Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zaterdag 16 maart 2019 om 10:05
Ik vermoed dat het schema ook is om het geode voorbeeld te geven, en dat hij na het tanken vlug een mars koopt en die opsmikkelt in de auto. en het papiertje verstoptpoppetje2006 schreef: ↑16-03-2019 10:00Leuk zo'n vent. Nooit eens ff naar de Mac of een pizza bestellen ... en waar is de wijn??
IK ben absoluut voor gezond leven en eten maar zo'n eetschema lijkt me vermoeiend.

zaterdag 16 maart 2019 om 12:35
Ik lees nergens dat hij dat nooit doet? Je kan gerust 5 of 6 dagen in de week zo'n eetschema hebben en 1 of 2 dagen per week wel een keer pizza eten of wijn drinken.poppetje2006 schreef: ↑16-03-2019 10:00Leuk zo'n vent. Nooit eens ff naar de Mac of een pizza bestellen ... en waar is de wijn??
IK ben absoluut voor gezond leven en eten maar zo'n eetschema lijkt me vermoeiend.
zaterdag 16 maart 2019 om 14:34
Typisch voor iemand die veel sport en veel met voeding bezig is.SallySpectra* schreef: ↑16-03-2019 10:20Nou ik vind dit vrij extreem hoor. En nauwelijks vol te houden.
Op zich vind ik gezond eten prima, maar ik zou niet samen willen zijn op iemand die op die manier met voeding bezig is.
zaterdag 16 maart 2019 om 14:35

zaterdag 16 maart 2019 om 15:54
De meesten hebben juist 1 cheatmeal per week.minnimouse schreef: ↑16-03-2019 14:35De meesten die er op die manier mee bezig zijn eten geen pizza of friet.

woensdag 27 maart 2019 om 20:33
Ik geef ze drie maanden

woensdag 27 maart 2019 om 20:48
Ik vind het maar een rare combi. Geloof inderdaad ook nooit dat ze het lang volhouden. Volgens mij zijn het allebei nogal eh, gecompliceerde types, zacht uitgedrukt.
Nothing happens for a reason

woensdag 27 maart 2019 om 21:06
Ik had ze niet bij elkaar verwacht.
Daarom vind ik het juist zo leuk!

donderdag 28 maart 2019 om 00:54
watdachtjehiervan schreef: ↑27-03-2019 21:06Ik had ze niet bij elkaar verwacht.
Daarom vind ik het juist zo leuk!
donderdag 28 maart 2019 om 20:14
'Millie Bobby Brown heeft verkering met Romeo Beckham'
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... eo-beckham
Het lijkt erop dat Stranger Things-ster Millie Bobby Brown aan het daten is met Romeo Beckham, de middelste zoon van David en Victoria Beckham. Volgens The Sun is de relatie nog pril, maar zou moeder Victoria al haar zegen hebben gegeven.
De 15-jarige Millie ontmoette Romeo (16) 2,5 jaar geleden al tijdens een Unicef-gala. De twee reikten toen samen een award uit en bleven contact houden.
Millie, die wereldberoemd werd dankzij haar rol als Eleven in de Netflix-serie Stranger Things, had tot vorig jaar juli een relatie met de Amerikaanse zanger Jacob Sartorius, eveneens een leeftijdsgenoot.
Het lijkt erop dat Stranger Things-ster Millie Bobby Brown aan het daten is met Romeo Beckham, de middelste zoon van David en Victoria Beckham. Volgens The Sun is de relatie nog pril, maar zou moeder Victoria al haar zegen hebben gegeven.
De 15-jarige Millie ontmoette Romeo (16) 2,5 jaar geleden al tijdens een Unicef-gala. De twee reikten toen samen een award uit en bleven contact houden.
Millie, die wereldberoemd werd dankzij haar rol als Eleven in de Netflix-serie Stranger Things, had tot vorig jaar juli een relatie met de Amerikaanse zanger Jacob Sartorius, eveneens een leeftijdsgenoot.
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 28 maart 2019 om 22:35
Rouge__ schreef: ↑28-03-2019 20:14'Millie Bobby Brown heeft verkering met Romeo Beckham'
Ik vind het ontzettend ongepast van de media om op deze manier te berichten over minderjarigen, merk ik.
Such fun!1

vrijdag 29 maart 2019 om 08:47
En wie is de jongen op de foto dan? Want dat is niet Romeo en ook niet Jacob.Rouge__ schreef: ↑28-03-2019 20:14'Millie Bobby Brown heeft verkering met Romeo Beckham'

vrijdag 29 maart 2019 om 08:49
SallySpectra* schreef: ↑29-03-2019 08:47En wie is de jongen op de foto dan? Want dat is niet Romeo en ook niet Jacob.
Welke Beckham is het dan? Want is wel een Beckhammetje op die foto.
vrijdag 29 maart 2019 om 08:50
Nicolas Cage is vier dagen nadat zijn huwelijk met visagiste Erika Koike is gesloten, alweer van plan te scheiden
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... gescheiden
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... gescheiden
vrijdag 29 maart 2019 om 14:04
Ik vind het zo raar dat zo'n krant het een relatie noemt bij kinderen van die leeftijd, haha. Dat is toch verkering of daten.
Ik vind het zo raar dat zo'n krant het een relatie noemt bij kinderen van die leeftijd, haha. Dat is toch verkering of daten.
Stressed is just desserts spelled backwards