegen hebben gegeven.
De 15-jarige Millie ontmoette Romeo (16) 2,5 jaar geleden al tijdens een Unicef-gala. De twee reikten toen samen een award uit en bleven contact houden.

Millie, die wereldberoemd werd dankzij haar rol als Eleven in de Netflix-serie Stranger Things, had tot vorig jaar juli een relatie met de Amerikaanse zanger Jacob Sartorius, eveneens een leeftijdsgenoot.

Ik vind het ontzettend ongepast van de media om op deze manier te berichten over minderjarigen, merk ik.
Such fun!1
MarindaH schreef:
28-03-2019 22:35
Ik vind het ontzettend ongepast van de media om op deze manier te berichten over minderjarigen, merk ik.
Huh? Hoezo dan?
Nothing happens for a reason
Omdat, waar hebben we het over? Ze is 15, en "had tot vorig jaar een relatie met.." Doe ff normaal, dit zijn pubers. Laat ze lekker.
Such fun!1
Rouge__ schreef:
28-03-2019 20:14

En wie is de jongen op de foto dan? Want dat is niet Romeo en ook niet Jacob.
SallySpectra* schreef:
29-03-2019 08:47
En wie is de jongen op de foto dan? Want dat is niet Romeo en ook niet Jacob.

Welke Beckham is het dan? Want is wel een Beckhammetje op die foto.
Nicolas Cage is vier dagen nadat zijn huwelijk met visagiste Erika Koike is gesloten, alweer van plan te scheiden
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... gescheiden
Star² schreef:
29-03-2019 08:49
Welke Beckham is het dan? Want is wel een Beckhammetje op die foto.
Ik denk dat je in de war bent met de oudste, Brooklyn.. dit is wel Romeo volgens mij.

Ik vind het zo raar dat zo'n krant het een relatie noemt bij kinderen van die leeftijd, haha. Dat is toch verkering of daten.
Stressed is just desserts spelled backwards
pearle schreef:
16-03-2019 10:05
Ik vermoed dat het schema ook is om het geode voorbeeld te geven, en dat hij na het tanken vlug een mars koopt en die opsmikkelt in de auto. en het papiertje verstopt :popcorn:
Haha, ik zie het helemaal voor me. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven