Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Julus schreef:
22-06-2019 19:18
Kleurenpalet is heel mooi! De jurk is echt Katja. Zijn pak staat mooi.
En ik denk dat zolang zij sexy is en er veel sex is, het best een tijd kan duren.
Zou hij geen kinderwens hebben?
Ik dacht het wel, toch? Heb dat ook meerdere malen gelezen, dat ze al bezig waren, of dat Katja volgens Freek nog makkelijk een kind kon krijgen, want dat ze veel jonger leek dan haar echte leeftijd. Al denk ik niet dat haar eierstokken daar rekening mee houden :biggrin: .
En nog even over de jurk; tja, subtiel is het niet echt he? Ik heb altijd geleerd dat je de aandacht óf op je benen, óf op je decolleté moet vestigen. Het verschil tussen sexy en ordinair wordt hiermee wel goed geïllustreerd, zeg maar :)
Nothing happens for a reason
Ik word treuriger van dat "gezonde huwelijksdiner" met alleen maar groenten dan van de jurk.
Snowpink schreef:
22-06-2019 19:51
Ik word treuriger van dat "gezonde huwelijksdiner" met alleen maar groenten dan van de jurk.
Echt? :facepalm:

Wel een stuk goedkoper dan zalm en oesters :P
.
juliet64 schreef:
22-06-2019 19:49
Ik dacht het wel, toch? Heb dat ook meerdere malen gelezen, dat ze al bezig waren, of dat Katja volgens Freek nog makkelijk een kind kon krijgen, want dat ze veel jonger leek dan haar echte leeftijd.
:O
Nog een :facepalm: dan maar.
.
impala schreef:
22-06-2019 19:54
Echt? :facepalm:

Wel een stuk goedkoper dan zalm en oesters :P
https://www.ad.nl/show/bruiloftsgasten- ... ~adabdcba/

Wordt wel bereid door een bekende chef dus dat zal niet heel besparend zijn :rofl:
Omg heeft Freek dat echt gezegd?? Erg slim is hij dus niet. Ze wordt 45, dan nog 9 maanden. Ik geloof niet dat je dat nog moet willen. Ik denk dat hij in een sprookje leeft, niet in de realiteit. Of met zijn lul denkt. Het is een risico om met een man van 30 aan te pappen, want een kinderwens wordt steeds aanweziger lijkt mij.
Julus schreef:
22-06-2019 20:08
Omg heeft Freek dat echt gezegd?? Erg slim is hij dus niet. Ze wordt 45, dan nog 9 maanden. Ik geloof niet dat je dat nog moet willen. Ik denk dat hij in een sprookje leeft, niet in de realiteit. Of met zijn lul denkt. Het is een risico om met een man van 30 aan te pappen, want een kinderwens wordt steeds aanweziger lijkt mij.
Niet iedere man heeft een kinderwens.Zelfs niet iedere vrouw.
Maar misschien gaan ze voor eiceldonatie bij Katja, als ze tenminste nog kids willen.
Een trouwjurk met een split én een decolleté allebei tot je navel, wow. Maar ondanks de jurk, zijn kreukpak en de blote voeten zonder strand, vind ik het toch een erg mooi plaatje, enorm knap stel.

Hopen maar dat de processierups wegbleef.
miedo schreef:
22-06-2019 20:25
Niet iedere man heeft een kinderwens.Zelfs niet iedere vrouw.
Maar misschien gaan ze voor eiceldonatie bij Katja, als ze tenminste nog kids willen.
https://www.libelle.nl/mensen/katja-en- ... vervullen/
Julus schreef:
22-06-2019 20:08
‘Ja, misschien komt er nog wel een kind. Niet nu meteen. Ze is 42, ze heeft nog tijd. Ze is nog fris en fruitig, dus dat kan’.
Uit een interview van een paar jaar geleden, in de Libelle volgens mij. Tuurlijk Freek :facepalm:
Dit interview inderdaad :)
Hij zag er toen zelf ook nog wat fruitiger uit dan nu :P
Als dit zo doorgaat ziet hij er straks ouder uiit dan zij.

Omg lees nu dit:
Ik heb dit jaar twee belangrijke taken. Trouwen met Katja en haar bezwangeren,” zo vertelt Freek in weekblad Story.

Bezwangeren. Gatverdamme. Klinkt alsof hij even over haar heen wil pissen.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2019 20:43
70.39% gewijzigd
.
I guess not :-D
Wat doe je trouwens als bruidspaar en als gast op een bruiloft die een heel weekend duurt? Ben persoonlijk altijd wel blij als het weer afgelopen is na het feest.
Die hele relatie draait om sex dus die uitspraak verbaast me niks. Dan maar negatief maar ik geef het een paar jaar.
Julus schreef:
22-06-2019 20:51
Die hele relatie draait om sex dus die uitspraak verbaast me niks. Dan maar negatief maar ik geef het een paar jaar.
Hoogstens. Het bezit van de zaak is vaak het einde van het vermaak.
Hoop dat ze goede huwelijkse voorwaarden hebben.
.
Ze zijn toch al een jaar of 4/5 samen? Dat ze veel seks hebben wil toch niet zeggen dat ze niets delen behalve dat?
AnnabeldeDertiende schreef:
22-06-2019 20:46
Wat doe je trouwens als bruidspaar en als gast op een bruiloft die een heel weekend duurt? Ben persoonlijk altijd wel blij als het weer afgelopen is na het feest.
Nou idd. Ik vind het altijd zo narcistisch als mensen zulke uitgebreide bruiloften geven. Het gros komt uit verplichting en om een beetje te zuipen.

en voor het eten hoef je het dus ook al niet te doen.
jennie77 schreef:
22-06-2019 18:49
https://www.linda.nl/nieuws/katja-schuu ... noortwijk/

Nog een aantal foto's.
Lijkt een nachtpon, zit niet mooi bij haar borsten , en dat been er helemaal uit ziet er raar uit, alsof ze maar 1 been heeft. Op de tweede foto lijkt het alsof ze iets heel raar met haar gezicht heeft als je de foto uitvergroot.
impala schreef:
22-06-2019 20:53
Hoogstens. Het bezit van de zaak is vaak het einde van het vermaak.
Hoop dat ze goede huwelijkse voorwaarden hebben.
Dat inderdaad!
marjorette schreef:
22-06-2019 21:18
alsof ze maar 1 been heeft. .
:HA:

Ja!

Voor de rest (wat niet heel veel is) vind ik het een vrij smakeloos ponnetje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het een hele mooie jurk en ze hebben echt prachtig weer om te trouwen. Heel mooi die foto's met die blauwe lucht.
Snowpink schreef:
22-06-2019 21:08
Nou idd. Ik vind het altijd zo narcistisch als mensen zulke uitgebreide bruiloften geven. Het gros komt uit verplichting en om een beetje te zuipen.

en voor het eten hoef je het dus ook al niet te doen.
Echt he. Als het dan toch moet dan graag wagonladingen bitterballen om de tijd door komen. Van op een wortel kauwen gaat de tijd nog langzamer.

Lijkt me langdradig, zo’n heel weekend met mensen die je niet zelf uitkiest verplicht van activiteit naar activiteit hobbelen. Als er activiteiten zijn dan. Maar zonder activiteiten is het ook niks.
22-06-2019 21:50
Echt he. Als het dan toch moet dan graag wagonladingen bitterballen om de tijd door komen. Van op een wortel kauwen gaat de tijd nog langzamer.

Lijkt me langdradig, zo’n heel weekend met mensen die je niet zelf uitkiest verplicht van activiteit naar activiteit hobbelen. Als er activiteiten zijn dan. Maar zonder activiteiten is het ook niks.
Je bent gewoon klapvee.
.
22-06-2019 21:50

Je kunt zelf toch ook aangeven dat je maar 1 dag komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven