Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
SweetFirefly schreef:
11-04-2019 08:47
Jerone van Inkel en Ijn vrouw Sacha lassen na een relatie van 40 jaar een pauze in.
Ja dat schreef ik dinsdag al.
Jemig de pemig, al 40 jaar samen op die leeftijd.
Timetraveler schreef:
10-04-2019 17:42
En ook vaak geschreven door iemand die daarvoor jarenlang met een andere partner samen was. Zo lullig voor die ex dan ook altijd. Alsof ze nu dan pas écht, écht gelukkig zijn.
Reactie van haar ex:
https://www.instagram.com/dannyroumimper/
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
SombraOnline schreef:
10-04-2019 17:18
Haar vind ik ook echt niet leuk meer, denk dat haar bekendheid een beetje naar haar hoofd gestegen is...
Nee eens, Danny hield al van haar toen ze nog gewoon een leuk jonge vrouw was, nu is het een trophy wife aan het worden.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
nou, Trophy wife? Volgens mij kan ze haar eigen broekriem ook prima op houden hoor.

Verder wel eens hoor met de kritiek
guppekop schreef:
12-04-2019 15:40
nou, Trophy wife? Volgens mij kan ze haar eigen broekriem ook prima op houden hoor.

Dat klopt, ik omschrijf haar daarom ook niet als een gold-digger. De gemiddelde Nederlander had nog nooit van Nassim Zeta gehoord voordat hij een relatie kreeg met Anna. Hij krijgt door Anna een enorme naamsbekendheid.
De relatie van Sylvie schijnt alweer over te zijn :zzz:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ie-is-over
Ach Sylvie toch. En vandaag is ze dus 41 geworden.
LOEP ME MAAR aub.
poppiejoppie schreef:
10-04-2019 18:04
Zou Anna ook gelijk gaan scheiden als haar steenrijke newbe man in de wietplanten zit?
Nee, maar het is wel zo'n malafide deur-aan-deur-sleur-televerkoop-callcenter-witwas bedrijfjeCEO en heeft een sportschool en restaurant wat zo ongeveer de blauwdruk is voor Mocromaffia in de bovenwereld gedrag.
Sneu voor Sylvie, ik gun haar een fijne langdurige relatie. Lijkt me erg moeilijk als de pers continu in je nek hijgt en er zelfs "bronnen" zijn die aan de pers een tafelreservering doorgeven als die wijzigt.
SweetFirefly schreef:
13-04-2019 12:25
Sneu voor Sylvie, ik gun haar een fijne langdurige relatie. Lijkt me erg moeilijk als de pers continu in je nek hijgt en er zelfs "bronnen" zijn die aan de pers een tafelreservering doorgeven als die wijzigt.
Ik denk dat het helemaal niet zo makkelijk is om met haar een relatie te hebben.
Ze heeft zo'n enorm masker op naar de buitenwereld. En deze relatie ook, het was allemaal perfect en fantastisch volgens haar.
Dat kan toch niet rijmen met je privéleven. Het is nooit 100% perfect en fantastisch.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
13-04-2019 13:47
Ik denk dat het helemaal niet zo makkelijk is om met haar een relatie te hebben.
Ze heeft zo'n enorm masker op naar de buitenwereld. En deze relatie ook, het was allemaal perfect en fantastisch volgens haar.
Dat kan toch niet rijmen met je privéleven. Het is nooit 100% perfect en fantastisch.

Dat denk ik ook.
LOEP ME MAAR aub.
SweetFirefly schreef:
13-04-2019 12:25
Ik denk dat ze zelf ook wel een rol heeft in het feit dat haar relaties niet standhouden.
guppekop schreef:
12-04-2019 15:40

Nou hopelijk houdt de broekriem zichzelf op :) maar Anna kan zelf prima haar broek ophouden ja met of zonder riem .
Yildizlar schreef:
13-04-2019 13:54
Nou hopelijk houdt de broekriem zichzelf op :) maar Anna kan zelf prima haar broek ophouden ja met of zonder riem .
Aanhalen hoeft ze die broekriem ook al niet.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Jeroen van Inkel en zijn vrouw zijn toch al eens eerder uitgeklaard geweest ? Volgens mij ginghij toen vreemd. Ik dacht trouwens dat zijn vrouw Sandra heette i.p.v. Sascha.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... e-vriendin

Prins William begint op zijn vader te lijken,die gaat ook al vreemd.
poppiejoppie schreef:
15-04-2019 19:22
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... e-vriendin

Prins William begint op zijn vader te lijken,die gaat ook al vreemd.
Goh... met een vriendin ook nog
Ik geloof er helemaal niks van...van William.....
Vlaginvaas schreef:
15-04-2019 19:56
Kan het me ook niet echt voorstellen maar ja dat kon ik van zijn vader ook niet en ik ken hun alleen van de media
Zonder status en geld zouden ze in elk geval niet zulke mooie vrouwen gekregen hebben schat ik in .
Geloof er ook niets van.
Kijk Charles was ver voor Diana al verliefd op Camilla maar hij hield haar aan het lijntje en toen trouwde zij met een ander.....hij had gedacht dat ze wel zou wachten denk ik. William en Kate hebben lange4 gewacht voordat ze settelden. William heeft enorm onder de scheiding van zn ouders geleden en ik denk dat hij er alles aan det om dat zijn eigen kinderen besparen.

In NL net zoiets: Bernhard was een grote schuinsmarcheerder maar Alex haalt het denk ik niet in zn hoofd. Ik heb wel beelden bij een boze Maxima :biggrin:
Vlaginvaas schreef:
15-04-2019 21:09
Bernhard was een grote schuinsmarcheerder maar Alex haalt het denk ik niet in zn hoofd. Ik heb wel beelden bij een boze Maxima :biggrin:
Prins Claus en Beatrix zijn de ouders van euh Alex. Die twee mensen zijn dus zijn voorbeelden geweest en tot zover ik weet zijn geen van beide ooit betrapt op vreemdgaan. Wat ook niet zou hoeven zeggen dat dit niet is gebeurd maar ik herinner me wel dat ze heel leuk met elkaar omgingen (natuurlijk wel binnen de normen van toen) met hun kinderen en elkaar. Vermoedelijk heeft hij van zijn ouders geleerd hoe je wel liefdevol en warm naar kinderen en vrouw naar buiten kunt treden ondanks de rol die hij nu heeft. Maxima past er heel goed bij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En verder geen idee of William vreemd is gegaan, het zou de overduidelijke bekoeling naar elkaar in hun optredens samen wel verklaren. Maar moeheid door een hok vol kleine kinderen en voortdurend geleefd worden ook als je niet werkt, kan veel doen met een mens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vlaginvaas schreef:
15-04-2019 19:56
Dit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven