Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

donderdag 11 april 2019 om 08:48
Ja dat schreef ik dinsdag al.SweetFirefly schreef: ↑11-04-2019 08:47Jerone van Inkel en Ijn vrouw Sacha lassen na een relatie van 40 jaar een pauze in.
donderdag 11 april 2019 om 18:05
Reactie van haar ex:Timetraveler schreef: ↑10-04-2019 17:42En ook vaak geschreven door iemand die daarvoor jarenlang met een andere partner samen was. Zo lullig voor die ex dan ook altijd. Alsof ze nu dan pas écht, écht gelukkig zijn.
https://www.instagram.com/dannyroumimper/
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
vrijdag 12 april 2019 om 14:08
Nee eens, Danny hield al van haar toen ze nog gewoon een leuk jonge vrouw was, nu is het een trophy wife aan het worden.SombraOnline schreef: ↑10-04-2019 17:18Haar vind ik ook echt niet leuk meer, denk dat haar bekendheid een beetje naar haar hoofd gestegen is...
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 12 april 2019 om 17:18
Dat klopt, ik omschrijf haar daarom ook niet als een gold-digger. De gemiddelde Nederlander had nog nooit van Nassim Zeta gehoord voordat hij een relatie kreeg met Anna. Hij krijgt door Anna een enorme naamsbekendheid.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

vrijdag 12 april 2019 om 23:55
De relatie van Sylvie schijnt alweer over te zijn
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ie-is-over

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ie-is-over
zaterdag 13 april 2019 om 09:58
Nee, maar het is wel zo'n malafide deur-aan-deur-sleur-televerkoop-callcenter-witwas bedrijfjeCEO en heeft een sportschool en restaurant wat zo ongeveer de blauwdruk is voor Mocromaffia in de bovenwereld gedrag.poppiejoppie schreef: ↑10-04-2019 18:04Zou Anna ook gelijk gaan scheiden als haar steenrijke newbe man in de wietplanten zit?
zaterdag 13 april 2019 om 12:25
zaterdag 13 april 2019 om 13:47
Ik denk dat het helemaal niet zo makkelijk is om met haar een relatie te hebben.SweetFirefly schreef: ↑13-04-2019 12:25Sneu voor Sylvie, ik gun haar een fijne langdurige relatie. Lijkt me erg moeilijk als de pers continu in je nek hijgt en er zelfs "bronnen" zijn die aan de pers een tafelreservering doorgeven als die wijzigt.
Ze heeft zo'n enorm masker op naar de buitenwereld. En deze relatie ook, het was allemaal perfect en fantastisch volgens haar.
Dat kan toch niet rijmen met je privéleven. Het is nooit 100% perfect en fantastisch.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 13 april 2019 om 13:51
Maleficent schreef: ↑13-04-2019 13:47Ik denk dat het helemaal niet zo makkelijk is om met haar een relatie te hebben.
Ze heeft zo'n enorm masker op naar de buitenwereld. En deze relatie ook, het was allemaal perfect en fantastisch volgens haar.
Dat kan toch niet rijmen met je privéleven. Het is nooit 100% perfect en fantastisch.
Dat denk ik ook.
LOEP ME MAAR aub.

zaterdag 13 april 2019 om 13:52
Ik denk dat ze zelf ook wel een rol heeft in het feit dat haar relaties niet standhouden.SweetFirefly schreef: ↑13-04-2019 12:25Sneu voor Sylvie, ik gun haar een fijne langdurige relatie. Lijkt me erg moeilijk als de pers continu in je nek hijgt en er zelfs "bronnen" zijn die aan de pers een tafelreservering doorgeven als die wijzigt.

zaterdag 13 april 2019 om 13:54
zaterdag 13 april 2019 om 20:18

maandag 15 april 2019 om 19:22
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... e-vriendin
Prins William begint op zijn vader te lijken,die gaat ook al vreemd.
maandag 15 april 2019 om 19:28
Goh... met een vriendin ook nogpoppiejoppie schreef: ↑15-04-2019 19:22https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... e-vriendin
maandag 15 april 2019 om 20:46
Kan het me ook niet echt voorstellen maar ja dat kon ik van zijn vader ook niet en ik ken hun alleen van de media
Zonder status en geld zouden ze in elk geval niet zulke mooie vrouwen gekregen hebben schat ik in .
maandag 15 april 2019 om 21:09
Kijk Charles was ver voor Diana al verliefd op Camilla maar hij hield haar aan het lijntje en toen trouwde zij met een ander.....hij had gedacht dat ze wel zou wachten denk ik. William en Kate hebben lange4 gewacht voordat ze settelden. William heeft enorm onder de scheiding van zn ouders geleden en ik denk dat hij er alles aan det om dat zijn eigen kinderen besparen.
In NL net zoiets: Bernhard was een grote schuinsmarcheerder maar Alex haalt het denk ik niet in zn hoofd. Ik heb wel beelden bij een boze Maxima
In NL net zoiets: Bernhard was een grote schuinsmarcheerder maar Alex haalt het denk ik niet in zn hoofd. Ik heb wel beelden bij een boze Maxima

maandag 15 april 2019 om 21:15
Prins Claus en Beatrix zijn de ouders van euh Alex. Die twee mensen zijn dus zijn voorbeelden geweest en tot zover ik weet zijn geen van beide ooit betrapt op vreemdgaan. Wat ook niet zou hoeven zeggen dat dit niet is gebeurd maar ik herinner me wel dat ze heel leuk met elkaar omgingen (natuurlijk wel binnen de normen van toen) met hun kinderen en elkaar. Vermoedelijk heeft hij van zijn ouders geleerd hoe je wel liefdevol en warm naar kinderen en vrouw naar buiten kunt treden ondanks de rol die hij nu heeft. Maxima past er heel goed bij.Vlaginvaas schreef: ↑15-04-2019 21:09Bernhard was een grote schuinsmarcheerder maar Alex haalt het denk ik niet in zn hoofd. Ik heb wel beelden bij een boze Maxima![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 april 2019 om 21:21
En verder geen idee of William vreemd is gegaan, het zou de overduidelijke bekoeling naar elkaar in hun optredens samen wel verklaren. Maar moeheid door een hok vol kleine kinderen en voortdurend geleefd worden ook als je niet werkt, kan veel doen met een mens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 15 april 2019 om 21:23
Dit..