Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zaterdag 22 juni 2019 om 19:49
Ik dacht het wel, toch? Heb dat ook meerdere malen gelezen, dat ze al bezig waren, of dat Katja volgens Freek nog makkelijk een kind kon krijgen, want dat ze veel jonger leek dan haar echte leeftijd. Al denk ik niet dat haar eierstokken daar rekening mee houden

En nog even over de jurk; tja, subtiel is het niet echt he? Ik heb altijd geleerd dat je de aandacht óf op je benen, óf op je decolleté moet vestigen. Het verschil tussen sexy en ordinair wordt hiermee wel goed geïllustreerd, zeg maar

Nothing happens for a reason

zaterdag 22 juni 2019 om 19:55

zaterdag 22 juni 2019 om 19:56
https://www.ad.nl/show/bruiloftsgasten- ... ~adabdcba/
Wordt wel bereid door een bekende chef dus dat zal niet heel besparend zijn

zaterdag 22 juni 2019 om 20:08
Omg heeft Freek dat echt gezegd?? Erg slim is hij dus niet. Ze wordt 45, dan nog 9 maanden. Ik geloof niet dat je dat nog moet willen. Ik denk dat hij in een sprookje leeft, niet in de realiteit. Of met zijn lul denkt. Het is een risico om met een man van 30 aan te pappen, want een kinderwens wordt steeds aanweziger lijkt mij.
zaterdag 22 juni 2019 om 20:25
Niet iedere man heeft een kinderwens.Zelfs niet iedere vrouw.Julus schreef: ↑22-06-2019 20:08Omg heeft Freek dat echt gezegd?? Erg slim is hij dus niet. Ze wordt 45, dan nog 9 maanden. Ik geloof niet dat je dat nog moet willen. Ik denk dat hij in een sprookje leeft, niet in de realiteit. Of met zijn lul denkt. Het is een risico om met een man van 30 aan te pappen, want een kinderwens wordt steeds aanweziger lijkt mij.
Maar misschien gaan ze voor eiceldonatie bij Katja, als ze tenminste nog kids willen.

zaterdag 22 juni 2019 om 20:35
zaterdag 22 juni 2019 om 20:36
‘Ja, misschien komt er nog wel een kind. Niet nu meteen. Ze is 42, ze heeft nog tijd. Ze is nog fris en fruitig, dus dat kan’.Julus schreef: ↑22-06-2019 20:08Omg heeft Freek dat echt gezegd?? Erg slim is hij dus niet. Ze wordt 45, dan nog 9 maanden. Ik geloof niet dat je dat nog moet willen. Ik denk dat hij in een sprookje leeft, niet in de realiteit. Of met zijn lul denkt. Het is een risico om met een man van 30 aan te pappen, want een kinderwens wordt steeds aanweziger lijkt mij.
Uit een interview van een paar jaar geleden, in de Libelle volgens mij. Tuurlijk Freek

zaterdag 22 juni 2019 om 20:37
Dit interview inderdaad

zaterdag 22 juni 2019 om 20:41
Hij zag er toen zelf ook nog wat fruitiger uit dan nu 
Als dit zo doorgaat ziet hij er straks ouder uiit dan zij.
Omg lees nu dit:
Ik heb dit jaar twee belangrijke taken. Trouwen met Katja en haar bezwangeren,” zo vertelt Freek in weekblad Story.
Bezwangeren. Gatverdamme. Klinkt alsof hij even over haar heen wil pissen.

Als dit zo doorgaat ziet hij er straks ouder uiit dan zij.
Omg lees nu dit:
Ik heb dit jaar twee belangrijke taken. Trouwen met Katja en haar bezwangeren,” zo vertelt Freek in weekblad Story.
Bezwangeren. Gatverdamme. Klinkt alsof hij even over haar heen wil pissen.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2019 20:43
70.39% gewijzigd
.

zaterdag 22 juni 2019 om 20:53

zaterdag 22 juni 2019 om 21:08
Nou idd. Ik vind het altijd zo narcistisch als mensen zulke uitgebreide bruiloften geven. Het gros komt uit verplichting en om een beetje te zuipen.AnnabeldeDertiende schreef: ↑22-06-2019 20:46Wat doe je trouwens als bruidspaar en als gast op een bruiloft die een heel weekend duurt? Ben persoonlijk altijd wel blij als het weer afgelopen is na het feest.
en voor het eten hoef je het dus ook al niet te doen.

zaterdag 22 juni 2019 om 21:18
Lijkt een nachtpon, zit niet mooi bij haar borsten , en dat been er helemaal uit ziet er raar uit, alsof ze maar 1 been heeft. Op de tweede foto lijkt het alsof ze iets heel raar met haar gezicht heeft als je de foto uitvergroot.jennie77 schreef: ↑22-06-2019 18:49https://www.linda.nl/nieuws/katja-schuu ... noortwijk/
Nog een aantal foto's.

zaterdag 22 juni 2019 om 21:29

Ja!
Voor de rest (wat niet heel veel is) vind ik het een vrij smakeloos ponnetje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 22 juni 2019 om 21:50
Echt he. Als het dan toch moet dan graag wagonladingen bitterballen om de tijd door komen. Van op een wortel kauwen gaat de tijd nog langzamer.
Lijkt me langdradig, zo’n heel weekend met mensen die je niet zelf uitkiest verplicht van activiteit naar activiteit hobbelen. Als er activiteiten zijn dan. Maar zonder activiteiten is het ook niks.
zaterdag 22 juni 2019 om 21:51
Je bent gewoon klapvee.AnnabeldeDertiende schreef: ↑22-06-2019 21:50Echt he. Als het dan toch moet dan graag wagonladingen bitterballen om de tijd door komen. Van op een wortel kauwen gaat de tijd nog langzamer.
Lijkt me langdradig, zo’n heel weekend met mensen die je niet zelf uitkiest verplicht van activiteit naar activiteit hobbelen. Als er activiteiten zijn dan. Maar zonder activiteiten is het ook niks.
.
zaterdag 22 juni 2019 om 22:11
Je kunt zelf toch ook aangeven dat je maar 1 dag komt?AnnabeldeDertiende schreef: ↑22-06-2019 21:50Echt he. Als het dan toch moet dan graag wagonladingen bitterballen om de tijd door komen. Van op een wortel kauwen gaat de tijd nog langzamer.