Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
jennie77 schreef:
10-04-2019 16:24
Ik heb het filmpje gezien.Wat een aandachtstrekker vreselijk.Je kinderen zouden het maar te zien krijgen.Leuk zo'n moeder.Hou het gewoon prive in een kamertje.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... oor-sabia/

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben.

inderdaad
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
16-04-2019 15:50
Nou, ik heb bewondering voor wat ze op eigen kracht heeft bereikt.
Ze heeft geen man nodig voor een luxeleventje in elk geval.

Ik vind het wel rot(tig) dat ze zo constant bezig is met het merk Sylvie, alles wat ze doet en zegt buitenhuis lijkt zo weinig spontaan.
Ik denk dat ze best lief is. Als je haar privé zou kennen.
dit inderdaad.
LOEP ME MAAR aub.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/r ... en-relatie

De rapper schreef in een nu verwijderde post op Instagram: 'Durfde dit net niet te posten, dus heb weer verwijderd, maar ja ik moet wel.' Hij vervolgt: 'Als ik niks zeg ga ik nog gekker worden, omdat niemand dan rekening kan houden en dat bespaart me wat ongemakkelijke gesprekken en shit... in ieder geval ik ben single ik ben alleen.'
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
17-04-2019 13:36
https://www.story.nl/artikel/showbizz/r ... en-relatie

De rapper schreef in een nu verwijderde post op Instagram: 'Durfde dit net niet te posten, dus heb weer verwijderd, maar ja ik moet wel.' Hij vervolgt: 'Als ik niks zeg ga ik nog gekker worden, omdat niemand dan rekening kan houden en dat bespaart me wat ongemakkelijke gesprekken en shit... in ieder geval ik ben single ik ben alleen.'
Ik heb zelfs een vergelijkbare situatie meegemaakt toen ik begin 20 was met mijn exman, we hebben het toen wel gered maar het was echt niet gemakkelijk.
Het had me meer verbaasd als het wel gelukt was.
En nee dat ligt niet aan de moeder van zijn kind, de situatie is gewoon lastig te handelen, nog meer als je allebei als je bekend bent.
Net een nieuwe vriend,Maron Hill, en dan dit weer,barbie doet weer een zelfmoordpoging.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... oordpoging
poppiejoppie schreef:
17-04-2019 14:37
Net een nieuwe vriend,Maron Hill, en dan dit weer,barbie doet weer een zelfmoordpoging.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... oordpoging

:-(
Als het echt zo is wat een drama voor die kinderen , haar ouders maar ook voor Samantha zelf.
Is 't weer zover? Eerst had ik het echt met haar te doen, maar dat is wat afgezwakt naar een 'gaan we weer'.

Ik vind het ontzettend sneu voor de kinderen. 't Zal je moeder maar zijn. Man na man komt in huis, zorgen voor de kinderen kan ze niet, ze gedraagt zich ronduit onbeschoft (nav haar realityshows) en is verslaafd aan weet-ik-veel-wat. En dat krijgt dan kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Treurig voor haar en haar familie.. ze blijft maar aan de gang die Barbie (Samantha).
Overigens is het geen geheim dat ze vaak zelf de roddelbladen contact en belt na bijvoorbeeld een zelfmoordpoging of opname..
Ik geloof echt dat ze langdurige begeleiding en een leven zonder camera's nodig heeft.
Takkie1 schreef:
16-04-2019 14:47
Sylvie verslindt haar mannen ook wel erg snel. Hoeveel 'relaties' heeft die het afgelopen jaar al wel niet gehad? Die kan niet alleen zijn geloof ik. Sneu geval wel eigenlijk, ook voor haar zoontje.
7 in de afgelopen 6 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Adele is gescheiden van Simon Konecki. Ze waren sinds 2011 samen, kregen in 2012 zoon Angelo en trouwden in 2016.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Altijd triest hé

Britse zangeres Adele en partner Simon Konecki zijn uit elkaar http://a.msn.com/07/nl-nl/BBW7dcd?ocid=se

De Britse zangeres Adele en haar partner Simon Konecki zijn uit elkaar, dat bevestigen woordvoerders van de zangeres tegenover AP. "Ze zijn toegewijd om hun zoon liefdevol groot te brengen. Het stel vraagt om privacy."

De twee waren samen sinds 2011 en zijn ouders van zoon Angelo, die in 2012 geboren werd.
LOEP ME MAAR aub.
Pindakaasjes schreef:
16-04-2019 16:58
Ja dit dus...
Sorry.. waar blinkt deze dame nu echt in uit?
Ze is te klein en te oud om topmodel te zijn.. ze heeft in wat b soaps een rol gehad.. heeft opgetreden als Duitse presentatrice, slijt meer mannen dan sokken.. en verder??
En wat heb jij nu precies bereikt in je leven?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
16-04-2019 16:58
Ja dit dus...
Sorry.. waar blinkt deze dame nu echt in uit?
Ze is te klein en te oud om topmodel te zijn.. ze heeft in wat b soaps een rol gehad.. heeft opgetreden als Duitse presentatrice, slijt meer mannen dan sokken.. en verder??
Ze heeft met het merk Sylvie een behoorlijk imperium opgebouwd. Wat heb jij gepresteerd ?
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
20-04-2019 07:53
Adele is gescheiden van Simon Konecki. Ze waren sinds 2011 samen, kregen in 2012 zoon Angelo en trouwden in 2016.
Zonde maar ik hoop dat ze haar verdriet van zich af gaat schrijven en zingen want dan komt er een heel mooi album uit voort. ;-D
rascalles schreef:
20-04-2019 11:53
Ze heeft met het merk Sylvie een behoorlijk imperium opgebouwd. Wat heb jij gepresteerd ?
Echt he! AMEN!!! Vind Sylvie echt 3x niks maar vind het toch best knap wat ze allemaal doet, hoe en vooral op eigen houtje... daarbij werkt ze ook gewoon dus vind dat labletje van golddigger zo dom.. Sylvie is zelf schatrijk en heeft niet perse een rijke man nodig dat ze toch in die vijver zulke mannen tegenkomt snap ik wel... je omringt je toch al snel met dat soort lui omdat het vaak mensen zijn die niet onder de indruk zijn van jouw fortuin en visa versa
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 20-04-2019 14:32
Reden: foutje
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sylvie een goaldigger noemen vind ik wel briljant gevonden :-D
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
20-04-2019 12:38
Echt he! AMEN!!! Vind Sylvie echt 3x niks maar vind het toch best knap wat ze allemaal doet, hoe en vooral op eigen houtje... daarbij werkt ze ook gewoon dus vind dat labletje van goaldigger zo dom.. Sylvie is zelf schatrijk en heeft niet perse een rijke man nodig dat ze toch in die vijver zulke mannen tegenkomt snap ik wel... je omringt je toch al snel met dat soort lui omdat het vaak mensen zijn die niet onder de indruk zijn van jouw fortuin en visa versa
Je bedoelt vast Goldigger. Goaldigger betekent heel wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het super jammer dat het uit is tussen Sylvie en Bart. Mannen houden er nou van om voor een vrouw te zorgen dat is hun natuur. En Sylvie is zo feministisch als wat.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
20-04-2019 14:16
Je bedoelt vast Goldigger. Goaldigger betekent heel wat anders.
En jij bedoelt vast een golddigger :)
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-04-2019 14:16
Je bedoelt vast Goldigger. Goaldigger betekent heel wat anders.
Sorry foutje hahaha bedoel ik idd :) door de zon te positief hahah! Goaldigger is ze zeker HAHAHAHA
DuchessMeganMarkle schreef:
20-04-2019 14:19
Ik vind het super jammer dat het uit is tussen Sylvie en Bart. Mannen houden er nou van om voor een vrouw te zorgen dat is hun natuur. En Sylvie is zo feministisch als wat.
Die Bart lijkt mij echt een leuke jongen.. wel iets te jong voor sylvie maar zo normaal.. jammer idd!
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet zo zijn dat Bart niet zo veel geld had en dat hij daarom werd 'gedumpt'? Dat zij alles betaalde o.i.d.? Ze zijn een aantal keren op reis geweest,
Sylvie is zelf erg vermogend. Hij zal echt nog niet zoveel verdienen als beginnend regisseur/ producent.

Ik moet ook wel gniffelen. Story vraagt aan zijn lezers of ze nog wel interesse hebben in het liefdesleven van Sylvie. Omdat ze al zoveel relaties heeft gehad die na een korte periode weer voorbij waren.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Idris Elba is in Marrakech getrouwd met model Sabrina Dhowre, voormalig Miss Vancouver.
Afbeelding
Het bruidspaar is werkelijk een plaatje om te zien! (Maar mijn plaatje doet het niet :cry: ).
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
27-04-2019 14:49
Idris Elba is in Marrakech getrouwd met model Sabrina Dhowre, voormalig Miss Vancouver.
Afbeelding
Het bruidspaar is werkelijk een plaatje om te zien! (Maar mijn plaatje doet het niet :cry: ).
Het is ook geen link naar een afbeelding, maar alleen tekst.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven