Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
jennie77 schreef:
12-03-2019 15:09
Afbeelding
:rofl:
MevrouwTomatensoep schreef:
14-03-2019 07:44
Die van jou zijn toch zo prachtig rossig?

Aan het bijlezen? :proud:

Maar nee, niet rossig.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-03-2019 09:46
Aan het bijlezen? :proud:

Maar nee, niet rossig.
Haha ja ik werk tegenwoordig! Dat in combi met een dreumes zorgt datik echt constant chronisch achter loop.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Barbie heeft weer een nieuwe vriend. Het is waarschijnlijk het volgende drama in wording.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... um=organic
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
12-03-2019 13:13
Dat je een keer gaat trouwen snap ik. Een tweede keer snap ik ook nog wel. Maar voor de 4e keer gaan trouwen wordt toch wel een beetje kansloos.
misschien is de 4de keer scheepsrechts :hihi: maar ben het wel met je eens
Relax we're all crazy, it's not a competition
Birgit Schuurman is verliefd . Al tijdens haar huwelijk. Weten we gelijk waarom ze gescheiden is.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-03-2019 19:34
Birgit Schuurman is verliefd . Al tijdens haar huwelijk. Weten we gelijk waarom ze gescheiden is.

pic or it didn't happen
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

dit is hem
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
14-03-2019 11:55
Barbie heeft weer een nieuwe vriend. Het is waarschijnlijk het volgende drama in wording.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... um=organic
Altijd als ik haar ergens zie valt me die ongelukkige blik op.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Ik heb net de lees ook bekeken, daar staat dat Birgit vlinders in haar buik krijgt van hem, nou hier nog een :love:
Arme arme Arne. Die heeft het nakijken. Is deze ook jonger dan zij? Doet ze een Katjaatje?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-03-2019 20:40
Afbeelding

dit is hem
En wie mag dat dan wel wezen?
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
14-03-2019 21:01
Ik heb net de lees ook bekeken, daar staat dat Birgit vlinders in haar buik krijgt van hem, nou hier nog een :love:

Sorry, ik heb geen Lees ook.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-03-2019 20:40
Afbeelding

dit is hem
Wat een knapperd.
Alle reacties Link kopieren
Kan een foto niet plakken. Maar hier lijkt ie net op Thijs Romer met lang haar: https://www.beaumonde.nl/celebrity/birg ... r-verliefd
Such fun!1
MarindaH schreef:
14-03-2019 21:30
Sorry, ik heb geen Lees ook.
Onder aan de pagina.

Idd ja, hij lijkt wat op Thijs op die foto.

Hoe oud zou die Sander zijn, ziet er goed uit.
Channing Tatum en Jessie J zijn voor het eerst samen gezien sinds de geruchten dat de twee een relatie hebben. De acteur en zangeres werden gefotografeerd in Londen terwijl ze hand in hand met elkaar liepen, meldt People.

Sinds de geruchten van een relatie tussen de twee in oktober 2018 de kop opstaken, flirtten Tatum (38) en Jessie J (30) op social media, maar waren nog niet samen in het openbaar gezien.

Wel plaatste de acteur afgelopen november op Instagram een foto na een concert van Jessie J. waarbij hij haar de hemel in prees. Op haar beurt plaatste de zangeres dezelfde maand een foto op het sociale medium van de voorstelling Magic Mike Live, waarvan de acteur de regie in handen heeft. Ook reageerden de twee op elkaars berichten.

Afgelopen april maakte Tatum bekend dat de relatie met zijn vrouw Jenna Dewan-Tatum voorbij was. Hun scheiding is pas onlangs aangevraagd. In 2013 kregen ze een dochter, Everly.


Bron: nu.nl

Plaatje plakken lukt nu ff niet.
Julus schreef:
14-03-2019 21:24
Arme arme Arne. Die heeft het nakijken. Is deze ook jonger dan zij? Doet ze een Katjaatje?
Wie zegt dat Arne zielig alleen thuis zit. En Arne heeft haar ook gekregen vanuit een andere relatie.
https://modellist-id.com/interview-with ... n-haarlem/

Voor wie eens een bootcamp wil doen met Sander van Haarlem
http://www.boostcampamsterdam.nl/
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
15-03-2019 11:30
Onder aan de pagina.

Ook niet! Nergens last van!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Nou, een echt diepte interview.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
15-03-2019 12:07
Wie zegt dat Arne zielig alleen thuis zit. En Arne heeft haar ook gekregen vanuit een andere relatie.
Nee hoor. Birgit is verlaten door haar eerste man omdat hij verliefd werd op een ander.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
15-03-2019 13:20
Nou, een echt diepte interview.
Wat eet die knaap goor eten op een dag zeg.
Maleficent schreef:
15-03-2019 13:45
Nee hoor. Birgit is verlaten door haar eerste man omdat hij verliefd werd op een ander.
Ah en nu doet zij hetzelfde. Als ze gaan trouwen loopt ze 1 huwelijk voor op Katja
stokske schreef:
15-03-2019 14:13
Wat eet die knaap goor eten op een dag zeg.
Nou doe ik geen shakes. En ga ik over mijn nek van eiwit, maar voor de rest deel ik je mening niet. Hij voedt zijn lichaam. In tegenstelling tot velen. Die slechts eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven