Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat voetbal gelul daar ben ik nu wel klaar mee.
Is er geen ander nieuws?
Dat voetbal gelul daar ben ik nu wel klaar mee.
Is er geen ander nieuws?
Boer Marc en Annekim uit elkaar

Helaas, de relatie van boer Marc en Annekim uit Zambia is na acht maanden voorbij. De twee hebben vorige week een punt gezet achter hun relatie omdat ze merkten dat de liefde niet sterk genoeg is. Dat staat te lezen op de site van Boer Zoekt Vrouw.

"Ik heb met Annekim een geweldige tijd gehad", zegt Marc. "Ik ben het programma heel dankbaar dat Annekim op mijn pad is gekomen. Helaas is onze liefde niet voor altijd gebleken en dat is natuurlijk een verdrietige conclusie."
keuken1987 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 16:18
6.25% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Een keer is genoeg
keuken1987 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 16:20
94.63% gewijzigd
Een keer is genoeg
Een keer is genoeg
keuken1987 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 16:20
94.63% gewijzigd
.
keuken1987 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 16:27
99.82% gewijzigd
Aan het denken
Annekim reageert: "Ik merkte de laatste tijd dat ik me steeds meer en meer op mijn werk stortte en minder de behoefte had om bij Marc te zijn. Dat heeft me aan het denken gezet. Marc en ik hebben daarover gepraat en toen naar elkaar uitgesproken dat het beter zou zijn als we uit elkaar gingen."

Vriendschappelijk
Annekim zit nu zes weken in de bush voor een project, Marc is nog altijd druk op de viskwekerij. Daarna hopen ze op vriendschappelijke basis met elkaar verder te kunnen.
Ah wat jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heel jammer.
Jammer. Niet verwacht.
ghostly41 schreef:
11-07-2017 17:03
Volgens mij is Jennifer Hoffman weer vrijgezel..... uit met Henry van Loon.

Echt? jeetje, vind het een leuk stel. Heb het trouwens nog nergens gelezen...
Hoop dat het niet waar is, geen idee waarom, ken ze verder niet...
hennameis schreef:
14-07-2017 14:35
Echt? jeetje, vind het een leuk stel. Heb het trouwens nog nergens gelezen...
Hoop dat het niet waar is, geen idee waarom, ken ze verder niet...
Nou echt weet ik het niet... maar ze zijn los (lang) van elkaar op vakanties geweest. En ze volgen elkaar niet meer op Instagram (terwijl daarvoor ze nagenoeg elke foto van elkaar like'te)
ghostly41 schreef:
14-07-2017 14:40
Nou echt weet ik het niet... maar ze zijn los (lang) van elkaar op vakanties geweest. En ze volgen elkaar niet meer op Instagram (terwijl daarvoor ze nagenoeg elke foto van elkaar like'te)
wat raar dat de "media" dat nog niet opgepakt heeft,
nou, afwachten dan maar.
Bijzonder..Brigette vrouw van de Franse president Macron is 24 jaar ouder dan Macron. Ze was 64 toen hij de verkiezingen won. En precies andersom bij Trump, hij (70)is 24 jaar ouder dan zijn Melania. Dat levert bijzondere plaatjes opAfbeelding Afbeelding Afbeelding
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Melania had er weer zin an
Frankly my dear, I don"t give a damn
Very__Cherry schreef:
11-07-2017 16:45
Sinds wanneer vallen Waalwijk en Genk onder de Nederlandse top?

Ik ben in mijn wilde jaren in het Eindhovense nachtleven geregeld bepoteld en bescharreld geworden door toenmalige PSV spelers (oa door die stiekeme viezerik van een Romario, in 1988). En ik ben toch echt geen Doutzen.
Heb jij met Romario gescharreld???

Was helemaal smoor op hem in 1988 :flirting:
Mij verbaast het niet dat Marc en Anne Kim uit elkaar zijn. Hij heeft een redelijke sociale/contact stoornis. Zij werkt ook en veel, dat kon ie helemaal niet handelen. Zij kan echt wel beter krijgen. En ik zie karma, ze deden samen toen zo raar tegen Anke ( WIJ moeten jou wat vertellen....)
Acteurs Jamie Bell en Kate Mara getrouwd

Acteurs Jamie Bell en Kate Mara hebben elkaar het jawoord gegeven. Het tweetal, dat al 2 jaar samen is, deelde vandaag een huwelijksfoto via Twitter.

Bell deelde een foto waarop zij elkaar zoenen, met als onderschrift „Me & Mrs B.” Ook Mara deelde de foto, met als onderschrift „huwelijksceremonie”.

https://twitter.com/katemara/status/886 ... 37/photo/1

— Kate Mara (@katemara) 17 juli 2017
Jamie Bell (31) is bekend van films als Billy Elliot, The Adventures of Tin-Tin en King Kong. Mara (35) brak door met haar rol als journaliste Zoe Barnes in House of Cards en was verder onder meer te zien in Brokeback Mountain en The Martian.

Het tweetal kent elkaar van de set van Fantastic Four, waar zij samen in speelden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zou het hem nu eindelijk gaan lukken? Zou tof zijn.
Bericht van RTL boulevard.

Presentator Johnny de Mol woont samen met zijn vriendin Anouk van Schie in hun nieuwe huis in Blaricum. Dat laat Anouk vandaag aan RTL Boulevard weten.

Onlangs heeft Johnny zijn mooie penthouse aan de Herengracht in Amsterdam ingeruild voor een villa in het Gooi. Een grote verandering voor de presentator. Johnny liet onlangs dan ook weten Amsterdam erg te gaan missen. Vooral het uitzicht op de Westertoren, de toren van de Westerkerk in het centrum. Hij keek daar zelfs vanuit zijn royale ligbad op uit. "Het is één van de mooiste uitzichten van Amsterdam, misschien wel van de wereld. Ik heb er 20 jaar naar gekeken en moet het nu doen met de foto's."
http://www.show.nl/rubrieken/sterren/20 ... -verliefd/

Het lijkt erop dat er een nieuwe man in haar leven is van zangeres Céline Dion. Volgens de Franse Gala heeft de zangeres het erg gezellig met de zeventien jaar jongere achtergronddanser Pepe Munoz, en is hij haar nieuwe vlam.
Jan versteegh is getrouwd :heart:
fientje1982 schreef:
20-07-2017 17:36
Zou het hem nu eindelijk gaan lukken? Zou tof zijn.
Bericht van RTL boulevard.

Presentator Johnny de Mol woont samen met zijn vriendin Anouk van Schie in hun nieuwe huis in Blaricum. Dat laat Anouk vandaag aan RTL Boulevard weten.

Onlangs heeft Johnny zijn mooie penthouse aan de Herengracht in Amsterdam ingeruild voor een villa in het Gooi. Een grote verandering voor de presentator. Johnny liet onlangs dan ook weten Amsterdam erg te gaan missen. Vooral het uitzicht op de Westertoren, de toren van de Westerkerk in het centrum. Hij keek daar zelfs vanuit zijn royale ligbad op uit. "Het is één van de mooiste uitzichten van Amsterdam, misschien wel van de wereld. Ik heb er 20 jaar naar gekeken en moet het nu doen met de foto's."
Dit gaat hem niet worden ben ik bang.
Johnny is volgens mij helemaal niet het type om te settelen
Milika Peterzon heeft een relatie met Edvard Niessing.

http://www.ad.nl/show/milika-peterzon-i ... ~a221fc5e/
minnimouse schreef:
02-08-2017 17:32
Milika Peterzon heeft een relatie met Edvard Niessing.

http://www.ad.nl/show/milika-peterzon-i ... ~a221fc5e/
Nou dan zijn ze wel héél zeker van elkaar als ze het na 2 weken al aan de grote klok hangen!
Wel heel leuk voor ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven