Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Die Ratelband heeft nogal losse handjes meen ik me te herinneren. Ik hoop dat iemand haar op tijd voor de poorten van de hel wegsleept. Wat is er toch zo aantrekkelijk aan zo'n vergane glorie c-bn'er. Hij was al uitgerangeerd toen zij nog geboren moest worden.
Oh jee, die Ratelband maakt nog steeds slachtoffers. Wat een ontzettende rukker van een vent is dat toch :hamer:
Hield hij het maar bij rukken. Zou een hoop rechtszaken, alimentatie en luiers schelen ;-D
Jessica Chastain is zaterdag getrouwd met haar vriend, de Italiaanse Gian Luca Passi de Preposulo. De 40-jarige actrice en de modetopman van Moncler trouwden op het eeuwenoude Italiaanse landgoed Villa Tiepolo Passi.
Volgens diverse Amerikaanse media waren bekende collega's als Anna Hathaway en Emily Blunt bij de ceremonie aanwezig.

Chastain mag zich na haar huwelijk gravin noemen, omdat haar man een aristocratische achtergrond heeft.

Chastain en Passi de Preposulo leerden elkaar kennen in 2012. Ondanks hun jarenlange relatie, is er weinig over hun liefdesleven bekend. Ze hebben hun relatie altijd privé gehouden.

(Bron: Nu.nl)
Afbeelding
Mooie bruid hoor, Jessica. Ik had haar trouwens veel jonger geschat dan 40Afbeelding
Jeetje wat een knap stel! Ik vind haar er ook altijd heel classy uitzien, mooi.
Afbeelding
Wat ziet zo'n jonge meid nou in hemelsnaam in Ratelband?

Dat je op een oudere vent valt kan ik ergens nog begrijpen, maar Ratelband? Die vrouwen mishandelt, die met elke ex gezeik heeft en die 100 kinderen heeft en ook nog eens vrouwonvriendelijk? :facepalm:
Die Jessica ken ik niet maar het is een prachtige vrouw.
Jessica Chastain :flirting: vond haar geweldig in The Help
Relax we're all crazy, it's not a competition
Memphis Depay op z’n knieën

http://www.telegraaf.nl/prive/28467621/ ... een__.html

Voetballer Memphis Depay is tijdens zijn vakantie op zijn knieën gegaan voor zijn vriendin Lori Harvey. „Ze heeft ja gezegd!”, schrijft hij enthousiast bij een foto van het romantische moment op Instagram en Snapchat.

Op het kiekje is te zien hoe Memphis op één knie zit, terwijl zijn vriendin duidelijk verrast haar handen voor haar gezicht houdt.
De felicitaties voor het dolverliefde stel stromen binnen.

Ook Lori deelt het nieuws op sociale media. „Ik ben echt gezegend dat ik met mijn beste vriend mag trouwen. Ik heb ja gezegd”, schrijft ze bij een andere foto.
In januari leek het er al op dat het stel trouwplannen had. Lori deelde toen een foto waarop ze hand in hand op straat liepen, met als enige bijschrift een emoticon van een (trouw-)ring. Nu lijkt er echter geen twijfel meer mogelijk: de verliefdheid straalt er vanaf.

Het stelletje is sinds begin 2016 officieel samen.
Mosterd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waarom hebben die voetballers eigenlijk vaak zo'n haast met trouwen en kinderen? Met zo'n salaris zou ik toch wel even zeker willen weten dat het om mij gaat zeg maar, en niet om mijn centen. Trouwen die voetballers op huwelijkse voorwaarden? Gewoon nieuwsgierig, ik gun ze natuurlijk hun geluk.
vraag ik me ook serieus af.. :whistle:
Vaak wordt er vanuit de club gehamerd op een stabiele thuissituatie. Zo kunnen ze de focus op het voetballen houden.
Aan het typen...............
minnimouse schreef:
16-06-2017 22:09
Wat ziet zo'n jonge meid nou in hemelsnaam in Ratelband?

Dat je op een oudere vent valt kan ik ergens nog begrijpen, maar Ratelband? Die vrouwen mishandelt, die met elke ex gezeik heeft en die 100 kinderen heeft en ook nog eens vrouwonvriendelijk? :facepalm:
Inderdaad.
Ik heb me wel eens laten vertellen dat hij privé erg charmant kan zijn, maar ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
Enfin, ik denk gewoon een combinatie van gladde praatjes, met geld strooien en een naïef meisje. Hetzelfde soort dat zich in laat palmen door een loverboy zeg maar.
Jochem Myjer is dit weekend getrouwd met zijn vriendin Marloes (die hij in shows altijd 'de leidinggevende' noemt)

Hij heeft het zelf bekend gemaakt op instagram:

"Dat je dan een feest geeft omdat je allebei 40 bent geworden dit jaar. En al onze dierbare vrienden er zijn. En dat het dan stiekem gewoon een huwelijk is. En we zijn getrouwd waar iedereen bij was. En dat het magisch was. Mag ik u voorstellen aan mevrouw Myjer-Nova (alias de Leidinggevende)."

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Leuk!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
beeertje schreef:
29-06-2017 19:25
Vaak wordt er vanuit de club gehamerd op een stabiele thuissituatie. Zo kunnen ze de focus op het voetballen houden.
Precies. Ze hebben liever dat moeder de vrouw verwacht dat manlief iedere avond aanschuift bij de piepers (bij wijze van dan) dan dat er constant gefeest wordt.
SallySpectra schreef:
03-07-2017 11:37
Precies. Ze hebben liever dat moeder de vrouw verwacht dat manlief iedere avond aanschuift bij de piepers (bij wijze van dan) dan dat er constant gefeest wordt.
uhuh en vervolgens pist de helft naast pot :sarcastic: of gaan ze halverwege uitelkaar en beginnen aan een 2de leg
De Leidinggevende.......ze zien er haske happy uit....leuk!
Ach en fajah zou nooit meer gaan samenwonen zo toch ?

Fajah Lourens vindt vier maanden niet te snel om samen te wonen
http://nu.nl/achterklap/4832560/fajah-l ... wonen.html
Rouge__ schreef:
03-07-2017 21:50
uhuh en vervolgens pist de helft naast pot :sarcastic: of gaan ze halverwege uitelkaar en beginnen aan een 2de leg
Onzin. Niet alle profvoetballers zijn glamourboys met zwermen vrouwen achter zich. Ik ben werkzaam in de Nederlandse top, en het zijn nagenoeg allemaal doodgewone jongemannen met doodgewone relaties en thuissituaties.

Of denk je dat de rechtsback van RKC Waalwijk of de spits van Racing Genk de vrouwtjes in rijen van 3 laten opstellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven