Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
pejeka schreef:
31-05-2019 20:20
Katja doet me denken aan mijn tante. Mijn tante was ook een beeldschone vrouw. Maar naarmate ze ouder werd, werden haar trekken toch harder (niet in de zin van veroorzaakt door chagrijn, maar gewoon door leeftijd). Hetzelfde zie ik nu bij Katja en het is des te opvallender omdat ze zo stug vasthoud aan haar allang niet natuurlijk meer zijnde haar. Alsof ze haar uiterlijk op haar 20e heeft vastgezet ofzo. Maar als je een foto van Katja tóen en Katja nú naast elkaar zet, zie je echt het verschil wel.
Ik zie bij Katja zowel geen harde trekken als onnatuurlijk haar. Ze straalt juist enorm vind ik.
Billy_Mean schreef:
31-05-2019 20:22
Ik zie bij Katja zowel geen harde trekken als onnatuurlijk haar. Ze straalt juist enorm vind ik.
Maar ze is echt niet meer het meisje van 20 jaar geleden, of 25 jaar geleden. Niettemin houdt ze stug vast aan dat uiterlijk van destijds. En tuurlijk zie je aan haar gezicht dat ze ouder is, en tuurlijk is haar haar kunstmatig bijgewerkt. Of geloof jij in sprookjes?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik lees dat de ex van Ben Saunders en zijn verloofde lekker aan het verbaal bekvechten zijn.
Charlotte Casiraghi van Monaco is getrouwd met Dimitri Rassam, vader van haar jongste zoon Balthazar. Eerder kreeg ze een zoon, Raphael, met haar ex Gad Elmaleh. Dimitri is overigens een zoon van Carole Bouquet, ooit Bondmeisje in Octopussy.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 01-06-2019 19:00
2.12% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
01-06-2019 18:57
Charlotte Casiraghi van Monaco is getrouwd met Dimitri Rassam, vader van haar jongste zoon Balthazar. Eerder kreeg ze een zoon, Raphael, met haar ex Gad Elmaleh. Dimitri is overigens een zoon van Carole Bouquet, ooit Bondmeisje in Octopussy.
Is er íemand die deze mensen kent?
.
Charlotte Casiraghi is de oudste dochter van Caroline van Monaco. Carole Bouquet is een van de bekenste Frans actrices. Gad Elmaleh is een in Frankrijk heel bekende acteur.
Julus schreef:
01-06-2019 18:39
Ik lees dat de ex van Ben Saunders en zijn verloofde lekker aan het verbaal bekvechten zijn.
pffft waarom... :facepalm:

en doooor:

’Fergie vraagt officieel scheiding aan’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... eiding-aan

Twee jaar nadat zangeres Fergie en haar man acteur Josh Duhamel uit elkaar gingen, vragen de twee officieel een scheiding aan. Dat meldt entertainmentsite TMZ.
Al in 2017 maakte het stel bekend uit elkaar te zijn gegaan. Dat ging in goed overleg, vertelde Fergie – die als zangeres van The Black Eyed Peas doorbrak – toen. „Met liefde en respect voor elkaar hebben we eerder dit jaar besloten om uit elkaar te gaan. Om ons gezin de gelegenheid te geven zich aan te passen, hebben we het nog privé gehouden voordat we er mee naar buiten zouden komen. Wij zullen elkaar en het gezin altijd blijven ondersteunen.”

Josh is inmiddels al een tijdje openlijk aan het daten. Zo werd afgelopen juli bekend dat zijn relatie met Elza Gonzalez na vijf maanden op de klippen was gelopen.

Fergie (44) en Josh (46) waren sinds 2009 getrouwd. Ze hebben samen één zoontje: de 5-jarige Axl.
Relax we're all crazy, it's not a competition
pejeka schreef:
01-06-2019 16:47
Maar ze is echt niet meer het meisje van 20 jaar geleden, of 25 jaar geleden. Niettemin houdt ze stug vast aan dat uiterlijk van destijds. En tuurlijk zie je aan haar gezicht dat ze ouder is, en tuurlijk is haar haar kunstmatig bijgewerkt. Of geloof jij in sprookjes?
Ik zat even foto's te googelen door jouw post en ze heeft duidelijk ook wat aan haar oogleden laten doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
impala schreef:
01-06-2019 18:58
Is er íemand die deze mensen kent?

Grace Kelly trouwde met Rainer III van Monaco kregen Caroline (en Albert& Stephanie)
Caroline trouwde met Stefano Casiraghi en kreeg Charlotte (Andrea,Pierre)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oei, van die lelijke verticale lijnen heeft Katja gekregen in haar wangen. Andre Hazes jr. heeft dat ook. Net of ze te mager zijn in hun gezicht.
Ik vind het een prachtige vrouw
Ik vind het ook een mooie vrouw.
LOEP ME MAAR aub.
Katja is al jaaaaaaren mijn girlcrush :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind er niks an.
calvijn1 schreef:
01-06-2019 23:50
Katja is al jaaaaaaren mijn girlcrush :flirting:
Ja, Katja is een prachtige vrouw vind ik. En ze zal heus wel wat hebben laten doen. Nou en? Ze ziet er niet onnatuurlijk uit vind ik.
Billy_Mean schreef:
31-05-2019 19:26
En het is 200% Daphne op die foto.
Klopt, duidelijk.
Bovendien zijn ze bevriend. En kijk maar naar het kapsel; dat klopt met haar huidige kapsel.
minnimouse schreef:
02-06-2019 00:30
Ja, Katja is een prachtige vrouw vind ik. En ze zal heus wel wat hebben laten doen. Nou en? Ze ziet er niet onnatuurlijk uit vind ik.
Ben ik met je eens.
beetjegek schreef:
01-06-2019 23:55
Ik vind er niks an.
Het is mijn type ook niet. En ik vind al die details over haar seksleven heel onaantrekkelijk. Hoe vaak hebben we nu al gehoord dat ze Freek bij de eerste ontmoeting op het toilet besprong? Ik vind dat een beetje sneu, zeker op haar leeftijd. En waarom moeten wij weten dat ze geregeld triootjes hebben? Ze heeft ook een kind he, toch niet leuk als je moeder dat soort info te pas en te onpas rondstrooit (omdat ze kennelijk haar imago als seksbom niet los kan laten. Maar dat is mijn invulling).
Echt alles wat ik over hun relatie lees gaat over seks, seks en seks. Good luck met het huwelijk denk ik dan.
.
impala schreef:
02-06-2019 10:35
Het is mijn type ook niet. En ik vind al die details over haar seksleven heel onaantrekkelijk. Hoe vaak hebben we nu al gehoord dat ze Freek bij de eerste ontmoeting op het toilet besprong? Ik vind dat een beetje sneu, zeker op haar leeftijd. En waarom moeten wij weten dat ze geregeld triootjes hebben? Ze heeft ook een kind he, toch niet leuk als je moeder dat soort info te pas en te onpas rondstrooit (omdat ze kennelijk haar imago als seksbom niet los kan laten. Maar dat is mijn invulling).
Ik zie er een tweede Paay van komen: forever (krampachtig) young...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
impala schreef:
Echt alles wat ik over hun relatie lees gaat over seks, seks en seks. Good luck met het huwelijk denk ik dan.
Mee eens. Ze lijkt het zelf heel vrijgevochten te vinden maar het is vooral nogal ordinair en wanhopig. Zelfs als je graag neukt op een openbare wc, by all means, leef je uit, maar er letterlijk in elk interview dat je geeft over opscheppen komt vooral goedkoop over. Ik vind haar daardoor ook zo viezig, ik krijg nu elke keer als ik haar zie visioenen van gore plees met een pislucht, bah.
SuperflySister schreef:
02-06-2019 10:44
Ik vind haar daardoor ook zo viezig, ik krijg nu elke keer als ik haar zie visioenen van gore plees met een pislucht, bah.
Ja, dat heb ik dus ook.
.
Paul Rabbering heeft ook weer verkering
https://www.ad.nl/show/paul-rabbering-d ... ~af49656c/

en wordt in augustus vader, las ik elders.
Nou, die laat er ook geen gras over groeien :proud: Een jaar geleden was hij nog met Krystl.
Nothing happens for a reason
impala schreef:
Wat heeft haar leeftijd hier nou mee te maken.
Vlinder1963 schreef:
02-06-2019 10:53
Als je 17 bent kan ik me nog voorstellen dat je seks op de wc zo spannend vind dat je dat verhaal wil vertellen. Op je 40e vind ik dat sneu.
.
Vlinder1963 schreef:
02-06-2019 10:53
Als je jong en recalcitrant bent kan het misschien nog , maar halverwege de 40 en dan nog dat soort acties is niet chique gewoon. Nooit eigenlijk vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven