Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat lijkt haar dochter op d'r vader zeg! Echt een mini-Afrojack.
Am Yisrael Chai!
https://www.show.nl/social-media/2018/s ... er-single/

De bekende visagiste en beautyblogger Nikkie de Jager, beter bekend als NikkieTutorials gaat weer als single door het leven.
Habbekratz schreef:
15-05-2018 18:19
https://www.show.nl/social-media/2018/s ... er-single/

De bekende visagiste en beautyblogger Nikkie de Jager, beter bekend als NikkieTutorials gaat weer als single door het leven.
Hij had haar toch ook bedrogen? Althans, dat was de roddel.
minnimouse schreef:
14-05-2018 16:09
Amanda Balk is getrouwd met haar Griekse lover: https://www.instagram.com/amandatsatsos ... e=ig_embed
Ze ziet er uit als een goedkope plastic sexpop.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
15-05-2018 20:12
Ze ziet er uit als een goedkope plastic sexpop.
Net als Nikkie Tutorials, die is ook een en al plastic. Lijkt wel 64 ipv 24.
Wat doet meneer Amanda eigenlijk voor de kost? Hun leven ziet er allemaal heel sjiek uit op Instagram. Fancy bruiloft, dikke verlovingsring, kerel altijd strak in het pak, nieuw autootje van d'r lover. Maar voor de plastische chirurgie van Amanda zijn ze duidelijk naar de prijsstunter geweest. Waarom?
iduna schreef:
15-05-2018 23:17
Maar voor de plastische chirurgie van Amanda zijn ze duidelijk naar de prijsstunter geweest.
:biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tiana_76 schreef:
15-05-2018 21:52
Met make-up ziet ze er zo uit ja, zonder make-up niet.
Ik geloof niet dat Nikki iets heeft laten doen.
iduna schreef:
Maar voor de plastische chirurgie van Amanda zijn ze duidelijk naar de prijsstunter geweest. Waarom?
Haar borsten lijken op twee Tupperware wonderbollen. Die kommen waar je de sla lang knapperig in kan houden.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
iduna schreef:
Wat doet meneer Amanda eigenlijk voor de kost? Hun leven ziet er allemaal heel sjiek uit op Instagram. Fancy bruiloft, dikke verlovingsring, kerel altijd strak in het pak, nieuw autootje van d'r lover. Maar voor de plastische chirurgie van Amanda zijn ze duidelijk naar de prijsstunter geweest. Waarom?
Amanda heeft een badpakkenlijn volgens haar Instagram. Vorig jaar ofzo had ze een online soap op Linda TV. Daaruit bleek dat ze niet veel doen; beetje shoppen, lunchen en naar de plastisch chirurg.
Ik denk dat ze veel alimentatie van Afrojack krijgt. Wat haar echtgenoot doet weet ik niet. Is wel zelfstandig ondernemer.
SweetFirefly schreef:
15-05-2018 23:24
Haar borsten lijken op twee Tupperware wonderbollen. Die kommen waar je de sla lang knapperig in kan houden.
:lol:

Wat een karikatuur is zij geworden zeg o_o , erg jammer!
minnimouse schreef:
15-05-2018 23:21
Met make-up ziet ze er zo uit ja, zonder make-up niet.
Ik geloof niet dat Nikki iets heeft laten doen.
Jawel hoor, die heeft zelfs al heel veel gedaan. Zag haar een tijdje terug in een vlog met Fred van Leer erover vertellen.
Tiana_76 schreef:
16-05-2018 06:40
Jawel hoor, die heeft zelfs al heel veel gedaan. Zag haar een tijdje terug in een vlog met Fred van Leer erover vertellen.
Alleen haar lippen toch?
Always look on the bright side of life
minnimouse schreef:
15-05-2018 23:28
Amanda heeft een badpakkenlijn volgens haar Instagram. Vorig jaar ofzo had ze een online soap op Linda TV. Daaruit bleek dat ze niet veel doen; beetje shoppen, lunchen en naar de plastisch chirurg.
Ik denk dat ze veel alimentatie van Afrojack krijgt. Wat haar echtgenoot doet weet ik niet. Is wel zelfstandig ondernemer.
Zou Afrojack zo gek zijn om elke maand blindelings een groot geldbedrag aan Amanda uit te betalen voor de opvoeding van hun kind, als ze dat open en bloot gebruikt om een luxeleven voor zichzelf en haar nieuwe meneer mee te financieren? Amanda en Afrojack zijn ook nooit getrouwd geweest, dus van partneralimentatie kan geen sprake zijn.

Daarnaast: zou dat echt zoveel opleveren: een bikinilijn en een realityprogramma van 1 seizoen bij Linda tv?

Het klinkt eerder alsof Amanda een nieuwe bemiddelde meneer heeft gevonden en deze meneer thuis de rekeningen doet. Ik kan alleen niks vinden op internet over deze meneer Tsatos en zijn nobele onderneming.
" Ik kan alleen niks vinden op internet over deze meneer Tsatos en zijn nobele onderneming."

Heb je geen google?

Horeca ondernemer, een Holding met een aantal dochters.
Kortom Griekse restaurants her en der.
Flowerspowers schreef:
16-05-2018 08:20
Alleen haar lippen toch?
Nee, zo uit mijn hoofd lippen, neus, wangen en kin.
Keuken1987 schreef:
14-05-2018 17:25
Bijzonder type die Amanda
Nogal dol op zichzelf. Allemaal geposeerde foto's waar voornamelijk haar borsten en billen letterlijk en figuurlijk naar voren komen en oja, 3 foto's van haar dochtertje :nut:
Manuel Venderbos heeft toegeven dat hij vreemd ging met Lente Voorhoeve. Manuel had haar blijkbaar verteld niet meer samen te zijn met zijn vrouw Suzanne maar officieel nog wel getrouwd te zijn. En dus werd ze verliefd op hem. De affaire is inmiddels over en Manuel probeert zijn huwelijk te redden. Het gezin werd in se openbaarheid wer samen gezien. Maar hij is onlangs weer betrapt met Lente, nu in een auto op een landweggetje waarbij ze de ramen blindeerden. Daar zijn foro's van en nu is de affaire blijkbaar opnieuw beeindigd. Lente kan zich nu niet meer verschuilen achter een "Ik wist niet dat hij nog wel bij zijn gezin was".

Manuel heeft er "ontzettend veel spijt van". Hoe het met Lente gaat is niet bekend. Met zijn vrouw heeft Manuel een zoon en een dochter van 7 en 10 jaar.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-05-2018 20:10
40.34% gewijzigd
Tiana_76 schreef:
15-05-2018 21:52

Met make up ja, zonder make up niet:

Afbeelding
https://www.youtube.com/watch?v=bzqYytwCdG0
Nikki heeft genoeg laten doen.

https://www.instagram.com/p/BhuwyvuH-EC ... etutorials
Ieuw, op die Instagramfoto doet ze me denken aan die knul die op Ken (van Barbie) wil lijken.

Zonde zeg.
ardni schreef:
16-05-2018 08:41
" Ik kan alleen niks vinden op internet over deze meneer Tsatos en zijn nobele onderneming."

Heb je geen google?

Horeca ondernemer, een Holding met een aantal dochters.
Kortom Griekse restaurants her en der.
Wat ik kan vinden is dat meneer Amanda rond 1997 de leiding over een zeker aantal vestigingen van Grieks Restaurant Olympia kreeg overgedragen van zijn vader. Dat maak ik op uit een nauwelijks onderhouden Linked-in profiel van meneer zelf en het enige interview dat ik uberhaupt met de beste man kan vinden, in een "luxury tijdschrift" met de naam Magazine Belafonte. Ergens ver weg op een schimmig online tijdschriftenarchief. In datzelfde interview zegt meneer Tsatsos dat hij rond 2008 "de interesse kwijt raakte". Hij verkocht/verloor/ stootte af het merendeel van de vestigingen en ging met slechts drie vestigingen ("de meest succesvolle") verder. Overigens wordt elders in het interview genoemd dat hij de leiding heeft over 1 vestiging, die in Delft. Maar volgens het interview richtte hij zich vanaf 2008 ook vooral op "vastgoed". Hij zegt een aantal woonpanden in Rotterdam te bezitten waar goedkope huurwoningen voor immigranten van zijn gemaakt. Duidelijker dan dat wordt het niet.

Ook niet elders op het internet. Nergens wordt hij gelinkt aan een concreet bedrijf, een stichting, een opening of ander evenement of een samenwerkingsovereenkomst tussen verschillende partners met betrekking tot de huisvesting van immigranten. Dat is evenmin het geval op zijn Instagram, Linked-in en Facebook pagina. Op laatstgenoemde liket meneer Tsatsos vooral You Tube filmpjes en deelt hij wetenswaardigheden dat hij recent in het Tiki Bad te Den Haag is geweest. Terwijl de rest van zijn bestaan door Amanda openlijk met volk en vaderland wordt gedeeld. En meneer zelf ook niet vies is van een goede selfie. In de sportschool, met Amanda uit eten of in een duur hotel. Of aan het stuur van een dikke auto, met een dikke, gouden klok om zijn pols. Meneer Amanda heeft ook een voorkeur voor lila maatpakken.

Wat internet wel toont is dat in ieder geval de vestiging van Grieks Restaurant Olympia in Delft op 23 februari 2017 failliet wordt verklaard. Deze vestiging wordt in de faillissementverklaring omschreven als een eenmanszaak. Op 8 februari 2018 wordt tevens de heer Tsatsos zelf failliet verklaard door de rechtbank in Den Haag. Dat document vermeldt tevens dat van de heer Tsatsos geen woon-of verblijfplaats bekend is.

In een optimitische bui zou ik mijn geld inzetten op huisjesmelker.
anoniem_64bbea429fdd7 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 22:48
14.12% gewijzigd
iduna schreef:
16-05-2018 22:18
Wat ik kan vinden is dat meneer Amanda rond 1997 de leiding over een zeker aantal vestigingen van Grieks Restaurant Olympia kreeg overgedragen van zijn vader.
:rofl:
iduna schreef:
16-05-2018 22:18
Wat ik kan vinden is dat meneer Amanda rond 1997 de leiding over een zeker aantal vestigingen van Grieks Restaurant Olympia kreeg overgedragen van zijn vader. Dat maak ik op uit een nauwelijks onderhouden Linked-in profiel van meneer zelf en het enige interview dat ik uberhaupt met de beste man kan vinden, in een "luxury tijdschrift" met de naam Magazine Belafonte. Ergens ver weg op een schimmig online tijdschriftenarchief. In datzelfde interview zegt meneer Tsatsos dat hij rond 2008 "de interesse kwijt raakte". Hij verkocht/verloor/ stootte af het merendeel van de vestigingen en ging met slechts drie vestigingen ("de meest succesvolle") verder. Overigens wordt elders in het interview genoemd dat hij de leiding heeft over 1 vestiging, die in Delft. Maar volgens het interview richtte hij zich vanaf 2008 ook vooral op "vastgoed". Hij zegt een aantal woonpanden in Rotterdam te bezitten waar goedkope huurwoningen voor immigranten van zijn gemaakt. Duidelijker dan dat wordt het niet.

Ook niet elders op het internet. Nergens wordt hij gelinkt aan een concreet bedrijf, een stichting, een opening of ander evenement of een samenwerkingsovereenkomst tussen verschillende partners met betrekking tot de huisvesting van immigranten. Dat is evenmin het geval op zijn Instagram, Linked-in en Facebook pagina. Op laatstgenoemde liket meneer Tsatsos vooral You Tube filmpjes en wetenswaardigheden dat hij recent in het Tiki Bad te Den Haag is geweest.

Wat internet wel toont is dat in ieder geval de vestiging van Grieks Restaurant Olympia in Delft op 23 februari 2017 failliet wordt verklaard. Deze vestiging wordt in de faillissementverklaring omschreven als een eenmanszaak. Op 8 februari 2018 wordt tevens de heer Tsatsos zelf fialliet verklaard door de rechtbank in Den Haag. Dat document vermeldt tevens dat van de heer Tsatsos geen woon-of verblijfplaats bekend is.

Al met al dus weinig aanwijzingen voor druk en succesvol ondernemerschap (in het legale circuit).
nog een stukje verder googlen misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven