Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zondag 23 juni 2019 om 09:27
Ik vermoed een professionele visagist.Billy_Mean schreef: ↑23-06-2019 09:04Katja is natuurlijk beeldschoon. Toch had ik een heel ander plaatje verwacht dan dit.
Door die jurk lijkt het alsof haar borsten erop geplakt zitten. Is het trouwen zo dat nepborsten ook 'gewoon' gaan hangen naarmate je ouder wordt?
Freek kijkt wel erg verliefd, dat vind ik dan weer heel cute.
Hoe Katja er altijd zo fris uit kan zien, zelfs na een nacht feesten is me echt een raadsel.

zondag 23 juni 2019 om 10:23
Lijkt mij ook hoor. En al die BN-ers is toch één groot ons-kent-ons gebeuren dus ze zullen zich ongetwijfeld amuserenWhomi schreef: ↑23-06-2019 09:15
Ze vertelden overigens dat ze met alle gasten op de locatie hebben geslapen in tipi’s. Het klonk erg gezellig allemaal en ik zou dat als vriend van hen ook echt heel leuk vinden! Zal dus wel meevallen met dat “klapvee”. Zeker met dit weer is het toch een heerlijk weekend!

Nothing happens for a reason
zondag 23 juni 2019 om 10:23
Tja onverantwoord, niet dat vroeger alles beter was, maar vroeger werden vrouwen ook 'gewoon' nog zwanger tot het niet meer kon. Je lichaam geeft het vanzelf wel aan lijkt me.

zondag 23 juni 2019 om 11:44
zondag 23 juni 2019 om 12:30
Olcay is het met je eens. Ze zei iets van: “ik zou zelf nooit voor deze jurk hebben gekozen. Ik ben meer van de klassieke jurken”.
Ik vind de jurk ook niet zo flatteus. Borsten staan zo wijd uiteen en dan die dunne beentjes eronder. Top heavy, alsof ze zo om kan vallen. Maar ze straalde wel en zag er gelukkig uit.

zondag 23 juni 2019 om 17:37
Oh haha ja dat bedoelde ik!
zondag 23 juni 2019 om 18:25
Bij Syttd heeft haar moeder meerdere malen aangegeven dat ze het niets vond. Daarna zijn er nog meerdere jurken gepast maar la Schuurman wilde toch deze jurk want dit was wie ze was..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

zondag 23 juni 2019 om 18:36
Ik ben het helemaal met je eens!Betty_Slocombe schreef: ↑23-06-2019 18:33Ik ben gek op Katja. Ik vind die jurk niet mooi. Zij wel, dus is het maar goed dat zij hem heeft aangetrokken.

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 23 juni 2019 om 19:33
Ik heb de TLC aflevering terug gekeken en het decolleté is inderdaad iets minder diep dan tijdens het programma.madamecannibale schreef: ↑23-06-2019 19:01Ben ik de enige eigenlijk die denkt dat Katje haar jurk heeft laten vermaken? Volgens mij had de jurk bij say Yes to the dress en veel dieper decolleté dan op de foto’s in de Linda.
Ik zou nooit zo'n jurk dragen, maar ik vind hem echt wel mooi. En Katja vind ik een beeldschone vrouw. Echt een girlcrush.

zondag 23 juni 2019 om 19:39
Heel goed dat Katja de jurk aan doet waarin ze zich fijn voelt!
In de media krijgt ze hoe dan ook negatief commentaar. Wat ze ook aan doet.

zondag 23 juni 2019 om 21:02
.Maleficent schreef: ↑23-06-2019 20:52Ik vond de jurk die ze bij haar vorige bruiloft aan had veel mooier.
En dat is ook Katja toch.
Dat was Katja toen, dit is Katja nu

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.