Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
dinsdag 2 april 2019 om 16:26
Rechter foto is niet Roel van Velzen. Maar Erik Mouthaan. Het had zijn broer kunnen zijn
dinsdag 2 april 2019 om 17:22
woensdag 3 april 2019 om 07:54

woensdag 3 april 2019 om 07:56
Het ziet ernaar uit dat Sabia Boulahrouz een nieuwe liefde heeft gevonden. Ze werd in een Duitse kroeg op wel heel intieme wijze gespot met een Perzische man.
Sabia Boulahrouz
Sabia BoulahrouzⒸ HOLLANDSE HOOGTE
Op de beelden die Shownieuws in handen heeft, is te zien hoe Sabia een gezellig avondje uit is met een man in het restaurant Dulf’s Burgers in Hamburg. Het zou gaan om Nima, de eigenaar van het restaurant. De twee kijken elkaar dolgelukkig aan en lijken veel plezier te hebben.
Dat het niet om zomaar een gezellig samenzijn blijkt echter uit de handeling die Sabia kort daarna verricht. Terwijl de man op een stoel aan de bar hangt, duwt Sabia zwoel haar derrière tegen zijn middel en geeft ze hem een korte, maar sexy lapdance. Kort daarna zoent ze hem vol op zijn mond.
Sabia Boulahrouz
Op de beelden die Shownieuws in handen heeft, is te zien hoe Sabia een gezellig avondje uit is met een man in het restaurant Dulf’s Burgers in Hamburg. Het zou gaan om Nima, de eigenaar van het restaurant. De twee kijken elkaar dolgelukkig aan en lijken veel plezier te hebben.
Dat het niet om zomaar een gezellig samenzijn blijkt echter uit de handeling die Sabia kort daarna verricht. Terwijl de man op een stoel aan de bar hangt, duwt Sabia zwoel haar derrière tegen zijn middel en geeft ze hem een korte, maar sexy lapdance. Kort daarna zoent ze hem vol op zijn mond.

woensdag 3 april 2019 om 23:23

dinsdag 9 april 2019 om 23:22
toffifee schreef: ↑03-04-2019 07:56Het ziet ernaar uit dat Sabia Boulahrouz een nieuwe liefde heeft gevonden. Ze werd in een Duitse kroeg op wel heel intieme wijze gespot met een Perzische man.
Sabia Boulahrouz
Ik heb onder een steen gelegen want ik kende de uitdrukking 'lapdance' niet. Heb effe gezocht op lapdance en zag een youtubefilmpje waarop Yolanthe Cabau van Kasbergen dat deed in een kroeg of sextent.
Snap trouwens niet dat Yolanthe dat deed. En ze deed het heel kundig.
LOEP ME MAAR aub.

woensdag 10 april 2019 om 14:48
poppiejoppie schreef: ↑10-04-2019 14:18Pas 4 maand samen,tja zo´n rijke vent moet je snel binnenhalen![]()

Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 10 april 2019 om 15:53

woensdag 10 april 2019 om 16:21
Zo overdreven ook de tekst van de verloofde van Anna Nooshin
"Ik had nooit gedacht dat ik iemand zou vinden die zo door en door perfect is", vertelt Nassim in zijn eigen Instagram-foto. "Iemand die me gelukkiger maakt dan ik ooit had durven dromen. Iemand die zo belangrijk is voor me en me een reden geeft om te blijven leven. Maar toen vond ik jou en realiseerde ik dat alles wat ik van je had verwacht niet eens in de buurt komt van wie je bent."
Hoe weet je dat na 4 mnd?
"Ik had nooit gedacht dat ik iemand zou vinden die zo door en door perfect is", vertelt Nassim in zijn eigen Instagram-foto. "Iemand die me gelukkiger maakt dan ik ooit had durven dromen. Iemand die zo belangrijk is voor me en me een reden geeft om te blijven leven. Maar toen vond ik jou en realiseerde ik dat alles wat ik van je had verwacht niet eens in de buurt komt van wie je bent."
woensdag 10 april 2019 om 16:24
Ik heb het filmpje gezien.Wat een aandachtstrekker vreselijk.Je kinderen zouden het maar te zien krijgen.Leuk zo'n moeder.Hou het gewoon prive in een kamertje.toffifee schreef: ↑03-04-2019 07:56Het ziet ernaar uit dat Sabia Boulahrouz een nieuwe liefde heeft gevonden. Ze werd in een Duitse kroeg op wel heel intieme wijze gespot met een Perzische man.
Sabia Boulahrouz
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... oor-sabia/
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 10 april 2019 om 17:42
En ook vaak geschreven door iemand die daarvoor jarenlang met een andere partner samen was. Zo lullig voor die ex dan ook altijd. Alsof ze nu dan pas écht, écht gelukkig zijn.fientje1982 schreef: ↑10-04-2019 16:21Zo overdreven ook de tekst van de verloofde van Anna Nooshin

woensdag 10 april 2019 om 18:01
En dan de zin dat je me reden geeft om te blijven leven.Timetraveler schreef: ↑10-04-2019 17:42En ook vaak geschreven door iemand die daarvoor jarenlang met een andere partner samen was. Zo lullig voor die ex dan ook altijd. Alsof ze nu dan pas écht, écht gelukkig zijn.
Goh en je kind dan

woensdag 10 april 2019 om 19:58
fientje1982 schreef: ↑10-04-2019 16:21Zo overdreven ook de tekst van de verloofde van Anna Nooshin
Dat weet je juíst na 4 maanden. Na een maand of 6 ga je het weer vergeten.
Such fun!1
woensdag 10 april 2019 om 20:37
Is dat de nieuwste trend in BN-erland ofzo, "per ongeluk" je nieuwe relatiestatus bekend maken op social media en het dan heel snel weer weghalen? Nicolette Kluivert deed dat toch ook een paar maanden geleden? Ik zag in de Lees Ook hiernaast voorbij komen dat Filemon Wessling het ook is "overkomen". De sukkel die dat stukje geschreven heeft trapt er nog in ook ("oh Filemon, wat ben je toch schattig onhandig" ofzoiets
)

Nothing happens for a reason
woensdag 10 april 2019 om 22:38
Die Luxemburgers komen er ook met een schijntje vanaf, wat een lage alimentatie voor die kinderen:
https://www.ad.nl/show/intriges-aan-het ... ~ae71b854/
https://www.ad.nl/show/intriges-aan-het ... ~ae71b854/