Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
impala schreef:
22-06-2019 21:51
Je bent gewoon klapvee.
Sommige mensen vinden het oprecht leuk om een feestje te vieren omdat iemand trouwt. Waarom altijd zo negatief?
minnimouse schreef:
22-06-2019 22:12
Sommige mensen vinden het oprecht leuk om een feestje te vieren omdat iemand trouwt. Waarom altijd zo negatief?
Dat gaat gewoon niet op bij een massale en uitgebreide bruiloft. Ik weet niet hoeveel gasten zij heeft, maar het duurt kennelijk een heel weekend. Who cares zoveel dat je er een heel weekend aan kwijt wil zijn?
. Ja, dat zit iets narcistisch aan, om dat te organiseren.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2019 22:17
21.99% gewijzigd
.
Met dit weer is het geen straf lijkt me. Meestal is het dan op zondag na het ontbijt naar huis.
Bridget Maasland postte ook foto’s van haarzelf met collega’s op de bruiloft. Leuk dat zij nu wel welkom was. Thijs mocht haar niet en dus liep ze destijds een uitnodiging voor Katja’s eerste huwelijk mis.
impala schreef:
22-06-2019 22:15
Dat gaat gewoon niet op bij een massale en uitgebreide bruiloft. Ik weet niet hoeveel gasten zij heeft, maar het duurt kennelijk een heel weekend. Who cares zoveel dat je er een heel weekend aan kwijt wil zijn?
. Ja, dat zit iets narcistisch aan, om dat te organiseren.
Hoezo gaat dat niet?
Als ik het leuk vind om de bruiloft van mijn vriendin te vieren, dan is dat zo en dan maakt het toch niks uit hoeveel mensen er zijn?
Overigens heb ik nergens gelezen dat de bruiloft van Katja en Freek een event werd met heel veel gasten.

Er zullen vast mensen zijn die dat leuk vinden en zo niet, dan kom je niet of kom je 1 dag.
zandlopertje schreef:
22-06-2019 22:17
Met dit weer is het geen straf lijkt me. Meestal is het dan op zondag na het ontbijt naar huis.
Bridget Maasland postte ook foto’s van haarzelf met collega’s op de bruiloft. Leuk dat zij nu wel welkom was. Thijs mocht haar niet en dus liep ze destijds een uitnodiging voor Katja’s eerste huwelijk mis.
En zij was wel een vriendin van Katja? Nou lekker dan, dat ze dat laat bepalen door Thijs.
.
impala schreef:
22-06-2019 22:20
En zij was wel een vriendin van Katja? Nou lekker dan, dat ze dat laat bepalen door Thijs.
Whaha Nou echt :rofl:
jennie77 schreef:
22-06-2019 18:49
https://www.linda.nl/nieuws/katja-schuu ... noortwijk/

Nog een aantal foto's.

Freek had wel eens naar de kapper mogen gaan voor deze speciale dag, wassen, knippen, scheren. En dan ook nog eens geen schoenen aan de voeten. Zo onverzorgd. Geen gentleman.
LOEP ME MAAR aub.
O, ze zal de niet de eerste vrouw zijn die zich laat overrulen door haar man.
Laatst zag ik bij het programma Van der Vorst ziet sterren dat Katja de inrichting van haar huis had veranderd omdat Freek niet tegen de souvenirs van al haar reizen kon. Die staan nu op het toilet. En een grote draak uit Bali moest zonder staart in een hoek staan. Van hem.
minnimouse schreef:
22-06-2019 18:53
Hier kun je op de foto's klikken en dan komen ze vol in beeld: https://www.ad.nl/show/tortelduifjes-ka ... ~a4e2eb6a/

Is Katja's dochter geen bruidsmeisje?
LOEP ME MAAR aub.

Oei,voor Freeks kinderwens moet Katja stoppen met medicatie die ze slikt.
LOEP ME MAAR aub.
jennie77 schreef:
22-06-2019 18:49
https://www.linda.nl/nieuws/katja-schuu ... noortwijk/

Nog een aantal foto's.
Vind zijn pak wel echt leuk!
missie_m schreef:
23-06-2019 00:09
Oei,voor Freeks kinderwens moet Katja stoppen met medicatie die ze slikt.
Ze is al eerder zwanger geweest en bij Van der Vorst ziet sterren vertelde Katja dat ze die medicatie al vanaf haar jeugd slikt.
Ligt dat nou aan mij of ziet die Freek er nou heel anders uit? Hij lijkt een veel bollere hoofd te hebben, als dat ik hem normaal heb gezien in de media.
En voor dat kind, ik denk dat ze voor een amerikaanse of canadese draagmoeder gaan.
Utakar schreef:
23-06-2019 00:36
En voor dat kind, ik denk dat ze voor een amerikaanse of canadese draagmoeder gaan.
Waar heb je het in vredesnaam over?
De jurk is een soort badpak met een rok van tule. Katja voelt zich 'helemaal Beyonce'. Katja kleedde zich altijd al slecht maar dit slaat alles. Een bruid zonder stijl en elegance.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Utakar schreef:
23-06-2019 00:29
Ligt dat nou aan mij of ziet die Freek er nou heel anders uit? Hij lijkt een veel bollere hoofd te hebben, als dat ik hem normaal heb gezien in de media.

Volgens mij is hij de laatste paar jaren (sinds hij met Katja is dus :proud: ) nogal verpauperd wat dat betreft. Dikke kop, dikke neus, onvrzorgd haar... hij ziet eruit alsof hij 24/7 aan het feesten/zuipen is en ziet er veel ouder uit dan zijn leeftijd.
Pfff een fotomoment voor de pers, dan vind je jezelf wel heel belangrijk. En zou Katja nog zwanger worden met 44? Dat is toch onverantwoord.
missie_m schreef:
23-06-2019 00:02
Is Katja's dochter geen bruidsmeisje?
Sammie was getuige. Zag ik net terug bij de herhaling van RTL Boulevard. Ze hebben tijdens het persmoment ook met de pers gesproken. Ze zijn dus vrijdag al getrouwd, en hadden die avond al een aardig feestje gevierd. Katja’s stem klonk erg hees. Verklaart ook waarom Freek er zo verfomfaaid uitzag :)
Taralina schreef:
23-06-2019 01:32
Volgens mij is hij de laatste paar jaren (sinds hij met Katja is dus :proud: ) nogal verpauperd wat dat betreft. Dikke kop, dikke neus, onvrzorgd haar... hij ziet eruit alsof hij 24/7 aan het feesten/zuipen is en ziet er veel ouder uit dan zijn leeftijd.
Hij ziet er ouder uit dan zij idd.
Lucie78 schreef:
23-06-2019 06:56
Sammie was getuige. Zag ik net terug bij de herhaling van RTL Boulevard. Ze hebben tijdens het persmoment ook met de pers gesproken. Ze zijn dus vrijdag al getrouwd, en hadden die avond al een aardig feestje gevierd. Katja’s stem klonk erg hees. Verklaart ook waarom Freek er zo verfomfaaid uitzag :)
Een kind van 9 kan geen getuige zijn dus dan is ze gewoon een soort bruidsmeisje geweest lijkt me.
Katja is natuurlijk beeldschoon. Toch had ik een heel ander plaatje verwacht dan dit.
Door die jurk lijkt het alsof haar borsten erop geplakt zitten. Is het trouwen zo dat nepborsten ook 'gewoon' gaan hangen naarmate je ouder wordt?

Freek kijkt wel erg verliefd, dat vind ik dan weer heel cute.

Hoe Katja er altijd zo fris uit kan zien, zelfs na een nacht feesten is me echt een raadsel.
Snowpink schreef:
23-06-2019 07:08
Een kind van 9 kan geen getuige zijn dus dan is ze gewoon een soort bruidsmeisje geweest lijkt me.
Als er een volwassen getuige bij is, mag je een kind gewoon mee laten tekenen. Dit is dan geen officiële getuige, maar je kan daar als trouwambtenaar natuurlijk zelf iets leuks mee doen. Zolang je maar minimaal 1 volwassen getuige hebt, kan je voor de leuk iedereen mee laten tekenen.

Ze vertelden overigens dat ze met alle gasten op de locatie hebben geslapen in tipi’s. Het klonk erg gezellig allemaal en ik zou dat als vriend van hen ook echt heel leuk vinden! Zal dus wel meevallen met dat “klapvee”. Zeker met dit weer is het toch een heerlijk weekend!
SweetFirefly schreef:
23-06-2019 01:25
De jurk is een soort badpak met een rok van tule. Katja voelt zich 'helemaal Beyonce'. Katja kleedde zich altijd al slecht maar dit slaat alles. Een bruid zonder stijl en elegance.
Waarom? Wees gewoon jezelf, vooral op je trouwdag.

Dit topic is vol, wie opent een nieuwe? :cheer:
Billy_Mean schreef:
23-06-2019 09:04
Katja is natuurlijk beeldschoon. Toch had ik een heel ander plaatje verwacht dan dit.
Door die jurk lijkt het alsof haar borsten erop geplakt zitten. Is het trouwen zo dat nepborsten ook 'gewoon' gaan hangen naarmate je ouder wordt?

Freek kijkt wel erg verliefd, dat vind ik dan weer heel cute.

Hoe Katja er altijd zo fris uit kan zien, zelfs na een nacht feesten is me echt een raadsel.
Ik vermoed een professionele visagist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven